Gå till innehåll

Wellbok - well...


heltok

Vad ska wellboken diskutera 2015?  

117 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad ska wellboken diskutera 2015?

    • Bitcoin & Kryptovalutor
      32
    • Politik
      32
    • Filosofi
      26
    • Kost & Träning
      32
    • Personlig utveckling
      31
    • Brudar
      30
    • Teknik, vetenskap och nörderi
      38
    • Prylar
      18
    • TVserier, filmer, böcker
      28
    • Allt som är contrarian
      17


Recommended Posts

Du gav ju inget fullt ut ballt svar på denna fråga, så:

Berätta uttömmande, med inlevelse och passion, hur ditt nick uppstod! Berätta om dina känslor och värderingar anknytna till det!

 

från början var det helt_ok. efter något år insåg jag att det blev roligare om man skrev ihop det. sedan har jag blivit mer och mer tokig. ibland nickar jag halvtok för att förvirra ännu mer.

 

Vilka vikter tränar du på när du kör bänkpress och/eller hantelpress?

 

kör inte så tungt. 40-50kg bänk och 17kg på biceps.

 

Hur ofta är du ute å sargar? Isf var?

 

nästan aldrig. är rätt spontan av mig.

 

Hur ser en vanlig dag ut i ditt liv?

 

vakna 8. gå ut och gå till 9. äta frukost till 9.30. grinda till 10.15. efteranalys till 10.30. slösurf till 11. grind till 12. äta och se serie till 13. slösurf till 13.30. grind till 14.30. göra diverse ärenden, träffa polare whatever. grind någon timma till.

 

Tror du världen är determinerad?

 

jag vill tro det, men har fått höra av folk som är mer insatta den inte är det så det känns mest troligt att världen inte är determinerad.

 

Vilka narkotiska preparat har du testat?

 

alkohål och kvinnohål duger gott åt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför tycker du schenids är överskattad?

 

spöar du nebbis HU?

 

gillar inte hans resonemang. känns mest klicka och sedan försöka rationalisera sitt beslut.

 

inte en chans i NLT iaf. FLT vet jag inte, han verkar ha lite koll på det, men vet inte om han har bättre koll än jag i det. förmodligen tar jag han i flipaments.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är din politiska ställning?

 

Har du någonsin "jobbat" och med vad i så fall?;-)

Om inte, vad skulle du kunna tänka dig istället för pokern?

 

Får duga sålänge:-)

 

är väl klassiskt liberal, men med tillräckligt förnuft för att inse att det inte funkar så jag röstar taktiskt för att förändra samhället långsamt åt det håll jag tror det mår bäst av.

 

suttit i kassan på coop forum något år. jobbat med formsprutning(plastfabrik) 8veckor.

 

vet inte riktigt vad jag vill bli. innan tänkte jag bli ingenjör inom automatisering, nu tror jag att jag hade satsat på entrepenör om jag inte haft pokern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur högt tror du att du spelar om ett år givet att spelarbasen ser ut som idag?

 

NL2k.

 

Vad gör du med pengar som du inte använder till spel?

 

rakt in i avanza zero.

 

Vem har du lärt dig mest användbart om poker av?

 

hjort och min gamla FL-coach naurin

 

Skulle du spela hu mot mig? Om nej, med vilka odds?

 

njä. du verkar vara duktig. svårt att bedömma vem av oss som skulle ha edge. tror snarare du än jag. finns många andra jag har edge mot. fick jag 60/40 mot dig hade jag suttit ner varje dag. 55/45 så hade jag varit grymt frestad.

 

Hato1 sitter på 50/100 hu, hur mycket avsätter du?

 

lurig fråga. med min BR idag kanske 5k. kanske skulle gå ihop med några polare och sätta mig med fullt, isåfall 3333var.

 

Största downswing, både bb och $?

 

i NL 10BI och $5k (jag är run gooooot)

i FL 300BB och $8k (backade på 30/60 hela vägen ner till 5/10)

 

EDIT: ändrade BB->BI, tack hjort

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad lär man sig mest av om man spelar nl20, spela, böcker eller forum?

 

Tr3 viktiga saker om man vill gå från halvvinnande pokerfisk till vinnandepokerhaj.

 

__________

 

Ja har nyss gått ut gymnasiet och e sugen på dra till asien och backpacka, vill gärna va borta några månader.

-vart bör jag åka,är det bra där nu när det är höst här?

-vad kostar en sån resa? hur länge behöver man spela NL20 med 10ptbb/100 3 SH bord för att ha råd me den?

 

spela.

 

börja täta hål. pumpa in händer. försök på kontinuitet istället för snabba resultat.

 

regnar ju lite nu, fördel om man orkar vänta till typ mitten av november innan man drar dit. bangkok är lämpligt att börja och sluta sin resa.

håller du 10ptbb på nl20 är det dags att gå upp i nivå. räkna med startkostnader(resa,pass,väska, kläder) på 10kkr och sedan 10kkr/månad om du är snål backpacker. öka detta till 15kkr/månad om du inte tror du orkar vara snål. öka till 20kkr om du verkligen inte klarar att snåla. vet du att du slösar så vet du bäst själv hur mkt du bränner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur många händer/månad brukar du snitta?

 

hur mkt tror du att du har vunnit på nätpoker allt som allt?

 

hur blir man duktigare än grindern som sitter jämte?

 

30k.

 

blir alltid förvånad när jag räknar på det, undrar vart alla pengar tagit vägen. men runt $200-300k tror jag det hamnar.

 

spela mer, tänk mer, diskutera mer. eller ha bättre coach som railar en :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Humorindex:

 

Du är slapp och likgiltig och har inte lust med nånting. Således tillbringar du kvällen zappandes i tv-soffan. Det är som vanligt bara totalt ointressant skräp på tv. Men så råkar du zappa förbi en kanal där någon av nedanstående program precis startar. Hur många gånger ska du ha sett samma avsnitt för att du ska zappa vidare?

 

A) Simpsons

B) South Park

C) Seinfeld

D) Spin City med Michael J Fox

E) Spin City med Charlie Cheen

F) Frasier

G) Drew Carry

H) Pang i bygget (Fawlty Towers)

I) Fresh prince in Bel Air

J) Våra värsta år

K) Vänner

 

A) Simpsons 10

B) South Park 0

C) Seinfeld 0

D) Spin City med Michael J Fox 0

E) Spin City med Charlie Cheen 0

F) Frasier 0

G) Drew Carry 0

H) Pang i bygget (Fawlty Towers) 0

I) Fresh prince in Bel Air 0

J) Våra värsta år 0

K) Vänner 0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad har det med nåt att göra? jag bara undrar varför du har en wall!

 

e du heltok på svs oxå eller har du ett fan?

 

det heter well.

 

jag är inte heltok på svs. är väl någon som tror att screennamet är riggat eller någon som vill förvirra folk alternativt någon annan som rent slumpartat råkat välja samma nick som mig. har fått frågan många gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur många ladyboykukar har du rört vid?

ladyboys har inte kukar, de är opererade.

 

har du nån gång sugit en ladyboykuk?

ladyboys har inte kukar, de är opererade.

 

vad kostar en postop short time?

senast en postop erbjöd sina tjänster ville hon ha 1000baht för det.

 

tror du att det blir bättre sex med en ladyboy jämfört med en isaan-tjej? jämfört med en bangkok-tjej? jämfört med en rutinerad gogo-tjej?

min gissning är att ladyboy är bättre på BJ. själv föredrar jag 1an över 2an och har en average flashback-size kuk så tror faktiskt en tjej gör det bättre.

 

hur kan jag få tag på modafinil?

köpa på internet.

 

rakar du dina armhålor? om inte, varför?

nej. ansar. tycker det ser snyggare ut och har fått uppfattningen att fler tjejer gillar det än rakat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul frågor??

 

Vart planerar du att resa inom närmsta åren?

 

Har du varit på Fiji, om inte, varför???

 

/Nicro under nytt nick

 

planen är kyoto->nara->kyoto->osaka->tokyo->sverige->bangkok->lombok->x->whistler.

 

inte vart på fiji men vill gärna dit. har väl varit pengar och tid som begränsat mig tidigare, nu mest prioriteringar. bora bora verkar soft också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag frågade bara om din avföring var fast och fin...typ... :roll:

 

sorry för det moderatorer och brunnsfolk!

 

kan dock tänka mig en omformulering: går du på toaletten ofta? dvs, regelbundna besök?

 

min avföring är fast och fin. idag har jag pissat 3ggr och skitit 0ggr. normalt 5/1 kanske.

 

tackar för min tid i brunnen. hoppas ni har fått svar på era frågor. någon annan får ta över....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Heltok

 

Vad händer efter värdet har försvunnit på pokern? Vad gör du om 5 resp. 15 år?

Får du aldrig dåligt samvete för att aldrig skapa något mervärde för samhället (och kom inte dragandes med att du faktiskt betalar moms på dina ipods ;)?

Det är inte för att låta dryg men det är frågor jag ställer till mig själv ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Heltok

 

Vad händer efter värdet har försvunnit på pokern? Vad gör du om 5 resp. 15 år?

Får du aldrig dåligt samvete för att aldrig skapa något mervärde för samhället (och kom inte dragandes med att du faktiskt betalar moms på dina ipods ;)?

Det är inte för att låta dryg men det är frågor jag ställer till mig själv ibland.

 

min tid är brunnen är slut. men svarar ändå för att vara snäll.

 

ingen aning om vad jag gör om 5 och 15år. är väl i samma sits som de flesta efter gymnasiet, förutom att jag har lite mer pengar :)

 

får inte så dåligt samvete för att jag inte skapar något mervärde om jag nu inte gör det. skrev en lång uppsats, men stryker den. först bör man diskutera massa andra fillosofiska frågor. skriver jag mina tankar rakt ut kommer säkert många hugga på dem för att de inte har orkat tänka ut sin ståndpunkt och konsekvenserna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

överskattad.... sbrugby, schneids.

underskattad.... svår. säger thebryce. äh jag har ingen koll på hur han är skattad. blev iaf impad av hans spel.

 

Lustigt.. jag har sett några filmer när du spelar Heltok och ibland känns det som att du säger precis samma saker som Brian säger i sina filmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lustigt.. jag har sett några filmer när du spelar Heltok och ibland känns det som att du säger precis samma saker som Brian säger i sina filmer.

 

jag har sett alla brians filmer. så jag har väl lärt mig mkt av honom tagit efter hans snack. han är duktig, men inte så duktig som många tror. alltså är han överskattad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...