Gå till innehåll

Stämmer detta?


Patruck

Recommended Posts

Det roligaste med det hela är, imo, att femtal i A inte finns och att han därmed inte kan vinna handen även om situationen skulle uppstått eftersom att koden inte finns där för stöd.

 

Mer troligt att pokerservern låser sig pga kodfel :)

 

Underbar kryddning annars Brainslicer. Du borde ändrat lite i chatten också. Lagt dit en "BOOM, HEADSHOT" och ändrat he till they och 5 aces till 9 ftw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag upplever alltid mycket skumma action händer på Pokerstars. Vet inte om det är något konstigt fel med mitt spel, men jag förlorar alltid alla pengar när jag sätter in pengar på Pokerstars och lirar premium händer på fixed limit, och det snabbt också utan att någonsin få ett uppsving. Ska inte kunna gå så dåligt som det alltid gör för mig när jag spelat där. Kalla mig looser, men just känns det som 100% säkert att det som händer när jag spelar där alltid missgynnar de bäst floppade händerna. Senaste omgången 100 big bets ner under en dags spel på fixed limit och lika illa är det varje gång man försöker spela på Pokerstars. Jag kanske ändrar mig efter att jag samlar mig efter stundens frustruation och när det kommer att återgå till normala vinst och förlust svängningar på andra siter, men just nu känns det mycket skumt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu konstigare är då att det konstiga spelet funkar stabilt på andra siter.

 

Efter viss återhämtning inser jag att pot-oddsen bidrar en del på sikt, för borden har så låg andel spelare/flop. Men det känns inte som det är största orsaken när jag ser att bet och raise aggresiviteten från second best hand ofta är stor där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...