decoy Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Jag tycker många gånger att erfarna proffs synar skummare än nybörjare som ofta är relativt tighta. Igår så synade t ex en erfaren snubbe hela 40 euro vid 2/4-nivån p g a sin träff med sin 6:a jämte en radda högre kort. Det kan inte bara handla om read för hur skulle han kunna veta att jag inte hade tvåpar eller t o m triss? Enligt min erfarenhet så synar fler rika spelare stora bets med låg träff än "fattiga" nybörjare, delvis beroende på större misstänksamhet. Han behöver inte varit ett erfaret proffs bara för att han synat 40 på 2/4-nivån...finns många med gott om $ som börjar på den nivån.. Citera
Softish Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Han behöver inte varit ett erfaret proffs bara för att han synat 40 på 2/4-nivån...finns många med gott om $ som börjar på den nivån.. Han skröt om att han hade spelat ihop 38000 euro vilket knappast antyder en nybörjare Citera
Kape Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Han skröt om att han hade spelat ihop 38000 euro vilket knappast antyder en nybörjare Eller så ljög han? Citera
Cleburne Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Jag tycker många gånger att erfarna proffs synar skummare än nybörjare som ofta är relativt tighta. Igår så synade t ex en erfaren snubbe hela 40 euro vid 2/4-nivån p g a sin träff med sin 6:a jämte en radda högre kort. Det kan inte bara handla om read för hur skulle han kunna veta att jag inte hade tvåpar eller t o m triss? Enligt min erfarenhet så synar fler rika spelare stora bets med låg träff än "fattiga" nybörjare, delvis beroende på större misstänksamhet. Var det inte du som hade spelat bort dina matpengar och var tvungen att låna pengar för att klara sommaren? Varför sitter du och lirar NL400 nu i så fall? Citera
Prizonic Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Han skröt om att han hade spelat ihop 38000 euro vilket knappast antyder en nybörjare Det antyder verkligen inte ett erfaret proffs heller. Citera
honest99 Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Var barnen pojke respektive flicka? Eftersom det var offsuit. Skall börja spela 42s Edit: Med tiden blir det bättre händer... Citera
Kape Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Skall börja spela 42s Edit: Med tiden blir det bättre händer... LOL, jag gör det redan och spelar alla AAo! Guess that makes me the winner? Citera
decoy Postad 30 September , 2007 Rapport Postad 30 September , 2007 En sak jag märkt på SvS är att det inte verkar tillkomma så många nya spelare, särskilt på NL 1/2 SEK-nivån, FR. I synnerhet vardagar, även kvällar, har det blivit en samling tight-passiva typer som sitter där ofta, sedan ett antal månader tillbaka. För att vinna en större pott mot sådana krävs i regel monster mot monster. Men det är mycket möjligt att 0,50/1-nivån drar till sig fler nya spelare, som är mer loose, kanske också 2,50/5. Citera
Bootliner Postad 30 September , 2007 Rapport Postad 30 September , 2007 Försöker hämta SvS pokerklient, men jääääklar vad långsamt det går! Går med typ 0,3 kb/s? Vad är detta? Kan nån annan testa o se om det är likadant för er? Citera
Bootliner Postad 30 September , 2007 Rapport Postad 30 September , 2007 Seriöst, ingen som kan kolla? Är det meningen att man inte SKA kunna hämta klienten?? Har försökt flera gånger under dagen, går extremt långsamt och efter ca 15% så står det att nedladdningen avbrutits. Citera
AdslVerbe Postad 30 September , 2007 Rapport Postad 30 September , 2007 Seriöst, ingen som kan kolla? Är det meningen att man inte SKA kunna hämta klienten?? Har försökt flera gånger under dagen, går extremt långsamt och efter ca 15% så står det att nedladdningen avbrutits. Bättre att du frågar om det i SvS-tråden än i denna. Citera
Recommended Posts