heltok Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 wtf omg lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Kan detta vara en vidareutveckling av den legendariska levlingstråden?http://pokerforum.nu/forum/off-topic/38784-hetsiga-diskussioner-fran-jellos-dagbok-6.html Eller det måste det fan vara, hela scenariot är allt för orimligt för att vara sant annars. Nej. Som framgår i den efterföljande diskussionen i den tråden så är jag inte dum nog att levla på ett sätt som drabbar oskyldiga personer, i detta fall CDSs pappa. För förhoppningsvis sista gången: Detta är inte en levling! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Detta ar sa underbart. Sitter har pa ett internetcafe i Bangkok och bara ler. Detta ar komik pa sa manga nivaer att jag inte ens kan rakna dom. Lat traden lopa nu ffan! Den sprider gladje runt jorden! Kan bara hålla med. Mitt leende just nu skulle kunna vara med i en tvättmedelsreklam. Priceless. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Detta ar sa underbart. Sitter har pa ett internetcafe i Bangkok och bara ler. Detta ar komik pa sa manga nivaer att jag inte ens kan rakna dom. Lat traden lopa nu ffan! Den sprider gladje runt jorden! Även här i Khartoum kan jag lova! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Även här i Khartoum kan jag lova! Även här i Skellefteå vill jag lova. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Alltså, klyka, du måste ju ha sämst reads i världen om du tror att det är MER sannolikt att det är farsan som gjort allt på eget bevåg än att det är Carl som fått honom att säga det. Nu har jag inte direkt hört telefonsamtalet, men att påstå att alternativ 1 av de två du nämnt är mer sannolikt låter fanimej helt barockt. Måste ju fan vara en typ medelåldersdiskokaj-farsa för att välja de namnen och skriva med exakt samma språk som Carl. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Förstår inte allas reaktioner, det här är ju helt normalt föräldrabeteende... ...I BIZARRO WORLD. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Tennisfarsa Lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 LOL Klyka for president. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Alltså, klyka, du måste ju ha sämst reads i världen om du tror att det är MER sannolikt att det är farsan som gjort allt på eget bevåg än att det är Carl som fått honom att säga det. Nu har jag inte direkt hört telefonsamtalet, men att påstå att alternativ 1 av de två du nämnt är mer sannolikt låter fanimej helt barockt. Måste ju fan vara en typ medelåldersdiskokaj-farsa för att välja de namnen och skriva med exakt samma språk som Carl. priceless. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MasterTexas Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Kom igen skärp er nu för faaaan...Låt CDS skriva sin dagbok ifred och låt er läras...Jag följer gärna med dagboken och kanske lär mig nått så att jag kan sitta hemma och rulla tummarna hela dagarna.... Hej å Hå... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 asså postar cds alls här längre? Verkar lite hijackat... /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klunken Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Sjukt nyfiken på att veta ifall det är du som dragit in alla pengar dom senaste veckorna! Skit i allt annat nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 asså postar cds alls här längre? Verkar lite hijackat... /SK Fan du är ju inte med... Det har visat sig att det hela tiden varit CDS farsa som postat. CDS finns inte. Join the Matrix. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Alltså, klyka, du måste ju ha sämst reads i världen om du tror att det är MER sannolikt att det är farsan som gjort allt på eget bevåg än att det är Carl som fått honom att säga det. Nu har jag inte direkt hört telefonsamtalet, men att påstå att alternativ 1 av de två du nämnt är mer sannolikt låter fanimej helt barockt. Måste ju fan vara en typ medelåldersdiskokaj-farsa för att välja de namnen och skriva med exakt samma språk som Carl. Tja, jag vet helt enkelt inte. Jag, som deltog i telefonsamtalet, känner att det är mest sannolikt att pappan talar sanning. Det var ett rätt långt samtal och jag varken kan inte skriva allt som sades, för jag kan inte dra mig det till minnes. Men pappans historia hängde ihop bra och kändes mkt trovärdig. Om pappan inte har hängt alls på forumet så har CDS gjort ett förvånansvärt bra jobb med att instruera sin far om vad han skulle säga i det fall en moderator skulle ringa. Sen är det inte mitt jobb att argumentera för den ena eller den andra uppfattningen. Jag bara lägger fram något som kanske kan bidra till att ändra någons uppfattning. Säg såhär: P ( CDS ljuger ihop att hans pappa skrivit inläggen) > P ( CDS ljuger ihop att hans pappa skrivit inläggen OCH får sin far att bekräfta detta i telefonsamtal med mig) Alltså borde den uppskattade sannolikheten för att CDS ljugit ihop det hela i vart fall mindre efter detta telefonsamtal än före, eller hur? Sen vilket som faktiskt är sant, det vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Sjukt nyfiken på att veta ifall det är du som dragit in alla pengar dom senaste veckorna! Skit i allt annat nu Har du inte hängt med eller? Det är ju hans farsa som spelat på kontot. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Men så roligt att denna DBn är igång igen, förgyller helt klart dagen/natten med några skrattsalvor. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Kom igen skärp er nu för faaaan...Låt CDS skriva sin dagbok ifred och låt er läras...Jag följer gärna med dagboken och kanske lär mig nått så att jag kan sitta hemma och rulla tummarna hela dagarna.... Hej å Hå... Mamma som är framme nu också? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Folk verkar ha problem att förstå vad andra säger utan ska försöka göra sig lustiga endå. Inte för att jag kanske tror så mycket på historien. Men det är lika mycket dagis klass på alla er andra som ska skriva något "roligt" fast modsen sagt åt er att lägga ner. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Okay, kan alla muppar just shut up nu, och så kan väl Carl få berätta lite om resultaten senaste dagarna!Seriöst, skvaller + mobbing light är ju sjukt mycket roligare än resultatspostning och random HH:ar. Sådana här möjligheter att retas kommer typ bara en gång per år. HH:ar och flavor-of-the-month-rushar händer ju precis hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Det kunde ta mig fan bli bättre! Ho ho Det trodde man inte. Detta går inte beskriva i ord. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Verkar som CDS stämplat ut lika snabbt igen... Kom igen nu, kan ingen i familjen skriva nå´t iaf? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Tennisfarsa Lol . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 7 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2007 Oktober månad slutade upp som den bästa månaden hittills i mitt liv. Här följer en resumé : Här följer mina senaste resultat i oktober på 2$/4$ (lite 3$/6$ HU), stay tuned! : 8/10 $1,539 9/10 $2,781 10/10 $1,180 11/10 $2,879 12/10 $3,130 13/10 $1,200 14/10 $1,930 15/10 $3,780 16/10 $3,319 17/10 $8,216 18/10 $1,105 19/10 $3,257 20-21/10 $1,884 22/10 $9,482 23/10 $2,193 24/10 $1,130 25/10 $11,186 26/10 $7,643 27/10 $4,481 28/10 $6,822 29/10 $11,559 30/10 $11,383 31/10 $4,925 (Även min rakeback ifrån förra månaden inkluderas och är $1,687.) Totala resultatet i oktober = $48,051+ November Här följer mina senaste resultat i November : 1/11 $22,385 2/11 $10,273 3/11 $11,601 4/11 $19,375 5/11 $8,076 Totala resultatet hittills i November : $71,710+ Mitt slutresultat i oktober = $48,051+ (298 411+ SEK) Mitt slutresultat i september = $45,146+ (289 743+ SEK) Mitt slutresultat i augusti= $34,127+ (219 023+ SEK) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts