sturedenstore Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Vackert Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 15 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Oj, där kom den. Urbangningen. Staahla...var är urbangningen ? /CarlDenStore Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Jag vill också sidebetta på Nebbis! Tar du alla sidobets på heliga_ak, CDS? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Men nu får du väl ge dig.. först utmana mig från början på 5h om dagen HU i en månad, sen säga att du har ett liv och inte har tid att sitta i en 19-årings dagbok hela dagarna (detta trots att DU ville utmana mig på 5h spel om dagen en månad i sträck) för att sedan skjuta upp skiten i 14 dagar för att du ska åka utomlands... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 15 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Men nu får du väl ge dig.. först utmana mig från början på 5h om dagen HU i en månad, sen säga att du har ett liv och inte har tid att sitta i en 19-årings dagbok hela dagarna (detta trots att DU ville utmana mig på 5h spel om dagen en månad i sträck) för att sedan skjuta upp skiten i 14 dagar för att du ska åka utomlands... "Vad ska jag göra då, köpa trådlöst nät och sitta och spela mot dig medans jag sitter på OLD TRAFFORD och kollar på fotboll? 5h om dagen var kanske och ta i då, var ju mer en metafor än verklighet, skulle aldrig slösa 150 timmar på en månad genom att sitta och spela ut dig även om jag skulle tjänat bra med pengar på det Pengar är inte allt här i livet, man lär kunna leva också." /Heliga_ak Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baddaren Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Detta blir bara bättre o bättre.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Staahla...var är urbangningen ? /CarlDenStore Tja, bara en sådan sak som att han ska till Old Trafford nu när United spelar borta i helgen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Tja, bara en sådan sak som att han ska till Old Trafford nu när United spelar borta i helgen. Och matchen efter det också.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Nån vänlig själ som orkar guida heliga_ak till hur man skapar ett eget pf-konto? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 15 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Nån vänlig själ som orkar guida heliga_ak till hur man skapar ett eget pf-konto? Går inte. Han har blivit bannad på sitt IP hemma. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Går inte. Han har blivit bannad på sitt IP hemma. Vad har han postat under för nick tidigare isf? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 15 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Tja, bara en sådan sak som att han ska till Old Trafford nu när United spelar borta i helgen. Heliga ak : "United spelar hemma mot middlesbrough den 27e." /Heliga_ak Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 detta blir bara bättre och bättre Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Heliga ak : "United spelar hemma mot middlesbrough den 27e." /Heliga_ak LoL nu e de jag som e dum.. sorry *edit* De va wembley som skrotades??!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 "Mr Nebbis, I have to let you go". Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 5h om dagen var kanske och ta i då, var ju mer en metafor än verklighet, skulle aldrig slösa 150 timmar på en månad genom att sitta och spela ut dig även om jag skulle tjänat bra med pengar på det Haha ni är överdrifternas män minsann. Ni tar verkligen priset. Vad fan är ni för människor? Det fanns inte många innan, men efter de senaste två sidornas inlägg kan det ju inte finnas en kotte i världen som tar er seriöst. Du sitter och snackar om att spela ut nebbis som om det vore en självklarhet när du normalt möter mig varje dag på NL400 och uppåt och spelar 17/13 nitpoker som en jävla sopa. Fyfan. Finner inte ord... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 börjar bli riktigt festligt det här! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sir_Shankly Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Sån sjuk patetiskt dagbok, men kan inte låta bli att läsa. Vet inte om det är vettigt av nebbis att lägga tid på det här eftersom det känns som CDS och hans vapendragare kommer dra sig ur den här HU-fighten. Hoppas jag har fel. Skulle isf vara grymt skönt att se Nebbis plocka ner dessa gossar på jorden. Spelar gärna sidebets om vem som vinner detta, any stakes på nebben. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 svårt att se heliga_ak mena allvar då hans sh-spel är bland de nittigaste på ongame... jäkligt bra 'växlar' på karln då. edit: förhoppningsvis slipper vi en skandal att heliga_ak sliter en av sina goda vänner in framför sitt account fakenickandes... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 "HU for rolez!" Vore riktigt roligt om denna matchen blev av, lite synd att vi tvingas vänta 14 dagar bara Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 $1 på att detta inte kommer hända. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
handmadegod Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 "Mr Nebbis, I have to let you go". klockren! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 klockren! lol, nu koppla jag citatet! hehehe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jellow Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Synd att Man Utd spelar match om två veckor så de inte kan spela förrän efter det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 Det vore annars bra o sätta igång med spelet direkt, för att ta en paus när englandsresan blir av för att åsidosätta lite tid åt analyser o dyl. Som en timeout liksom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts