Gå till innehåll

CarlDenStore tar fram kvasten igen [Inga påhopp eller dy.!]

CarlDenStore

Recommended Posts

Men nu får du väl ge dig.. först utmana mig från början på 5h om dagen HU i en månad, sen säga att du har ett liv och inte har tid att sitta i en 19-årings dagbok hela dagarna (detta trots att DU ville utmana mig på 5h spel om dagen en månad i sträck) för att sedan skjuta upp skiten i 14 dagar för att du ska åka utomlands...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men nu får du väl ge dig.. först utmana mig från början på 5h om dagen HU i en månad, sen säga att du har ett liv och inte har tid att sitta i en 19-årings dagbok hela dagarna (detta trots att DU ville utmana mig på 5h spel om dagen en månad i sträck) för att sedan skjuta upp skiten i 14 dagar för att du ska åka utomlands...

"Vad ska jag göra då, köpa trådlöst nät och sitta och spela mot dig medans jag sitter på OLD TRAFFORD och kollar på fotboll? 5h om dagen var kanske och ta i då, var ju mer en metafor än verklighet, skulle aldrig slösa 150 timmar på en månad genom att sitta och spela ut dig även om jag skulle tjänat bra med pengar på det Pengar är inte allt här i livet, man lär kunna leva också." /Heliga_ak

Länk till kommentar

5h om dagen var kanske och ta i då, var ju mer en metafor än verklighet, skulle aldrig slösa 150 timmar på en månad genom att sitta och spela ut dig även om jag skulle tjänat bra med pengar på det

Haha ni är överdrifternas män minsann.

Ni tar verkligen priset. Vad fan är ni för människor? Det fanns inte många innan, men efter de senaste två sidornas inlägg kan det ju inte finnas en kotte i världen som tar er seriöst.

Du sitter och snackar om att spela ut nebbis som om det vore en självklarhet när du normalt möter mig varje dag på NL400 och uppåt och spelar 17/13 nitpoker som en jävla sopa.

Fyfan. Finner inte ord...

Länk till kommentar

Sån sjuk patetiskt dagbok, men kan inte låta bli att läsa. Vet inte om det är vettigt av nebbis att lägga tid på det här eftersom det känns som CDS och hans vapendragare kommer dra sig ur den här HU-fighten. Hoppas jag har fel.

Skulle isf vara grymt skönt att se Nebbis plocka ner dessa gossar på jorden.

Spelar gärna sidebets om vem som vinner detta, any stakes på nebben.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...