Gå till innehåll

CarlDenStore tar fram kvasten igen [Inga påhopp eller dy.!]


CarlDenStore

Recommended Posts

Jajjemän, rushen på 2/4 fortsätter lika snabbt som räven springer över vägen när en älgtjur är på jakt efter den. (Jag vet att älgar inte äter rävar, så ni behöver inte kommentera det, men låt mig få snitsa till det hela bara.)

 

Dagen var fylld av lika stora svängar som en rondell med åtta utfarter kan vara. Fyfan vad man har slitit och man har icke gjort det förgäves. Det får man tacka riggen lite för samt mig själv som vid ett fåtal tillfällen borde ha tiltat sönder men höll mig lugn och det gav svar på tal direkt.

 

Mycket mycket intressant session med fantastiskt intressanta händer. Jag ska posta händerna imorgon för många av er som är intresserade. Dagen slutade iallafall $3,528 vilket är ett mycket godkänt resultat på 2/4 för en dag.

 

Imorgon har jag DM i tennis och kommer inte hinna spela tror jag. Kan vara skönt med en ledig dag ifrån poker och hålla på med något annat som jag älskar att göra och som jag har gjort ända sedan jag var 7 år, nämligen tennis. Jag har alltid spelat på ganska hög nivå och legat 6a på sverigerankingen som bäst, har en del meriter som jag inte orkar gå in på nu. Ni får fråga mig isåfall om ni är intresserade.=)

 

Här följer mina senaste resultat sista 10 dagarna på 2/4, stay tuned! :

 

8/8 $4,064

 

9/8 $2,536

 

10/8 $69

 

11/8 $1,522

 

12/8 $2,332

 

13/8 $1,781

 

14/8 $4,884

 

15/8 $2,671

 

16/8 $465

 

17/8 $3,528

 

Totalt på 10 dagar = $18,510+

 

Totala resultatet i augusti = $5,159+

(Jag hade en $21,000 minusdag den 7/8 på 5/10 och 10/20 därför är jag inte riktigt lika mycket plus i augusti trots 2/4 rushen.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävlar... Hur många timmar vart det idag då? Plz, lär mig orka grinda lika mkt som du gör :shock:

 

Beror helt på...jag har orken att köra 24h i sträck, men gör väldigt sällan det...blir mest att jag spelar kanske 4-5 timmar...sen går jag och gymmar, sen kan jag köra 6-7h efter det sen...ändå in på morgonen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror helt på...jag har orken att köra 24h i sträck, men gör väldigt sällan det...blir mest att jag spelar kanske 4-5 timmar...sen går jag och gymmar, sen kan jag köra 6-7h efter det sen...ändå in på morgonen...

 

det är ju riktigt riktigt sjukt, gör du det varje dag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska iväg till krogen nu. Testade ett 10/20 bord. Låg back 3,5k ett tag men slutade $1,199 till slut. Jag uppdaterar detta inlägg lite senare. Puss nu ska supas!

 

Här följer mina senaste resultat sista 11 dagarna på 2/4, stay tuned! :

 

8/8 $4,064

 

9/8 $2,536

 

10/8 $69

 

11/8 $1,522

 

12/8 $2,332

 

13/8 $1,781

 

14/8 $4,884

 

15/8 $2,671

 

16/8 $465

 

17/8 $3,528

 

18/8 $1,199

 

Totalt på 11 dagar = $19,709+

 

Totala resultatet i augusti = $6,358+

(Jag hade en $21,000 minusdag den 7/8 på 5/10 och 10/20 därför är jag inte riktigt lika mycket plus i augusti trots 2/4 rushen.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsätt ha mig som idiot på notes. Jag spelar som en idiot. Jag är fisk.

 

Semi fisk skulle jag nog kalla dej, mer än idiot kanske du bara tiltade ett par deals vem vet...Kan ju börja undra när du ställer in 400$ med 4 ruter på flop+turn med ingen ruter...

 

Hur som keep up the fishing

 

 

ps! Ta paddan o silver fisken när du håller på:P

 

 

Vilken site spelade du på nu igen`?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Semi fisk skulle jag nog kalla dej, mer än idiot kanske du bara tiltade ett par deals vem vet...Kan ju börja undra när du ställer in 400$ med 4 ruter på flop+turn med ingen ruter...

 

Hur som keep up the fishing

 

 

ps! Ta paddan o silver fisken när du håller på:P

 

 

Vilken site spelade du på nu igen`?

 

Har man spelat över 1,000,000 händer i sitt liv så gör man dumma misstag vissa händer. Jag skulle bli mer rädd om jag inte hade gjort något dumt. Ha en fortsatt bra dag! /Salle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bakfyllan är ett faktum lika självklart som att Kjell Bergqvist vaknar upp och är arg jämt. Det kördes stenhårt igår som det brukar köras, och det var bra standard förutom att en tjej spillde ut hälften av 16 smirnoff ice jag beställde in. Kan bero bland annat på att den otroligt dumma bartendern kom med 16 stycken drickor på en jävla bricka, hur dum får man vara ? En skål brukar det alltid komma i. Jag såg olyckan innan den hände i stort sett men det var försent därför att drabbningen skedde strax därpå då tjejen fumlade nåt ben rakt i bordet så att allt hälldes ut och man blev lika blöt som Jenna Jameson brukar bli i alla sina filmer. (Jodå, jag har sett några av hennes filmer, det kan jag inte sticka under stolen med.)

 

 

Man vaknar kl 15.01 idag och undrar vart fan man är förens man förstår att man ligger i sin osköna säng med klibbigt hår. Ni vet, när man vaknar och hårgelén ifrån igår sitter kvar än och man känner hur kudden är alldeles flottig av gelén likaså ens händer när man drar dem igenom håret. Depressionen är nära.

 

Man sätter sig och spelar 2$/4$ i en timme och hamnar i världens rush. Det kan förklaras som en virvelvind som for runt på sajten och för med sig tur till några spelare. Och jag råkade hamna i ovädret (Ur en positiv synvinkel) precis när jag satte mig och hade en del tur. Men jag var favorit i alla all in jag var i, dock så var det nästan en coinflip alla gångerna och jag vann alla. Man tackar, jojo man tackar.

 

Slutade $2,340 på en jävla timme vilket jag får säga är en av mina rekord på 2/4 på så kort tid faktiskt. Jaja, man ska väl ta en dusch och vakna. Men jag kunde inte önskat en bättre start på dagen än att gå in och vinna lite sköna pengar på kort tid. Hoppas ni får en lika bra dag.

 

Här följer mina senaste resultat sista 12 dagarna på 2/4, stay tuned! :

 

8/8 $4,064

 

9/8 $2,536

 

10/8 $69

 

11/8 $1,522

 

12/8 $2,332

 

13/8 $1,781

 

14/8 $4,884

 

15/8 $2,671

 

16/8 $465

 

17/8 $3,528

 

18/8 $1,199

 

19/8 $2,340

 

Totalt på 12 dagar = $22,049+

 

Totala resultatet i augusti = $8,698+

(Jag hade en $21,000 minusdag den 7/8 på 5/10 och 10/20 därför är jag inte riktigt lika mycket plus i augusti trots 2/4 rushen.)

 

Jag uppdaterar mer senare. Stay tuned! See ya! /Salle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bakfyllan är ett faktum lika självklart som att Kjell Bergqvist vaknar upp och är arg jämt. Det kördes stenhårt igår som det brukar köras, och det var bra standard förutom att en tjej spillde ut hälften av 16 smirnoff ice jag beställde in. Kan bero bland annat på att den otroligt dumma bartendern kom med 16 stycken drickor på en jävla bricka, hur dum får man vara ? En skål brukar det alltid komma i. Jag såg olyckan innan den hände i stort sett men det var försent därför att drabbningen skedde strax därpå då tjejen fumlade nåt ben rakt i bordet så att allt hälldes ut och man blev lika blöt som Jenna Jameson brukar bli i alla sina filmer. (Jodå, jag har sett några av hennes filmer, det kan jag inte sticka under stolen med.)

 

tycker du inte det är ganska onödigt att spendera så mycket pengar på krogen igentligen? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man kan plussa 10 inköp på en timme så kan man väl bränna 1 inköp på krogen? :shock:

 

jo det brukar va den generella uppfattningen hos yngre pokerspelare, men vad man får tänka på är att man kanske inte kommer ha så bra ställt resten av livet. jag ser inget fel i att unna sig en del grejer om man har mycket pengar, o man behöver ju deffenitivt inte snåla.

 

men just den typen av kapitalförstöring som sker på krogen känns oherhört onödig, man kan bränna nåra hundra, men att bränna nåra tusen för att få vara kung i baren känns onödigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man kan plussa 10 inköp på en timme så kan man väl bränna 1 inköp på krogen? :shock:

 

Jag håller helt med dig. Jag kan bränna 2-3 tusen på en kväll. So what ? Det är livskvalité för mig att få bränna lite pengar jag tjänar, och jag kmr aldrig gula på poker så länge jag spelar 2/4 med 150 inköp BR-krav. Om min rulle skulle få sig en käftsmäll av en downswing kommer jag att tagga ner på att spendera. Men så länge jag vinner kan jag bränna, det skiter jag i. Man lever bara en gång och jag kan lika gärna bli påkörd av en lastbil imorgon och dö. Jag försöker göra det jag vill, när jag vill och hur jag vill. Livskvalité gott folk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bakfyllan är ett faktum lika självklart som att Kjell Bergqvist vaknar upp och är arg jämt. Det kördes stenhårt igår som det brukar köras, och det var bra standard förutom att en tjej spillde ut hälften av 16 smirnoff ice jag beställde in. Kan bero bland annat på att den otroligt dumma bartendern kom med 16 stycken drickor på en jävla bricka, hur dum får man vara ? En skål brukar det alltid komma i. Jag såg olyckan innan den hände i stort sett men det var försent därför att drabbningen skedde strax därpå då tjejen fumlade nåt ben rakt i bordet så att allt hälldes ut och man blev lika blöt som Jenna Jameson brukar bli i alla sina filmer. (Jodå, jag har sett några av hennes filmer, det kan jag inte sticka under stolen med.)

 

 

Man vaknar kl 15.01 idag och undrar vart fan man är förens man förstår att man ligger i sin osköna säng med klibbigt hår. Ni vet, när man vaknar och hårgelén ifrån igår sitter kvar än och man känner hur kudden är alldeles flottig av gelén likaså ens händer när man drar dem igenom håret. Depressionen är nära.

 

Man sätter sig och spelar 2$/4$ i en timme och hamnar i världens rush. Det kan förklaras som en virvelvind som for runt på sajten och för med sig tur till några spelare. Och jag råkade hamna i ovädret (Ur en positiv synvinkel) precis när jag satte mig och hade en del tur. Men jag var favorit i alla all in jag var i, dock så var det nästan en coinflip alla gångerna och jag vann alla. Man tackar, jojo man tackar.

 

Slutade $2,654 på en jävla timme vilket jag får säga är en av mina rekord på 2/4 på så kort tid faktiskt. Jaja, man ska väl ta en dusch och vakna. Men jag kunde inte önskat en bättre start på dagen än att gå in och vinna lite sköna pengar på kort tid. Hoppas ni får en lika bra dag.

 

Här följer mina senaste resultat sista 12 dagarna på 2/4, stay tuned! :

 

8/8 $4,064

 

9/8 $2,536

 

10/8 $69

 

11/8 $1,522

 

12/8 $2,332

 

13/8 $1,781

 

14/8 $4,884

 

15/8 $2,671

 

16/8 $465

 

17/8 $3,528

 

18/8 $1,199

 

19/8 $2,654

 

Totalt på 12 dagar = $22,363+

 

Totala resultatet i augusti = $9,012+

(Jag hade en $21,000 minusdag den 7/8 på 5/10 och 10/20 därför är jag inte riktigt lika mycket plus i augusti trots 2/4 rushen.)

 

Jag uppdaterar mer senare. Stay tuned! See ya! /Salle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...