Gå till innehåll

CarlDenStore tar fram kvasten igen [Inga påhopp eller dy.!]

CarlDenStore

Recommended Posts

Jag avslutade dagens session på $1,746. Jag låg 3k+ så är lite frustrerad men jag ska gymma nu så fortsätter jag senare. Orkar inte skriva mer nu. Tjingeling. :P

Här följer mina senaste resultat i oktober på 2$/4$, stay tuned! :

8/10 $1,539

9/10 $2,781

10/10 $1,180

11/10 $2,879

12/10 $1,746

(Även min rakeback ifrån förra månaden inkluderas och är $1,687.)

Totala resultatet hittills i oktober = $6,054+

Mitt slutresultat i september = $45,146+ (289 743+ SEK)

Mitt slutresultat i augusti= $34,127+ (219 023+ SEK)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagen är äntligen avslutad och jag är tacksam för att den slutade väl. Det var väl några swings här och var tack vare sanslösa utdragningar men till slut segrade rättvisan. Resultatet blev $3,130 plus för dagen.

Jag har verkligen kommit igång med gymmandet nu och jag mår jävligt bra efter att ha kört ett hårt träningspass. Jag har även nu börjat få sällskap av heliga_ak i gymmet och vi ska försöka bygga upp oss nu inför vintern. Man spelar betydligt bättre poker då ämnet endorfinet utsöndras i kroppen efter ett pass och man är i PERFEKT HARMONI FÖR ATT SPELA POKER. Dessutom blir man uthålligare vilket man har nytta av då man spelar långa sessions som kan vara upp emot 8-12h.

Det räcker inte med att spela en session på 8 timmar och hålla sig koncentrerad för 7,5h av sessionen. Om man tappar det minsta lilla fokus sista halvtimmen så kan det visa sig vara totalt förödande då alla vet att det är lättare att förlora pengar än att vinna pengar. Det känns bara som ett slöseri av tid att sitta och spela bra i 7,5h för att sedan slarva en halvtimme och förlora allt man drog in under sessionen. Jag har varit med om det ett par gånger och det finns få saker som kan göra en ännu mer tiltad än det.

Jag har börjat köra igång massa 3/6 Heads Up nu och börjat trivas jättebra med det. Dock så får man ju vara smart och avstå från alla bra spelare samt ta tillfället när det väl kommer och försöka nappa på en fisk. Heads Up spelet är något jag verkligen måste utveckla och jag vet att enda sättet att förbättra sig på det är att spela mycket Heads Up och kolla hur de bra spelarna gör.

Det var allt för mig och jag får tacka så mycket för att ni läste.

May all your cards be alive, and your pots be monsters./CarlDenStore

Här följer mina senaste resultat i oktober på 2$/4$ (lite 3$/6$ HU), stay tuned! :

8/10 $1,539

9/10 $2,781

10/10 $1,180

11/10 $2,879

12/10 $3,130

Totala resultatet hittills i oktober = $7,438+

Länk till kommentar

Hur fan orkar du spela 8 timmars sessioner? :shock:

Jag kan spela en 24h session om jag vill också. Jag tror de mest beror på att jag idrottat så sjukt hårt i hela mitt liv och blivit uthållig utifrån det. Det svåra är ju inte att hålla sig vaken, jag har en gräns på att hålla mig vaken i 55h i ett enda sträck. Utan det som är det svåraste är att hålla KONCENTRATIONEN lika hög under hela sessionen. Så fort man känner att man börjar ofokusera då brukar jag sluta omedelbart.

Det är verkligen en jävligt skrämmande känsla när man sitter där i tilten och har verkligen helt tappat respekten för sina pengar. Man synar en 100$ all in pre med 4a hög på 2/4 och bara sitter och stirrar in i skärmen. Man spelar fruktansvärt dålig poker med flit helt enkelt. Och då skäms jag verkligen inombords. Jag tror att alla har upplevt likadan känsla. Att kunna sätta sig upp och gå ifrån datorn direkt när den känslan kommer det är verkligen Styrka och de spelare som har den förmågan har jag en djävulsk respekt för oavsett vilken nivå dem spelar på. Fan vad man kan komma långt på att ha den förmågan i sin pokerarsenal, för det är ett obetalbart vapen att bära med sig när du kommer till en punkt då den enda motståndaren kring bordet är dig själv.

Länk till kommentar

Det blev bara 1 ½ timme poker idag och jag spelade bara 3/6 Heads Up. Trots många gråtfärdiga utdragningar så lyckades jag ta mig i kragen och sluta på ett respektfullt $1,200 plus. Aggressivitet är nyckeln till framgång i Heads Up och jag känner verkligen att jag börjar förstå det på allvar nu.

Ikväll ska jag göra som jag vanligtvis brukar göra när det är lördag. Nämligen festa på krogen med alla polarna och jag ser fram emot en trevlig kväll med bland annat lite bastu som för-förfest :). Hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig kväll och se nu till att plussa!

You all got balls of steel.

Over and out.../CarlDenStore

Här följer mina senaste resultat i oktober på 2$/4$ (lite 3$/6$ HU), stay tuned! :

8/10 $1,539

9/10 $2,781

10/10 $1,180

11/10 $2,879

12/10 $3,130

13/10 $1,200

Totala resultatet hittills i oktober = $8,638+

Länk till kommentar

och dazzard

Han var ingen motståndare. En motståndare för mig är en motståndare som gör motstånd eller åtminstone har kapacitet för att göra ett motstånd. Haha dazzard gjorde inget motstånd...Han var faktiskt så fruktansvärt dålig att jag verkligen inte kan fatta att det sitter en riktigt människa bakom skärmen och spelar så som han gjorde. Jag önskar jag hade en video av den Heads Up-matchen men tyvärr så har jag inte det :/

Länk till kommentar

. Jag vet inte om det finns någon bra liknelse men låt oss säga att jag får spela en tennismatch med fel arm, ständigt hoppa på ett ben OCH blunda med ett öga hela tiden medan jag får möta min farmor som får ha 2 studs på sig hela tiden samtidigt som hon får använda sig av alla linjer på banan. Jag borde ändå vinna! Men det gjorde jag inte. Och det gör ont.

Skönt å se att dagboken är tillbaks, kunde inte slita mig från datorn sist när jag läste den.

Haha, denna liknelsen slår allt jag tidigare läst i CDS. Keep it up!

humor:mrgreen:

Länk till kommentar

Super Viktigt Meddelande

Till Alla som besöker min nya Hemsida.

Och det är som är den största Nyheten.

Är att Dalarnas Tidningar AB kommer att göra ett Reportage med mig och min Super Idol Christer Sjögren, i samband med att besöker Rättviks Kyrka den 28 september 2007.

Och min Önskan om en Träff ser ut att bli av äntligen.

Bingo Bingo säger jag just nu.

Mvh: Kalle Nordin

,

Länk till kommentar

Om olika Programledare för Bingolotto

Jag skall nu uppge vilken Programledare för Bingolotto som gillar allra mest, eftersom det har minst 4.st ända starten vid År 1991.

Och för mig just nu, så är Rickard Olsson som är min Favoritprogramledare för Bingolotto just nu, eftersom som han har vänt på både Tittarsiffrorna, och även Gjort så att även antalet Prenumerationen ökat också på Bingolottern också.

Den som var sämst på leda Binglotto, var helt enkelt Gunde Svan följt tätt efter, Lasse Kronér som inte heller kunde öka på antalet Tittarsiffror, ock lika så antalet sålda Bingolotter, samt se till en ökad efterfrågan på Prenumerationer utav Bingolotter osv.

Så här min Uppfattning just nu.

Mvh: Kalle Nordin

pure gold:-D

Länk till kommentar

Vad tycke ni om min Nya Hemsida?

1: Vi gillar din nya Hemsida super skarpt med 100 %

2: Vi tycker att din nya Hemsida är ganska OK

3: Vi inte hur vi skall rösta på din nya Hemsida

Haha, antingen så tycker man sidan är okej/skitbra, eller så vet man inte hur man skall rösta.

Länk till kommentar

hahaha läste 2 minuter på den där sidan och undrar om han är på riktgit asså =)??

Det är han, 100% äkta.

Ursprungligen från Sweclockers när han begärde hjälp med vad de nu än var och skrev på sitt mycket underliga sätt samt inte tog emot hjälpen han fick då han bestämt sig för ett program som sög och ingen tänkte hjälpa honom med :). Sen blev han upplockad av flashback (forum) och nu är han en liten legend. Godis.

Länk till kommentar

Han är ett äkta orginal som är lite skrämmande när man träffar honom.Stor stark och burdus som man inte ska bråka med.Kommer från samma by som han och var det nått man inte fick göra var att kalla hans moped för just moped...för honom var det en motorcykel :lol:

En egnehet han har är att han går och slår sig på näsan med ett finger hela tiden...ser lite mysko ut :shock:

Länk till kommentar

Pokersessionen för dagen är avslutad och den slutade på $1,052 plus. Körde två 2/4 bord och ett HU bord på 3/6. Fick väl aldrig någon rush och hade väl inte speciellt mycket otur som jag annars brukar ha :) Men det känns bra att det slutade på gröna siffror. Nu ska jag käka, MORS !

8/10 $1,539

9/10 $2,781

10/10 $1,180

11/10 $2,879

12/10 $3,130

13/10 $1,200

14/10 $1,052

Totala resultatet hittills i oktober = $9,690+

Länk till kommentar

• Skapa nytt...