Hemdhes Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Ser ut som att det här kan bli en rolig tråd När börjar pajerna flyga? Min gissning är att helvetet brakar lös inom fyra timmar. GL. Edit: Syftningsfel japp..kommer perfekt som uppföljning till dawwes dagbok Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 GL! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Grymt kul. Stort lycka till Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Kommer följas slaviskt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 GL, ska bli mkt intressant o följa. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Kan nämna en 10/20 hand som utspelade sig igår. 3handed. Blindbattle, 100bb stackar. Jag höjjer från SB med JT. BB synar. Flop 6c7cK CBET - Syn Turn 2x Check Check River K Check - Bet pot - ganska stor checkraise. Tanken var att massa drag missade och det borde vara lockande att betta en kung på turn för FI. Hur känns det här spelet? En del av mitt spel att checkraisa set (inte alltid men ibland), AK, KQ på turn där dessutom, så kan komma till rivern med legitima händer på det där sättet. FI är okänd dessutom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kissemissen Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Vad för träning ska du köra? Lycka till. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Handen du postade känns ju som ett helt ok resonemang. Tror du sitter bra rätt ofta där. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Kan nämna en 10/20 hand som utspelade sig igår. All respekt åt Bengt sonnnert, Erik123 och ett fåtal svenska spelare. Men annars är det väl rätt larvigt med alla svenska mediahungriga spelare med världens största ego, och direkt nån gör ett tveksamt spel mot dom så ska det poängteras att fisken suger och dom är bäst osv, nej det är inte grymt att varken lira $500 SNGs eller NL2000. Tänkte presentera mig och dela med mig av lite tankar jag haft senaste tiden. Är en kille i tidig 20års ålder, som tycker NLT är riktigt kul. Började spela poker för ca 2 år sen. Grindade lowlimit till att börja med, gått upp stadigt i nivå regelbundet, spelat uteslutande cashgame, har nästan vunnit en miljon dollar Fatta, det finns gott om människor runt om i världen som vunnit ett par miljoner SEK, get a grip ppl. Det handlar om att folk tappar fotfäste och tror de är guds gåva för dom grindat ihop ett par mille. Ett bredare perspektiv, så är ju många svenska "proffs" rätt fiskiga själva, rätt få som pallar motståndet på de högsta nivåerna. Blir nog mestadels 25/50, 50/100. Just nu har jag ingen lust att tänka på högre nivåer. känner du inte att du pratar om dig själv när trollar loss överallt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Tror att du får bättre respons på handanalyser om du ställer dig på ett torg i en godtycklig svensk stad vid valfri tid på dygnet och ropar rakt ut, än ställer frågan i din dagbok. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Kan nämna en 10/20 hand som utspelade sig igår. 3handed. Blindbattle, 100bb stackar. Jag höjjer från SB med JT. BB synar. Flop 6c7cK CBET - Syn Turn 2x Check Check River K Check - Bet pot - ganska stor checkraise. Tanken var att massa drag missade och det borde vara lockande att betta en kung på turn för FI. Hur känns det här spelet? En del av mitt spel att checkraisa set, AK, KQ på turn där dessutom, så kan komma till rivern med legitima händer på det där sättet. FI är okänd dessutom. sitter väl ganska bra om man sätter han på ett drag nog mkt, men även alla pockets över 6 blir väl tvungen fullfölja och syna? med 100bb stackar är det ju kanske inte så mkt kvar att syna på? att du har K är ju fortfarande unlikely, hade gillat spelat mer om det hade kommit ett ofarligt kort/scarecards(Q,A,J?) på turn också och inte en parad kung... och han kan ju ha försökt värdebetta med 6x för den delen också och försökte komma till river billigt, finns väl risk han lägger den men jag dunno. Synar alla gånger i veckan med 6x och pockets över 6 men då lirar jag 2/4 och 3/6 nl så man får ju ha 'chump factor included' för synen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 känner du inte att du pratar om dig själv när trollar loss överallt? Ja helt rätt till står det ju inte i huvudet på mig, och lite fiskig är jag nog fortfarande tyvärr vill jobba bort det. Den här dagboken ska hålla så hög kvalite som möjligt dock. Nu ska jag iväg o STD testa mig. Later folks Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Vad för träning ska du köra? Lycka till. En hel del styrketräning. Planerar även att börja jogga, simma och kanske någon kampsport. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Nu ska jag iväg o STD testa mig. tomtar i trumpeten? ajaj. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Killerwolf, snittspelaren foldar nog ut en del 2pars händer skulle jag gissa på. Är lite tveksam till det här spelet fortfarande dock. Tack för din input! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Nedsidan med ditt senaste spel är att JT har rätt pissigt checkcheck-värde*, så typiskt är något i stil med Ax, eller kanske lillpar, lite bättre att köra som checkbluffhand. JT är mer lämplig att donkbluffa med iom att motståndaren svårligen låter en vinna med gratis showdown. * Rimligen så bluffar ju ett bustat stegdrag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Den där checkraisen var bland de kallare spelen jag sett. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Den där checkraisen var bland de kallare spelen jag sett. Jo, efter att ha tänkt igenom det lite så känns det lite kallt då nog FI synar det mesta han värdebettar, checkar Ax bakom osv. Vi leder ju redan över bustade stegdrag. Fold verkar vara ett vettigt spel, eller leda på river. Tack för ni ger råd nebbis och hjort. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 För övrigt rätt segt med spel för tillfället, lite trist då man vill ha en vettig dygnsrytm, får se vad som händer lite senare. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Hittade just $16k plusset. Inga speciellt intressanta händer, vann ett par coinflips ungefär. Ska nog lata mig resten av dagen. Lycka till boys Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Inhandlat "the poker mindset" recension kommer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nacho1337 Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 are you for real? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Nedsidan med ditt senaste spel är att JT har rätt pissigt checkcheck-värde*, så typiskt är något i stil med Ax, eller kanske lillpar, lite bättre att köra som checkbluffhand. JT är mer lämplig att donkbluffa med iom att motståndaren svårligen låter en vinna med gratis showdown. * Rimligen så bluffar ju ett bustat stegdrag. Precis min första tanke också men ska nog donka rätt sparsamt ändå. Bla pga att K ofta fortsätter på turnen och att K på river inte är så scary för fi pga att han inte blir omsprungen av den. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Nytt dagsresultat: +5k Tilt på den Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 vadå bara ett inköp back sen senast det är väl inget att gråta över.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts