Gå till innehåll

20 miljoner go go go


nils_anders

Recommended Posts

vadå bara ett inköp back sen senast det är väl inget att gråta över....

 

sa han något om att han grät över det då? ingen gillar väl att backa $9k..

Alltid ska någon skriva onödigt i allas dagböcker.

 

GL med spelet & målet nils

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 454
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En fundering. Om man ser till pengar som svenska spelare har dragit in i dagsläget på internetpoker var tror ni man ligger med 1000 000$?

 

Top 10 i sverige? Kan inte tänka mig längre ner än top 100?

 

Tror det är "många" som säger: om inte jag tilt/otur/skola bla bla hade jag varit dollarmiljonär. Men det är riktigt svårt att komma upp i dom summorna och lägga undan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är man i en downswing och det börjar vända så blir man ju tiltad när det vänder tillbaka igen, och ja det handlade om ett inköp.

 

Ligger fortfarande 5+, softat ikväll.

 

Blir lite händer nu innan jag lägger mig.

 

Var förbi en polare o kolla på Harsh Times, skönt att se snubben från american psycho spela psykopat o krigsskadad. Får ens egna issues att verka små.

 

En sevärd film helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför ska alla sabotera en kanske alldeles lysande dagbok, det finns alltid en möjlighet att han sitter och fabulerar vilt för oss här, men skit samma? det skapar ju ändå en dröm hos en, och om han postar en hh med ett spel som inte känns helt bra så har DU själv kommit en jäkla bra bit på pokern istället för o tänka "shit så ska jag göra nästa gång!", tycker det känns bra att jag fick lite medhåll på att spelet kändes inte direkt som något bra move, men kanske inte av rätt anledningar men det må då vara :)

 

nåja, back to buisness.. kör på kommer att följa denna ! främst för hh-inputs och efterföljande kommentarer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fundering. Om man ser till pengar som svenska spelare har dragit in i dagsläget på internetpoker var tror ni man ligger med 1000 000$?

 

Top 10 i sverige? Kan inte tänka mig längre ner än top 100?

 

Tror det är "många" som säger: om inte jag tilt/otur/skola bla bla hade jag varit dollarmiljonär. Men det är riktigt svårt att komma upp i dom summorna och lägga undan.

 

100k $ är verkligen inte nog för top 100. Finns ju många många bara på det här forumet som ligger på de summorna. Jag själv är mkt nära.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+20k för dagen nu.

 

Rätt happy med det.

 

Ganska avgörande hand:

 

220BB djupt HU-spel, spelat lite med FI innan, verkar vara en tänkande spelare, kapabel till bluffar på alla gator.

 

50/100 blinds

 

JhTh

Öppnar upp till 400 från knappen och synar ett omslag till 1200.

 

Pott: 2400

 

KhQhx

 

Han checkar till mig som säger 1.500

 

Checkraise till 8.500

 

Shovar in smeten och hoppas på det bästa.

 

FOLD

 

Sweeeet, ganska standard dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaknade till runt 10, det första man gör är att slå på datorn och öppna lite klienter.

 

Tror det är ett stort problem jag har, ibland sätta mig o lira innan frukost osv, eller för sent på kvällen. Tillfälllen man inte är i toppform, blir slentrianmässigt lir.

 

Från och med idag ska jag prioritera mat över poker. Är ju lite degen att sätta sig o lira det allra första man gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

redbet har svensk telefonsupport, degar ut till swedbank på under en minut under arbetstid om man cashar ut, och ja, det är tax-free. låter som en försäljare, men har varit i telefon med dem x antal ggr nu på senaste tiden då de vill ha tillbaka mig.. :)

redbet spelar på både boss och b2b, och inom en snart framtid blir de världsförst med ett tredje nätverk, ongame.

 

ingen gräns på insättning där om man sätter in via banken,... känns alltid suspekt att dega in rakt in i ett bankgiro nummer typ, liksom hoppas att pengarna kommer rätt, men med telefonsupport tillhanda så känner man sig tryggare, och då ska de nog inte vara någon form av gräns.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...