Gå till innehåll

KONSPIRATION: Vad tror ni om riggade siter? (Infraction för enskilda hh)


nisse hult

Recommended Posts

Jag kan ju ge dig ett tips, tidigare bytte jag konton hela tiden. Det behövs inte, det finns ett betydligt enklare sätt.

Nu när man märker att det är i princip omöjligt att vinna en enda hand så gör man något och vips på en gång börjar man vinna igen. Vinner upp till $1000-$3000 och sen är det dags igen.

 

Ok, och vad är det man ska göra med jämna mellanrum enligt dig då?

 

Berätta och få återupprättelse elle brinn för evigt i *tappade den röda tråden*... ... ...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag kan ju ge dig ett tips, tidigare bytte jag konton hela tiden. Det behövs inte, det finns ett betydligt enklare sätt.

Nu när man märker att det är i princip omöjligt att vinna en enda hand så gör man något och vips på en gång börjar man vinna igen. Vinner upp till $1000-$3000 och sen är det dags igen.

 

Ok, och vad är det man ska göra med jämna mellanrum enligt dig då?

 

Berätta och få återupprättelse elle brinn för evigt i *tappade den röda tråden*... ... ...

 

/TF

 

Har inget behov av någon återupprättelse.

Jag kan ju säga att man ska spela sitt vanliga spel, inte spela en massa skit, då kommer man att torska även om det går saktare än det borde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan ju ge dig ett tips, tidigare bytte jag konton hela tiden. Det behövs inte, det finns ett betydligt enklare sätt.

Nu när man märker att det är i princip omöjligt att vinna en enda hand så gör man något och vips på en gång börjar man vinna igen. Vinner upp till $1000-$3000 och sen är det dags igen.

 

Låter som ett solidt tips. Fattar iofs inte vad du menar men funkar det för dig så måste det funka för mig. Nä nu ska jag hem och göra något så att jag vips börjar vinna igen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sätta in pengar... 8-)

 

Hehe, jo, det är klart att han menar det... Men isåf torde väl även det omvända vara sant... Att den dagen man gör en cashout så riggar systemet det så att man kommer att få skitkort i ett halvår, träffa nada på floppen, få en humla i armhålan och bli timed out lite titt som tätt...

 

Inse att riggning är en state of mind... Tror du att du ahr hittat ett sätt att klå systemet och spelar med det självförtroende som det innebär, ja, då är det ju klart att du går plus... Elvis77 Du säger ju själv att man inteska förändra sitt vanliga spel.... Det du upplever är ju inte ngt annat än varians...

 

/TF - schnee-schnaa-schnappy, ich bin Schnappy, das kleine krokodiiiil

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sätta in pengar... 8-)

 

Hehe, jo, det är klart att han menar det... Men isåf torde väl även det omvända vara sant... Att den dagen man gör en cashout så riggar systemet det så att man kommer att få skitkort i ett halvår, träffa nada på floppen, få en humla i armhålan och bli timed out lite titt som tätt...

 

Inse att riggning är en state of mind... Tror du att du ahr hittat ett sätt att klå systemet och spelar med det självförtroende som det innebär, ja, då är det ju klart att du går plus... Elvis77 Du säger ju själv att man inteska förändra sitt vanliga spel.... Det du upplever är ju inte ngt annat än varians...

 

/TF - schnee-schnaa-schnappy, ich bin Schnappy, das kleine krokodiiiil

 

Fel fel fel! det var naturligtvis en av dom första sakerna man prövade med utan något hållbart resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har förstått att vissa skämtar men att det även finns vissa som helt allvarligt tror att vissa sajter är riggade. Hur skulle det gå till? Har mjukvaruföretaget samma personalpolitik som advokatbyrån i "FIRMAN"? Så fort man börjar utveckla i den riggade programvaran är man insyltad i en gigantisk konspiration där man riskerar att dö om man avslöjar hemligheten? Eller hur tror ni det funkar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har förstått att vissa skämtar men att det även finns vissa som helt allvarligt tror att vissa sajter är riggade. Hur skulle det gå till? Har mjukvaruföretaget samma personalpolitik som advokatbyrån i "FIRMAN"? Så fort man börjar utveckla i den riggade programvaran är man insyltad i en gigantisk konspiration där man riskerar att dö om man avslöjar hemligheten? Eller hur tror ni det funkar?

 

Det är så jobbigt när man inte läser det finstilta ;)

Skämt o sido så är jag också intresserad av varför det inte har läckt ut om att de har implementerat riggning.

 

Fast de kanske skjuter av utvecklarn allt eftersom de blir klara. Blir ju heltklart billigare än att avskeda dem :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har förstått att vissa skämtar men att det även finns vissa som helt allvarligt tror att vissa sajter är riggade. Hur skulle det gå till? Har mjukvaruföretaget samma personalpolitik som advokatbyrån i "FIRMAN"? Så fort man börjar utveckla i den riggade programvaran är man insyltad i en gigantisk konspiration där man riskerar att dö om man avslöjar hemligheten? Eller hur tror ni det funkar?

 

Det är så jobbigt när man inte läser det finstilta ;)

Skämt o sido så är jag också intresserad av varför det inte har läckt ut om att de har implementerat riggning.

 

Fast de kanske skjuter av utvecklarn allt eftersom de blir klara. Blir ju heltklart billigare än att avskeda dem :twisted:

 

En f d arbetskompis till mig bytte jobb till OnGame för några år sedan. Var ett tag sedan jag såg honom, kanske borde kolla upp om det hänt något ;) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fel fel fel! det var naturligtvis en av dom första sakerna man prövade med utan något hållbart resultat.

 

Jaja, det spelar egentligen ingen roll... Jag har gått plus sedan jag började lira på party... Så antingen har du fel angående riggningen där eller så utför jag, omedvetet förstås, ditt knep lite då och då för att slå om switchen till min fördel...

 

/TF - som Yes, fast drygare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fel fel fel! det var naturligtvis en av dom första sakerna man prövade med utan något hållbart resultat.

 

Jaja, det spelar egentligen ingen roll... Jag har gått plus sedan jag började lira på party... Så antingen har du fel angående riggningen där eller så utför jag, omedvetet förstås, ditt knep lite då och då för att slå om switchen till min fördel...

 

/TF - som Yes, fast drygare...

 

Det kan faktiskt vara så att du gör det, jag gjorde det aldrig förut och var tvungen att byta konton. Jag har dock redan kollat hos en som vunnit länge på party och han gör det ;)

 

Edit: det kan också vara så att du vinner men för lite ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har dock redan kollat hos en som vunnit länge på party och han gör det

 

Grymt statisktiskt underlag. Då måste det ju vara sant.

 

Kan du inte förklara igen om hur dit knep går till? Jag fatta ärligt inte vad det gick ut på och då är det svårt att vara sarkastisk mot det ;)

 

Undra om samma sak funkar på Expekt för där har jag alltid gått plus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gjorde ett genombrott för någon månad sedan och det fungerar så bra att jag inte ens kan berätta om det ;) så enkelt men ändå tog det så lång tid att luska ut.

 

Har du något statistiskt underlag som styrker din tes eller är det bara som du "känner" att det stämmer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gjorde ett genombrott för någon månad sedan och det fungerar så bra att jag inte ens kan berätta om det ;) så enkelt men ändå tog det så lång tid att luska ut.

 

Har du något statistiskt underlag som styrker din tes eller är det bara som du "känner" att det stämmer?

 

Jag har sedan länge haft statistiska underlag som i min mening bekräftar att det är riggat på ett eller annat sätt.

 

När det gäller hur det går nu så är det väl inte(åter igen enligt min mening) inte 100% säkert att det inte är c:a 1,5 månads rush utan dess like. Jag har dock även nu som förut "blindspelat" ett antal ggr(en kompis startar upp klienten, tejpar för namnet så att jag ej vet vilket konto det spelas på) har nog gjort det minst 10ggr och har utan den minsta tvekan haft rätt varje gång. Men det är klart det är ju 1 på 1024 att chansa rätt 10ggr irad :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sedan länge haft statistiska underlag som i min mening bekräftar att det är riggat på ett eller annat sätt.

 

Nice då är det ju bara att skicka det till ett par tidningar och posta det här. Sen är det ju bara att stäma siten och då lär du kunna tjäna bättre per timme än du gör på poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sedan länge haft statistiska underlag som i min mening bekräftar att det är riggat på ett eller annat sätt.

"min mening" är inget man använder inom statistiken...man använder sig av diverse olika beräkningar. Hur stor är tex säkerheten att din tes stämmer mha ditt underlag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sedan länge haft statistiska underlag som i min mening bekräftar att det är riggat på ett eller annat sätt.

"min mening" är inget man använder inom statistiken...man använder sig av diverse olika beräkningar. Hur stor är tex säkerheten att din tes stämmer mha ditt underlag?

 

Du menar på fullaste allvar att statistik inte är något som tolkas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni läst Partypokers villkor för att få öppna konto?

 

The Games are for entertainment only, and your participation in the Games is solely for your own personal enjoyment and non-professional use

Och

Any participation in the Games is at your sole option, discretion and risk. By playing the Games, you acknowledge that you do not find the Games or Services to be offensive, objectionable, unfair, or indecent in any way

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni läst Partypokers villkor för att få öppna konto?

 

The Games are for entertainment only, and your participation in the Games is solely for your own personal enjoyment and non-professional use

Och

Any participation in the Games is at your sole option, discretion and risk. By playing the Games, you acknowledge that you do not find the Games or Services to be offensive, objectionable, unfair, or indecent in any way

 

Du behöver göra följande:

 

* Uppsök en jurist/juridikstuderande

 

* Påkalla dennes uppmärksamhet, t.ex genom att säga "Örru" eller vifta

med armarna

 

* Säg följande "Vad tänker du på när jag säger 'användaravtal' och 'att hålla ryggen fri'?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar på fullaste allvar att statistik inte är något som tolkas?

Ett förtydligande vad jag menar då: Inom statistiken så är begrepp gemensamt definierade för att alla ska tala samma språk. Därmed så blir "min mening" ett begrepp som inte bör användas. Statistiska beräkningar är exakta och om man kan dra någon slutsats av dom, som i det här fallet att styrka en tes, så finns det inte utrymme för "min mening". Antingen är det statistiskt säkerställt (med en viss grad) eller också inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar på fullaste allvar att statistik inte är något som tolkas?

Ett förtydligande vad jag menar då: Inom statistiken så är begrepp gemensamt definierade för att alla ska tala samma språk. Därmed så blir "min mening" ett begrepp som inte bör användas. Statistiska beräkningar är exakta och om man kan dra någon slutsats av dom, som i det här fallet att styrka en tes, så finns det inte utrymme för "min mening". Antingen är det statistiskt säkerställt (med en viss grad) eller också inte.

 

Med reservation för att min kunskap inom ämnet statistik är lägre än din (det är ganska troligt) så vill jag ändå inflika.

Statistik är väl tre stora delar:

 

Insamlandet av data, sammanställandet av data och tolkningen av sammanställningen?

Dvs det räcker inte att ha en massa siffror och tabeller över ett förlopp utan en beskrivande tolkning. Som jag förstår statistik så är "i min mening" en integrerad del i statistik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok,

 

Jag har fått många PM från andra som är lika säkra som mig ang riggning och även andra som är intresserade.

 

Det "knep" som jag börjat köra med som fungerar exakt lika bra som att köra på ett nytt konto är följande.

 

Byt MacAdress i routern

Byt IP adress

 

Partys programvara utgår garanterat från dessa 2 när diverse riggningar ställs in.

 

Har någon tex märkt följande, ett par kompisar kommer över med sina bärbara datorer, ni spelar alla på party och alla har plötsligt en grymm otur, alla spelar från samma ip och det riggas det direkt för att undvika collusion.

 

Ni får ta det här som ni vill, kalla mig tomte och dum i huvet om ni vill, testa själva om ni vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...