Stormen_Per Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Full Tilt är definitivt riggat, började spela där idag och det gick ganska bra i en turnering, chipleader när det är 9 kvar, då får jag KK och möter självklart AA. Några händer senare så reraisar en fisk mig med K9 jag synar självklart med A9 och han träffar K.. Hade insättningsrigg tills finalbordet började, då stängde dom av den för att jag inte skulle komma 1:a och ta ut pengarna. Fy fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
masticore Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Fattar du inte att det är mycket resp litet i relativa tal och inte i absoluta tal . För att spela på 0.10 0.20 är 350 fullt tillräckligt. Men att börja med 11 och 13 är ganska litet, med tanke på att jag laddar in 5 eller 10 och minimiinköp är 4. Ett dataprogram vet inte vad relativa tal är. Möjligtvis den räknar procentuelt. För att din konklusion ska kunna testas så måste du ha reda på vad de andra har på sina konton? Har du det? Kanske de som vinner har mer än dig på kontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Boosted2Boobs Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Spelade på det konto där jag har 350, där man missar coin tossing och i stort sett bara får skräpkort i början. Likadant denna gång. Börjar med 13, det går lite upp och ned. Är uppe i 20 och sedan kommer en sådan streak av bra händer som aldrig träffar och så är jag nere på 3, men kravlar upp till 17. Efter fyra timmars spel. Jag testar sedan mitt konto, där jag bara har 15 euro. Laddar in 5 euro. Pott tio dubblar jag upp. Game 747326687 Viluinen, you have 8 seconds left to respond. TompaXYZ2 is all-in (€4.02) zirpzirp shows a pair of queens TompaXYZ2 shows two pairs, aces and nines TompaXYZ2 wins (€10.74) with two pairs, aces and nines pott tretton får jag kåk Game 747326712 TompaXYZ2, it's your turn. TompaXYZ2 wins (€7.05) pott fjorton flush Game 747326726 zirpzirp shows a flush, queen high TompaXYZ2 shows a flush, queen and seven high TompaXYZ2 wins (€0.95) with a flush, queen and seven high pott sexton starthand par i knektar,men foldar mot en allin bett. Ok nu vänder riggen emot mig. Game 747337740 Viluinen is all-in (€36.61) Viluinen wins (€10) Nu ska pengarna återdistribueras, efter den glada inledningen man alltid får som small stack i början. Nu ska man börja vara försiktig. När man har tagit del av den inledande riggen. Får 10 10 och höjer och floppen är 10 A J. Triss och det finns en chans till stege. I 95 % av fallen på B2B har motspelaren detta drag, men man får triss så sällan och det är svårt att släppa. Men man skulle ha spelat försiktigare, dåligt spel. Och så förlorade man den. Slutade inte i tid. Game 747337840 TompaXYZ2 is all-in (€3.21) Viluinen shows a straight, ace high TompaXYZ2 shows three of a kind, tens Viluinen wins (€15.82) with a straight, ace high Jag köpte in på nytt och på bordet satt sedan två med jättestackar som alltid bettade hårt och två med miniatyrstackar. Och eftersom jag spelade mot dem med miniatyrstackar kan vi alla dra slutsatsen vad som till slut hände med mitt inköp. Sakta maldes det ned av small stack rig, Vad händer om man går preflop allin mot en mindre stack, får man förbättrade odds eller får man försämrade odds? Varenda preflop allin jag var med på kunde jag förutsäga resultatet på. Sista handen har jag 0.70 och går allin med k 9 och tänker det är lugnt jag träffar för jag har så lite kvar. Mycket riktigt träffar jag kungen så small stack boosten fungerade, men det räckte inte för motspelaren hade AA. Han hade precis anlänt till bordet så han fick väl ta del av välkomstriggen, precis som jag fick göra. Jag har kollat upp hur mycket jag cashat ut från detta konto och det var över 500 euro och jag har inte använt kontot på ett tag och när man hela tiden mötte stackar på 2 till 4 när jag själv hade 5-8 vet vi alla resultatet. Vi vet alla vem som ska vinna i slutändan för att spelet ska kunna fortsätta så länge som möjligt. Den nästsista potten hade jag 3.70 och den andre hade 3 så det var inte svårt att se vem som skulle vinna den potten. Den goaste potten var en allin situation, mellankort på floppen, en med jj och fisken med 99. Det ligger tre klöver ute och fisken synar allin. Sista kortet var ett klöver och bordet har fyra klöver. Gissa om det var fisken som riskerade sin stack med ett par i nior eller den andre med jj, som hade ett klöver och fick flush och vann en pott på över 25. Ja ta och gissa ni. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 ...en massa nonsens... Varför är det bara de dåliga och medelmåttiga spelarna som verkligen tror på att riggen existerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Boosted2boobs: att pma menas att skicka ett meddelande. Med databas så menar jag en pokertracker-databas med ett stort antal händer. Som sagt tidigare så säger inte dina enskilda händer någonting. Vi har tröttnat rejält så lägg ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Sista handen har jag 0.70 och går allin med k 9 och tänker det är lugnt jag träffar för jag har så lite kvar. Mycket riktigt träffar jag kungen så small stack boosten fungerade, men det räckte inte för motspelaren hade AA. Kan det vara så att man ser vad man vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chepplin Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Spelade på det konto där jag har 350, där man missar coin tossing och i stort sett bara får skräpkort i början. Likadant denna gång. Börjar med 13, det går lite upp och ned. Är uppe i 20 och sedan kommer en sådan streak av bra händer som aldrig träffar och så är jag nere på 3, men kravlar upp till 17. Efter fyra timmars spel. Jag testar sedan mitt konto, där jag bara har 15 euro. Laddar in 5 euro. Pott tio dubblar jag upp. Game 747326687 Viluinen, you have 8 seconds left to respond. TompaXYZ2 is all-in (€4.02) zirpzirp shows a pair of queens TompaXYZ2 shows two pairs, aces and nines TompaXYZ2 wins (€10.74) with two pairs, aces and nines pott tretton får jag kåk Game 747326712 TompaXYZ2, it's your turn. TompaXYZ2 wins (€7.05) pott fjorton flush Game 747326726 zirpzirp shows a flush, queen high TompaXYZ2 shows a flush, queen and seven high TompaXYZ2 wins (€0.95) with a flush, queen and seven high pott sexton starthand par i knektar,men foldar mot en allin bett. Ok nu vänder riggen emot mig. Game 747337740 Viluinen is all-in (€36.61) Viluinen wins (€10) Nu ska pengarna återdistribueras, efter den glada inledningen man alltid får som small stack i början. Nu ska man börja vara försiktig. När man har tagit del av den inledande riggen. Får 10 10 och höjer och floppen är 10 A J. Triss och det finns en chans till stege. I 95 % av fallen på B2B har motspelaren detta drag, men man får triss så sällan och det är svårt att släppa. Men man skulle ha spelat försiktigare, dåligt spel. Och så förlorade man den. Slutade inte i tid. Game 747337840 TompaXYZ2 is all-in (€3.21) Viluinen shows a straight, ace high TompaXYZ2 shows three of a kind, tens Viluinen wins (€15.82) with a straight, ace high Jag köpte in på nytt och på bordet satt sedan två med jättestackar som alltid bettade hårt och två med miniatyrstackar. Och eftersom jag spelade mot dem med miniatyrstackar kan vi alla dra slutsatsen vad som till slut hände med mitt inköp. Sakta maldes det ned av small stack rig, Vad händer om man går preflop allin mot en mindre stack, får man förbättrade odds eller får man försämrade odds? Varenda preflop allin jag var med på kunde jag förutsäga resultatet på. Sista handen har jag 0.70 och går allin med k 9 och tänker det är lugnt jag träffar för jag har så lite kvar. Mycket riktigt träffar jag kungen så small stack boosten fungerade, men det räckte inte för motspelaren hade AA. Han hade precis anlänt till bordet så han fick väl ta del av välkomstriggen, precis som jag fick göra. Jag har kollat upp hur mycket jag cashat ut från detta konto och det var över 500 euro och jag har inte använt kontot på ett tag och när man hela tiden mötte stackar på 2 till 4 när jag själv hade 5-8 vet vi alla resultatet. Vi vet alla vem som ska vinna i slutändan för att spelet ska kunna fortsätta så länge som möjligt. Den nästsista potten hade jag 3.70 och den andre hade 3 så det var inte svårt att se vem som skulle vinna den potten. Den goaste potten var en allin situation, mellankort på floppen, en med jj och fisken med 99. Det ligger tre klöver ute och fisken synar allin. Sista kortet var ett klöver och bordet har fyra klöver. Gissa om det var fisken som riskerade sin stack med ett par i nior eller den andre med jj, som hade ett klöver och fick flush och vann en pott på över 25. Ja ta och gissa ni. Alltså nu börjar du bli lite tröttsam! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chepplin Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Full Tilt är definitivt riggat, började spela där idag och det gick ganska bra i en turnering, chipleader när det är 9 kvar, då får jag KK och möter självklart AA. Några händer senare så reraisar en fisk mig med K9 jag synar självklart med A9 och han träffar K.. Hade insättningsrigg tills finalbordet började, då stängde dom av den för att jag inte skulle komma 1:a och ta ut pengarna. Fy fan! Hahahaha...hoppas du är ironisk! För detta var ju verkligen det ultimata beviset på rigg. Att först springa in i KK med AA..det måste ju vara väldigt ovanligt! Det patetiska är om du hade vunnit med KK mot AA..som du gör ca 20% av gångerna så hade du inte gnällt om nån rigg! "Några händer senare så reraisar en fisk mig med K9 jag synar självklart med A9 och han träffar K.."??? Jag tycker det är rätt fiskigt att "självklart syna med A9"? Sen leder du bara med ca 75 % prefloop med dom korten..du är knappast odödlig!! Dvs av 100 sådana händer förlorar du ca 25. Det är ingen rigg eller bad beat. Det är en naturlig varians i poker. Sen om det sker i slutet av en turnering eller när du precis har satt in pengar bestäms av slumpen. Men du spelade självklart inte dåligt eller hade lite vanlig "poker-otur"..nej nej..du råkade ut för riggen. Hade insättningsrigg tills finalbordet började, då stängde dom av den för att jag inte skulle komma 1:a och ta ut pengarna. Fy fan Och den som till sist vann då?? Han/hon kunde inte ta ut pengarna eller?? Eller FullTilt lyckades stänga ner bordet och se till att ingen fick pengar eller? Jag trodde annars dom tog en avgift inför turneringen som dom tjänar pengar på? Men jag hoppas du skämtar...för då var det ganska roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crillux Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Men jag hoppas du skämtar...för då var det ganska roligt! QFT! Boosted: Lägg ner dina milslånga poster nu. Det är tröttsamt och bevisar ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Det patetiska är om du hade vunnit med KK mot AA..som du gör ca 20% av gångerna så hade du inte gnällt om nån rigg! Men då hade det ju inte varit en fucking rigg eftersom jag hade vunnit handen, vinna med AA vs KK = vinna med KK vs AA Jag tycker det är rätt fiskigt att "självklart syna med A9"? Han hade gått all in flertalet gånger varav en gång när jag hade höjt hans big blind, han var/är en så kallad pushmonkey gambl0r. Alltså är A9s den bästa handen man kan ha i det läget. han var också korthögad, fick bra potodds också yao. Dvs av 100 sådana händer förlorar du ca 29. . Men du spelade självklart inte dåligt eller hade lite vanlig "poker-otur"..nej nej..du råkade ut för riggen. Det är ju precis vad jag har sagt, vi är alltså överens. Men jag hoppas du skämtar...för då var det ganska roligt! Om jag hade vunnit turneringen så hade jag haft tillräckligt med deg för att ta ut, nu vann jag bara 4k, så nu måste jag grinda in den där äckliga $600 insättningsbonusen. Hade jag vunnit turneringen (15k) så hade jag sluppit den skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kåkfararen Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Vad sägs om den här riggen som jag råkade ut för på svenska spel igår. Trycker in rubbet med QQ preflop och förväntar mig att limparna ska folda...men nej inte en utan ALLA fyra synar min massiva överbet. Träffar triss på floppen och myser medan jag funderar vad jag ska göra för skoj med pengarna, när en tomte som synat mig med A-2 spader träffar färgen på river. Naturligtvis fattar alla att SvS är riggat eller hur? Sen förlorade jag med färg mot högre färg och AA samt KK och KK mot jag minns inte vad och tappade massor. Som ni alla förstår måste ju det här bero på riggen! Idag har jag tappat en del till men det beror inte på riggen utan på mitt dåliga spel. Borde fattat att folda i tid. Till skillnad från andra så skyller jag inte på riggen utan på mig själv för mitt klantiga spel när det går dåligt. (ni har säkert fattat ironin i mitt inlägg hoppas jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crillux Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Om jag hade vunnit turneringen så hade jag haft tillräckligt med deg för att ta ut, nu vann jag bara 4k, så nu måste jag grinda in den där äckliga $600 insättningsbonusen.Hade jag vunnit turneringen (15k) så hade jag sluppit den skiten. Är du ironisk eller trollar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chepplin Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Men då hade det ju inte varit en fucking rigg eftersom jag hade vunnit handen, vinna med AA vs KK = vinna med KK vs AA Han hade gått all in flertalet gånger varav en gång när jag hade höjt hans big blind, han var/är en så kallad pushmonkey gambl0r. Alltså är A9s den bästa handen man kan ha i det läget. han var också korthögad, fick bra potodds också yao. . Det är ju precis vad jag har sagt, vi är alltså överens. Om jag hade vunnit turneringen så hade jag haft tillräckligt med deg för att ta ut, nu vann jag bara 4k, så nu måste jag grinda in den där äckliga $600 insättningsbonusen. Hade jag vunnit turneringen (15k) så hade jag sluppit den skiten. Det här bli bara bättre å bättre! En förkortad variant av din logik: Vinner man med AA mot KK = ingen rigg Förlorar man med AA mot KK = RIGG om vi summerar detta har vi en idiots logik!!!! Men den som vann då?? Den behövde så klart inte grinda ihop någon insättningbonus..det har du väl koll på? Ja A9 var ju bästa handen..du hade säkert en väldigt bra read på din motspelare också (eftersom du bara förlorar pga av rigg) DÄRMED INTE SAGT ATT DU ALLTID VINNER Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Vinner man med AA mot KK = ingen rigg Förlorar man med AA mot KK = RIGG Nu tar du ord ur min mun som jag inte har sagt(skrivit) Jag hade KK som förlorade mot AA = RIGG Men den som vann då?? Den behövde så klart inte grinda ihop någon insättningbonus..det har du väl koll på? Nej, självklart har jag ingen koll på det. DÄRMED INTE SAGT ATT DU ALLTID VINNER Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Är du ironisk eller trollar du? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chepplin Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Nu tar du ord ur min mun som jag inte har sagt(skrivit)Jag hade KK som förlorade mot AA = RIGG Nej, självklart har jag ingen koll på det. ok skämt...kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cubo Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Full Tilt är definitivt riggat, började spela där idag och det gick ganska bra i en turnering, chipleader när det är 9 kvar, då får jag KK och möter självklart AA. Några händer senare så reraisar en fisk mig med K9 jag synar självklart med A9 och han träffar K.. Hade insättningsrigg tills finalbordet började, då stängde dom av den för att jag inte skulle komma 1:a och ta ut pengarna. Fy fan! Nätpokern är uppenbarligen inte död... Undrar vad killen som sitter och slår av och på riggar har för yrkestitel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sourzie Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 ere så chepplin? Måste bara posta en rolig hand. Ena gången jag settade btw under 2 timmars spel, inget whine bara rolig hand : Inledande spel 2790740408. cleaner30 sitter vid 0 med $25,55. Willy_Makit sitter vid 1 med $19,70. CH21 sitter vid 2 med $23,15. marco1313 sitter vid 3 med $5,13. sourze sitter vid 4 med $22,05. Springstop sitter vid 5 med $12,44. Dealern sitter vid 5. cleaner30 lägger en blind på $,15. Willy_Makit lägger en blind på $,25. (sourze ges 5h 5s.) Före floppen: CH21 synar med $,25. marco1313 synar med $,25. sourze synar med $,25. Springstop höjer med $,65. cleaner30 synar med $,75. Willy_Makit foldar. CH21 synar med $,65. marco1313 synar med $,65. sourze synar med $,65. Floppen kommer upp 5k Jr Kk. cleaner30 checkar CH21 checkar marco1313 checkar sourze satsar $4,75. Springstop går all-in med $11,54. cleaner30 synar med $11,54. CH21 foldar. marco1313 foldar. sourze går all-in med $16,40. cleaner30 synar med $9,61. Kortvisning: cleaner30 visar: Js Jh Jr Js Jh Kk 5k Triss i knektar sourze visar: 5h 5s 5k 5h 5s Kk Jr Triss i femmor Springstop visar: Ks Kr Kk Ks Kr Jr 5k Triss i kungar Turnkortet kommer upp 8s. Riverkortet kommer upp Jk. sourze visar: 5h 5s 5k 5h 5s Jr Jk Kåk, femmor över knektar Springstop visar: Ks Kr Kk Ks Kr Jr Jk Kåk, kungar över knektar cleaner30 visar: Js Jh Jr Jk Js Jh Kk Fyrtal i knektar cleaner30 vinner potten på ($37,42). cleaner30 vinner potten på ($18,27). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Nätpokern är uppenbarligen inte död. Full Tilt Poker $110 + $5 Heads Up Sit & Go Table 1 - 30/60 - No Limit Hold'em - 9:07:29 ET - 2008/02/09 Seat 1: HERO (1,160) Seat 2: SNIDES_13 (1,840) HERO calls 30 SNIDES_13 checks *** FLOP *** [3d 6d Ah] SNIDES_13 checks HERO bets 60 SNIDES_13 calls 60 *** TURN *** [3d 6d Ah] [9c] SNIDES_13 checks HERO bets 120 SNIDES_13 calls 120 *** RIVER *** [3d 6d Ah 9c] [5h] SNIDES_13 has 15 seconds left to act SNIDES_13 bets 480 HERO raises to 920, and is all in SNIDES_13 calls 440 *** SHOW DOWN *** HERO shows [4h 8c] Ace Nine high SNIDES_13 shows [Ad As] three of a kind, Aces SNIDES_13 wins the pot (2,320) with three of a kind, Aces Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Undrar vad killen som sitter och slår av och på riggar har för yrkestitel? Allt sånt därnt sköts ju av datorer nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chepplin Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Jag köpte in på nytt och på bordet satt sedan två med jättestackar som alltid bettade hårt och två med miniatyrstackar. Och eftersom jag spelade mot dem med miniatyrstackar kan vi alla dra slutsatsen vad som till slut hände med mitt inköp. Sakta maldes det ned av small stack rig, Vad händer om man går preflop allin mot en mindre stack, får man förbättrade odds eller får man försämrade odds? Varenda preflop allin jag var med på kunde jag förutsäga resultatet på. Sista handen har jag 0.70 och går allin med k 9 och tänker det är lugnt jag träffar för jag har så lite kvar. Mycket riktigt träffar jag kungen så small stack boosten fungerade, men det räckte inte för motspelaren hade AA. Detta var det sämsta dravlet hittils! Varför i hela friden spelar du inte mot bigstacksen då?? Du får väl skylla dig själv i så fall om du nu är då övertygad om din rigg? Och sen "räckte inte riggen till" eftersom du var uppe mot AA!!! Snacka om att ändra utgångspunkt och synvinkel beroende på utfallet! Sen får du gärna posta lite mer sådana här handhistoriker...gärna längre än dom tididgare...dom e sååååå intressanta att läsa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chepplin Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 ere så chepplin? Måste bara posta en rolig hand. Ena gången jag settade btw under 2 timmars spel, inget whine bara rolig hand : Inledande spel 2790740408. cleaner30 sitter vid 0 med $25,55. Willy_Makit sitter vid 1 med $19,70. CH21 sitter vid 2 med $23,15. marco1313 sitter vid 3 med $5,13. sourze sitter vid 4 med $22,05. Springstop sitter vid 5 med $12,44. Dealern sitter vid 5. cleaner30 lägger en blind på $,15. Willy_Makit lägger en blind på $,25. (sourze ges 5h 5s.) Före floppen: CH21 synar med $,25. marco1313 synar med $,25. sourze synar med $,25. Springstop höjer med $,65. cleaner30 synar med $,75. Willy_Makit foldar. CH21 synar med $,65. marco1313 synar med $,65. sourze synar med $,65. Floppen kommer upp 5k Jr Kk. cleaner30 checkar CH21 checkar marco1313 checkar sourze satsar $4,75. Springstop går all-in med $11,54. cleaner30 synar med $11,54. CH21 foldar. marco1313 foldar. sourze går all-in med $16,40. cleaner30 synar med $9,61. Kortvisning: cleaner30 visar: Js Jh Jr Js Jh Kk 5k Triss i knektar sourze visar: 5h 5s 5k 5h 5s Kk Jr Triss i femmor Springstop visar: Ks Kr Kk Ks Kr Jr 5k Triss i kungar Turnkortet kommer upp 8s. Riverkortet kommer upp Jk. sourze visar: 5h 5s 5k 5h 5s Jr Jk Kåk, femmor över knektar Springstop visar: Ks Kr Kk Ks Kr Jr Jk Kåk, kungar över knektar cleaner30 visar: Js Jh Jr Jk Js Jh Kk Fyrtal i knektar cleaner30 vinner potten på ($37,42). cleaner30 vinner potten på ($18,27). Snyggt..kul för killen med fyrtal!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sourzie Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 hehe ja inget whine sånna händer skiter jag i tyckte bara den var rolig helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chepplin Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 Nätpokern är uppenbarligen inte död. Full Tilt Poker $110 + $5 Heads Up Sit & Go Table 1 - 30/60 - No Limit Hold'em - 9:07:29 ET - 2008/02/09 Seat 1: HERO (1,160) Seat 2: SNIDES_13 (1,840) HERO calls 30 SNIDES_13 checks *** FLOP *** [3d 6d Ah] SNIDES_13 checks HERO bets 60 SNIDES_13 calls 60 *** TURN *** [3d 6d Ah] [9c] SNIDES_13 checks HERO bets 120 SNIDES_13 calls 120 *** RIVER *** [3d 6d Ah 9c] [5h] SNIDES_13 has 15 seconds left to act SNIDES_13 bets 480 HERO raises to 920, and is all in SNIDES_13 calls 440 *** SHOW DOWN *** HERO shows [4h 8c] Ace Nine high SNIDES_13 shows [Ad As] three of a kind, Aces SNIDES_13 wins the pot (2,320) with three of a kind, Aces Jag fattar inte vad du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chepplin Postad 9 Februari , 2008 Rapport Share Postad 9 Februari , 2008 hehe ja inget whine sånna händer skiter jag i tyckte bara den var rolig helt enkelt. Alltså 3 pockets som alla fick träff på flopp! Ja det är ganska sjukt! Men finns kortet i kortleken kan och kommer alla otroliga saker till sist ske! Hur går det med pokern nu? Tycker du fortfarande att det är "riggat". Har själv konto på Party Poker. Kanske skulle kolla någon gång när du spelar..det hade varit skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts