Gå till innehåll

Luap - Incest, Tårar och Pokeresultat - NL400/NL600


Luap

Recommended Posts

  • Svars 642
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Trevligt att jag kan glädja er med mina historier. Alltid lika roligt att kunna muntra upp några tiltande pokerspelare. :mrgreen: Jag lovar, till 100%, att dessa historier är sanna. De kan verka helt j-vla makabra, men det är dessa glädjestories som får mitt liv att rulla framåt. Jag har turen att få ta del av dessa, och även förmedla dem till er, här på pf.nu. Vi får väl se hur länge det håller i sig. I värsta fall får jag väl göra något pinsamt själv. :roll:

 

Take care! :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

text

// FreePlopp

 

Haha, grym historia! Jag har också ett par baddare på lager, men dessa tar jag senare. Folk brukar uppskatta mina wicked historier rätt mycket, men jag vettefan om de håller samma klass som dina :mrgreen:

 

och inlägg nummer 1000 placerar vi i luaps dagbok,

 

Vilken ära! :rolleyes: Jag tackar och bockar ödmjukast :hjärter:

 

 

För övrigt är jag $3400 upp idag, men jag har ändå INGEN motivation till att spela. Det är helt sjukt. Jag plussar som en besatt, men ändå kommer inte suget. Det är inte så att jag har spelat speciellt bra heller, utan jag har bara grindat stabilt. På slutet tappade jag formen lite, men då kom riggen till min sida och hjälpte mig på bestpokers HU. Det plus lite shortstackande skapade dagbokens bästa plusdag hitills. Den stora frågan är dock varför jag inte är överlycklig. Varför trippar jag inte på moln? Varför vill jag inte spela mer?

 

Det är verkligen inte så att jag vill bevara vinsten eller så, det är faktiskt tvärtom. Det är väl nu om någon gång jag borde kunna lira mitt a-game. Men varför finns inte suget? Varför kan jag inte motivera mig till att lira? Men men, jag antar att jag inte är i rätt position för att klaga. Inte alltid man plussar såhär stabilt.

 

Den största problemet är nog ändå att pokertracker har brakat på bp. Någon som har fått liknande problem på ongame? Det fungera helt okey för två-tre dagar sen, men nu går inte en hand in. Tråkigt värre att inte kunna posta några HHs..

 

Nu blir det omahagrind för att slippa ha det tråkigt vid borden! Någon som vill ha en challenge nere på 0.1/0.25? ;-)

 

Ha det!

 

 

EDIT: Fuck it! Nu pluggar jag teori istället, omaha är nog inte min grej. Godnatt och GL allesammans!

 

RESULTAT SEP

1/9: $927

2/9: $213

3/9: $510

4/9: $211

5/9: $3262

 

BR: $32,341

 

Vinster: $4103

Händer: 5833

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, grym historia! Jag har också ett par baddare på lager, men dessa tar jag senare. Folk brukar uppskatta mina wicked historier rätt mycket, men jag vettefan om de håller samma klass som dina :mrgreen:

 

 

 

Vilken ära! :rolleyes: Jag tackar och bockar ödmjukast :hjärter:

 

 

För övrigt är jag $3400 upp idag, men jag har ändå INGEN motivation till att spela. Det är helt sjukt. Jag plussar som en besatt, men ändå kommer inte suget. Det är inte så att jag har spelat speciellt bra heller, utan jag har bara grindat stabilt. På slutet tappade jag formen lite, men då kom riggen till min sida och hjälpte mig på bestpokers HU. Det plus lite shortstackande skapade dagbokens bästa plusdag hitills. Den stora frågan är dock varför jag inte är överlycklig. Varför trippar jag inte på moln? Varför vill jag inte spela mer?

 

Det är verkligen inte så att jag vill bevara vinsten eller så, det är faktiskt tvärtom. Det är väl nu om någon gång jag borde kunna lira mitt a-game. Men varför finns inte suget? Varför kan jag inte motivera mig till att lira? Men men, jag antar att jag inte är i rätt position för att klaga. Inte alltid man plussar såhär stabilt.

 

Den största problemet är nog ändå att pokertracker har brakat på bp. Någon som har fått liknande problem på ongame? Det fungera helt okey för två-tre dagar sen, men nu går inte en hand in. Tråkigt värre att inte kunna posta några HHs..

 

Nu blir det omahagrind för att slippa ha det tråkigt vid borden! Någon som vill ha en challenge nere på 0.1/0.25? ;-)

 

Ha det!

 

 

EDIT: Fuck it! Nu pluggar jag teori istället, omaha är nog inte min grej. Godnatt och GL allesammans!

 

RESULTAT SEP

1/9: $927

2/9: $213

3/9: $510

4/9: $211

5/9: $3262

 

BR: $32,341

 

Vinster: $4103

Händer: 5833

 

Som någon hade sagt innan köp något så att du känner att du får något för din arbetstid, kanske en andel i en häst till farsan som ni delar på. Lite gambling det också samtidigt som din farsa skulle få sin bästa present någonsin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar alltid få mindre motivation till spel när jag plussat bra, så du är inte ensam ;)

 

Angående ongame och PT så behöver du patcha. Kolla forumet på pokertracker

 

En anledning kan ju vara att man inte spelar för att det är roligt, utan för att tjäna pengar? Ibland är det inte roligt att gå till jobbet heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till att börja med så är det helt sick vilka saker jag får höra och erfara i mitt liv. Känns nästan som att mitt och även mina goda vänners liv är ett enda stort skämt. En polare ringde för någon timme sedan och berättade denna otroligt pinsamma historia som han hade utsatts för. Detta har nu förts vidare henom telefonkedjor och MSN-konverserande mha gruppchattsfunktionen. "Peddo-Kim", som min så gode vän kallas, är just nu i lite chocktillstånd och förstår inte riktigt vad han har gjort. Jag vet vad han har gjort, skrivit sitt uppträdande till historieböckerna. FreePlopp ska nu försöka återge denna historia i skrivande form här nedanför. Håll till godo!

 

Peddo-Kim goes Bröllop.

 

Som ovan rubrik anger så är det alltså så att P-K har blivit bjuden till ett stort bröllop och har gjort sig riktigt fin med inhyrd smoking och allt vad det innebär. På själva bröllopsdagen så är det fullt ståhej och gratis drinkar så länge lagret räcker. P-K ser detta som en ypperlig möjlighet att skaffa sig en gratisfylla på champagne och vin. Han "minglar" runt bland släkt och vänner som han inte sett på nästan 3-4 år. En del töser i hans släkt hade t.o.m. "växt till" sig riktigt bra och skyltade gärna med detta då det var förbjuden frukt för en lagom lullig P-K. Timmarna gick och P-K satte sig ner vid "ungdomsbordet". Han börjar nu känna av den skummande champagnen i kroppen och släpper lite på tyglarna, lite väl mycket. P-K träffar en mycket charmerande, yngre kusin och de står och småtjattrar lite tills Kim knappt kan stå upp på egna ben. Det är då det händer. Kusinen erbjuder P-K ett blowjob och hon förklarar att hon alltid tyckt att han är mycket attraktiv och har verkligen saknat honom sen de sågs sist. Glad i hågen så föreslår Kim att de ska gå ut till gästhuset som ligger en bit bort.

 

P-K tänker inte alls på vilka följder det här kan ge, utan tar kusinen i handen och drar iväg henne mot stugan. Snuskiga ord utväxlas och till slut sätter sig P-K vid stugtrappan och drar av sig både byxor och kalsonger. Mitt under allt sörplande och slickande så kommer kusinens äldre syster fram och skriker till av fasa. "Vad i helvete håller ni på med?!?" Hon springer fort från brottsplatsen och bort mot det stora huset.P-K har nu inlett ett inre chocktillstånd. Fort på med byxor och kalsonger. När de sedan kliver in i huset så får de ungefär 100'000 blickar riktade mot sig. Alla vet. Den andra kusinen hade redan skvallrat för sina föräldrar, som i sin tur pladdrat vidare. Det hade de dock inte behövt att göra. Till historien tillhör att P-K, i all hast, hade glömt att knäppa igen byxorna. En liten del kalsong tittade ut genom gylfen och P-K sprang ifrån festen, så gott han kunde. Han hade nu varit med om det mest pinsamma ögonblicket i hela sitt liv. Det känns som att släktmiddagen med farmor inte kommer att bli den samma. :roll:

 

// FreePlopp

 

 

eftersom ni väljer att kalla honom peddo-kim (om det nu är efter denna historia han fått det namnet) antar jag att det väsentliga är åldersskillnaderna?..att han typ är 31 år och hon 12?.. för är inte de så stora borde ni väl kalla honom insest-kim istället?

 

kul historia förövrigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som någon hade sagt innan köp något så att du känner att du får något för din arbetstid, kanske en andel i en häst till farsan som ni delar på. Lite gambling det också samtidigt som din farsa skulle få sin bästa present någonsin.

 

Tänkte ta och beställa hem ett nytt ljudkort, nytt headset, ny datorväsk samt nya hörlurar till min nyinköpta mp3 idag. Det bör täcka shoppingbehövet den här veckan. Problemet med att köpa häst är bara det att farsgubben redan har en 1511 hästar, sisodär. Sen lär jag ändå bara köpa en halt och tjock jävel, så den lär mest kosta pengar :-(

 

Jag brukar alltid få mindre motivation till spel när jag plussat bra, så du är inte ensam ;)

 

Angående ongame och PT så behöver du patcha. Kolla forumet på pokertracker

 

Will do. Thanks!

 

En anledning kan ju vara att man inte spelar för att det är roligt, utan för att tjäna pengar? Ibland är det inte roligt att gå till jobbet heller.

 

Jag vet, men samtidigt är det ingen som "tvingar" en att spela poker på samma sätt. Jag menar, nu har jag gjort cirka $4000 den här månaden, och det skulle jag lätt kunna leva på. Jag skulle väldigt gärna spela mer, men jag har inget som pushar mig. Jag tror att klara mål som jag präntar ned i dagboken är en bra metod, då jag på ett sätt tvingas att spela.

 

Sex med kusiner är väl annars lagligt och så? :roll:

 

Dock kanske inte så uppskattat i släktkretsen :D, vad var åldrarna på deltagarna?

 

Jag tror ALDRIG att jag tidigare har bevittnat en såhär vrickad diskussion i en dagbok förut. Men men, keep it up grabbar. Jag kommer inte att lägga mig i :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kim är född -85, alltså 23 år snart. Hans kusin var 16, men såg ut som 17 ;-) . Anledningen till att han just kallas "Peddo-Kim" är att han plockar brudar som har en snittålder på 14 år, vilket också är olagligt iofs. Han går på det unga köttet, som knappt lärt sig att kissa...

 

EDIT: Jag är bara äcklig. Nevermind.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvete..

 

Ja, precis. Det är vad det är just nu. Har grälat med exet i en timme över telefon, och samtidigt fått lite gamla sår upprivna. Det känns som att jag famlar i mörkret just nu. Jag vet varken ut eller in längre. Kan människor ändras? Kan man laga det man har haft sönder? Kan man lära sig att förlåta ännu en gång? Gång på gång har jag försökt att göra det, men jag vet inte om jag klarar av det längre.

 

Jag har alltid tyckt att folk som säger att de mår dåligt eller är deprimerade är veka. Svaga människor, som vek ned sig för lätt. Jag har alltid sett mig själv som en kämpe, en som aldrig kommer att hamna där. En som går starkare ur alla prövningar. Allt går med vilja och målmedvetenhet. Det har varit ett bra, men enfadligt, motto. Men det fungerar inte så för mig längre. Idag känner jag inte så. Jag har ingen ork i kroppen, och jag orkar egentligen inte ens gå upp på morgonen. Jag vill fan inte gå upp. Sova är fan helt underbart. Jag slipper tänka, jag slipper känna. När man sover är man bara, man är bara ingenting. Inga känslor. Inga tankar. Ingen jävla helvetisk smärta.

 

Hur kan kärlek göra såhär med en människa? Jag trodde verkligen inte att man kunde bli såhär körd i botten av en tjej. Jag har inte insett hur människor faktiskt behandlar varandra föränn nu, och hur jag också kanske har behandlat människor. Folk är vidriga mot varandra. Det är bara att inse. Jag har nog sårat tjejer jag med, så det här kanske var rätt åt mig? Jag kanske förtjänar det här? Det kanske är min tur nu?

 

Jag älskar henne över allt, precis allt. Hon är en gudinna, en prinsessa - hon är allt. Trots hennes brister kan jag inte släppa henne, jag kan bara inte. Jag vägrar släppa taget, trots att jag vet att det vore bäst. Jag lever på mitt enfaldiga hopp och mina drömmar. Tankar om att allt en dag ska bli bra igen, tankar om att det ska bli vi. Jag älskar kanske henne för mycket. Ingen tjej är lika vacker i mina ögon, ingen tjej har samma utstrålning och ingen tjej är lika härlig som henne. Jag vet att de känslorna finns där för att jag fortfarande är kär och förälskad, men borde det inte ha släppt ännu? Borde jag inte ha kommit över henne?

 

Fan, nu gick allt åt helvete igen. Ni tycker säkert att jag är en tragisk förlorare, och ni kanske har rätt. Vad vet jag. Mitt en gång starka självförtroende är kört i botten, min självkänsla är borta och jag sitter hemma och gråter var och varannan kväll. Är det den jag vill vara? Är det den jag är?

 

Jag har ingen aning, men det är skönt att bara skriva av sig i alla fall..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saw it coming. Vill inte säga det egentligen, och absolut inte med den tonen det blir nu. Men vad i helvete håller du på med? "Jag måste gå och lägga mig för exet tjatar". Det var efter den meningen jag insåg att INGENTING har ändrats sen förr, och snart kommer det igen (det ovan...). Jag förstår inte hur du kan göra såhär mot dig själv. Hur fan kan du låta en annan människa köra med dig såhär?

 

ALLA som varit kära någon gång och älskat en person vet exakt hur känslan är. Jag är på väg in i ett förhållande med den tredje seriösa tjejen i mitt liv nu, och känner hur känslorna byggs upp, och min dyrkan av henne blir högre. För det är ju just vad det är. En jävla dyrkan av en brud. Man höjer henne till skyarna, hon är bäst, perfekt, och man vill inte ha någon annan. Självklart inte. Annars hade man ju aldrig klarat att leva i ett förhållande och bara hålla sig till just denna tjej.

 

Ska inte säga åt dig vad du ska göra men använd huvudet nu för fan. Det är surt att älska någon "olyckligt", men vad du gör nu förstör ju dig. Det kommer aldrig bli ni två. Inse det. Hade ni varit menade för varandra hade det inte varit såhär, men du kommer aldrig kunna släppa henne så länge du håller fast vid de rutinerna du har nu. Det är dags att bryta med henne helt Kristoffer. Det kommer som sagt aldrig gå annars.

 

/Halvtiltad Jeppan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

testa den här metoden ; ut och sup , va med dina polare , lev livet , träffa lite andra brudar , lek runt lite med andra tjejer.

 

Antaligen märker hon att du inte tänker på henne och lever ditt liv och detta gör att hon märker vad hon gått miste om.

 

Tror inte det funkar att man gråter efter henne tyvärr.Dom vill ha lite o kämpa för antar jag.

 

Good luck man , det kommer nog fixa sig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag har alltid tyckt att folk som säger att de mår dåligt eller är deprimerade är veka. Svaga människor, som vek ned sig för lätt. Jag har alltid sett mig själv som en kämpe, en som aldrig kommer att hamna där. En som går starkare ur alla prövningar. Allt går med vilja och målmedvetenhet. Det har varit ett bra, men enfadligt, motto.

 

Det verkar som om vi är rätt lika . Däremot har jag hittills haft turen att inte råka ut för det som har hänt dig...

 

Sedan måste jag hålla med railfish. Jag tycker du ska prova att köra på hans förslag. Jag lovar dig att du kommer att glömma henne. Det kan ta tid (kommer absolut att ta tid) men till slut så gör du det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saw it coming. Vill inte säga det egentligen, och absolut inte med den tonen det blir nu. Men vad i helvete håller du på med? "Jag måste gå och lägga mig för exet tjatar". Det var efter den meningen jag insåg att INGENTING har ändrats sen förr, och snart kommer det igen (det ovan...). Jag förstår inte hur du kan göra såhär mot dig själv. Hur fan kan du låta en annan människa köra med dig såhär?

 

ALLA som varit kära någon gång och älskat en person vet exakt hur känslan är. Jag är på väg in i ett förhållande med den tredje seriösa tjejen i mitt liv nu, och känner hur känslorna byggs upp, och min dyrkan av henne blir högre. För det är ju just vad det är. En jävla dyrkan av en brud. Man höjer henne till skyarna, hon är bäst, perfekt, och man vill inte ha någon annan. Självklart inte. Annars hade man ju aldrig klarat att leva i ett förhållande och bara hålla sig till just denna tjej.

 

Ska inte säga åt dig vad du ska göra men använd huvudet nu för fan. Det är surt att älska någon "olyckligt", men vad du gör nu förstör ju dig. Det kommer aldrig bli ni två. Inse det. Hade ni varit menade för varandra hade det inte varit såhär, men du kommer aldrig kunna släppa henne så länge du håller fast vid de rutinerna du har nu. Det är dags att bryta med henne helt Kristoffer. Det kommer som sagt aldrig gå annars.

 

/Halvtiltad Dr Phil...

 

Klockrent!

 

Vakna nu, Kristoffer, ut o sup o ragga lite andra brudar, det hjälper!

 

Fredag imon!!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...