Ängeln17 Postad 18 Juli , 2007 Rapport Postad 18 Juli , 2007 Vänligen lämna bostaden och uppsök närmsta sandlåda. Väl där kan herrn tänkas komma i kontakt med en 120cm lång varelse av högre intelligens, konsultera denne för råd i ovanstående ärende. :lol: :lol: :lol: Tror inte jag skrattat så mkt sen ....... ja länge sen va det iaf. Klockren. Citera
DaPine87 Postad 18 Juli , 2007 Rapport Postad 18 Juli , 2007 Ibland kan jag tycka att du är onödigt dryg, men här var du klockren. Skrattade mig fan harmynt QFT Citera
DaPine87 Postad 18 Juli , 2007 Rapport Postad 18 Juli , 2007 mvh leffe bara jag, eller är det där enormt roligt? Citera
gazzaflush Postad 18 Juli , 2007 Rapport Postad 18 Juli , 2007 svenska läraren har talat lr? stäng igen BAJEN FORZA Du lär inte bli långvarig på det här forumet. Du skriver så ingen förstår och det du säger är ovidkommande och rent nonsens. Kila iväg och skriv tydligare så kanske folk förstår dig bättre och sågar dig mindre, hela tråden hånar dig vad jag ser. Kanske är något du gjort fel, en funderare... Citera
jafar Postad 18 Juli , 2007 Rapport Postad 18 Juli , 2007 Alltså, grabben har inte använt en enda punkt under sina mail, och använder "orden" "lr" och "typ" flertalet gånger. Kan inte fatta hur man orkar ödsla tid på sånna 13-14-åringar. Jag fattar inte ens varför jag skrev detta inlägget. Citera
Coxxa Postad 18 Juli , 2007 Rapport Postad 18 Juli , 2007 Alltså, grabben har inte använt en enda punkt under sina mail, och använder "orden" "lr" och "typ" flertalet gånger. Kan inte fatta hur man orkar ödsla tid på sånna 13-14-åringar. Jag fattar inte ens varför jag skrev detta inlägget. Du kommer att få en chock om du kollar på "det andra forumet" hur gammal han egentligen är. Citera
Frenter Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 vill inte vara otrevlig men din jävla idiot, lär dig att föra dig som en normal människa, läs igenom vad du har skrivit och fundera på huruvida det du säger låter vettigt Citera
Frenter Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Du kommer att få en chock om du kollar på "det andra forumet" hur gammal han egentligen är. vilket annat forum? Citera
The Grand Bark Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 vilket annat forum? Jag antar att han menar ProSharks.se där innevånarna lustigt nog kallar PF för "det andra forumet". Citera
Frenter Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Du kommer att få en chock om du kollar på "det andra forumet" hur gammal han egentligen är. hmmm 15? Citera
schenker Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 hmmm 15? lägg till 35 så får du...50 Citera
cG_ Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 det är tragiskt.. att läsa en så välformulerad text bli missförståd av alla... Citera
Ängeln17 Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 lägg till 35 så får du...50 No way, aldrig, finns inte på världskartan. Inte i min vildaste fantasi kan en person som är 50 skriva ett sådant fullkomligt ofattbart inlägg utan kommatecken, stora bokstäver mm. Antar att man inte behöver lämna legitimation på "det andra forumet" när man uppger ålder. Citera
Gäst Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 lägg till 35 så får du...50 Vafan kom igen nu, han är ju bajare! 50 bux är en jävla massa T-doja, Leffe har all rätt att vara mulen. Citera
schenker Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 No way, aldrig, finns inte på världskartan. Inte i min vildaste fantasi kan en person som är 50 skriva ett sådant fullkomligt ofattbart inlägg utan kommatecken, stora bokstäver mm. Antar att man inte behöver lämna legitimation på "det andra forumet" när man uppger ålder. Han har en lång presentation med foto och allt, kolla själv... 50...åldern närmar sig med stormsteg. Se till att skriv mycket medan du fortfarande kan stava Citera
Ängeln17 Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Han har en lång presentation med foto och allt, kolla själv...50...åldern närmar sig med stormsteg. Se till att skriv mycket medan du fortfarande kan stava Puuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhh. :roll: Men å andra sidan så är han ju Hammarbyare. Det säger ju allt . Tyvärr för sonen så kan man ju inte välja sina föräldrar. Citera
schenker Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Puuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhh. :roll: Men å andra sidan så är han ju Hammarbyare. Det säger ju allt . Tyvärr för sonen så kan man ju inte välja sina föräldrar. Det är väl som att välja mellan pest eller kolera...Jag säger: "Kartans bästa märke, pricken mitt i Närke...Ö - S - K !" Citera
bajenager Postad 19 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2007 men knip igen råttsvin och jyrgårdsapor från skansen! Citera
morango Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 men knip igen råttsvin och jyrgårdsapor från skansen! QTF! Citera
tamtaram Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Det är katastrof! http://www.svenskafans.com/fantv/player/dev_flash.asp?clip=3247&cat=0&list=all&player_type=WindowsMedia (bjuder på den här trots mitt bajenhjärta) Citera
Coxxa Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 Det är katastrof!http://www.svenskafans.com/fantv/player/dev_flash.asp?clip=3247&cat=0&list=all&player_type=WindowsMedia (bjuder på den här trots mitt bajenhjärta) Vilka charmknuttar! Citera
manshora Postad 19 Juli , 2007 Rapport Postad 19 Juli , 2007 jadu.. tur man inte bryr sig om fotboll Citera
JockePett Postad 20 Juli , 2007 Rapport Postad 20 Juli , 2007 men knip igen råttsvin och jyrgårdsapor från skansen! 26 år på Posten måste ha satt sina spår. Jobbade där extra mellan diverse skolor och kan med egen egenupplevd erfarenhet säga att det inte är toppskiktet av människorasen som väljer att använda sin tid åt att göra karriär där. Jag vill inte verka respektlös mot posten-anställda i allmänhet och ber om ursäkt i förskott ifall jag trampade någon oskyldig på foten men jag uppskattar heller inte att bli påhoppad av 50-åriga Jerka-wannabees med allvarliga språkhinder och ännu större brister i sina sociala färdigheter. Ditt beteende hör mera hemma på en förskola för förståndshandikappade chimpanser eller eventuellt på ståplats Söderstadion, än bland normalbegåvat folk. Hoppas för din närmaste omgivnings skull att du har mera vett IRL än du lyckas visa bakom tangentbordet. Btw. Nej, jag vet inte heller varför jag orkade skriva det här. Det kan inte komma något gott från det här men någon gång bara måste man ... Förväntar mig inget vettigt svar heller. Känns ungefär lika fruktlöst som att diskutera filosofi med en tegelsten. Citera
Coxxa Postad 20 Juli , 2007 Rapport Postad 20 Juli , 2007 "Känns ungefär lika fruktlöst som att diskutera filosofi med en tegelsten." Med den skillnaden att den iaf håller tyst... Citera
Recommended Posts