kungbohman Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Hans tur? Är det tur att få någon att lägga QQ när brädan är 742? Är det tur att vinna en pott på över 40 miljoner med AK mot 85 när brädan är KJ52? Vem sa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Frugan är ju likadan.. god god god. Thank god. Pray to god.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Tänk OM Childs hade synat med QQ då hade Yang antagligen varit ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Det kanske är lite svårt att hålla inne alla känslor på finalbordet i Main Event. Skulle tro att vem som helst hade jublat som en galning. Jag hade jublat mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Tänk OM Childs hade synat med QQ då hade Yang antagligen varit ute. Ja, om han hade vetat hur Yang hade tänkt spela på finalbordet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limeburn Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Jag missade början av finalbordet... men i vilka fler händer än J8 vs KJ har han haft tur? I övrigt har han väl haft bästa handen när han vunnit? Kommer inte ihåg specifikt och jag kanske överreagerade lite där på hans utspel och tjat om gud och som lök på laxen så tjatar frugan hans om gud nu också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Det kanske är lite svårt att hålla inne alla känslor på finalbordet i Main Event. Skulle tro att vem som helst hade jublat som en galning. Så tidigt på finalbordet, så stor chipleader, fet utdragning. Jag hade då inte gjort det...Vem vill att någon annan gör så mot dig? Ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 skönt jubel av yang när han vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Yang börjar bli lite annoying nu... som gammal punkare håller vi på Kalmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Hans tur? Är det tur att få någon att lägga QQ när brädan är 742? Är det tur att vinna en pott på över 40 miljoner med AK mot 85 när brädan är KJ52? I det läget var det tur att ducka motståndarens 13-14-15 outs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Har jag redan testat, då blev mina ess bustade av 2-7. Då måste den andre ha bett lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Så tidigt på finalbordet, så stor chipleader, fet utdragning. Jag hade då inte gjort det...Vem vill att någon annan gör så mot dig? Ingen? Minns Mattias Andersson härom året? Det var ännu galnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kafka Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 I det läget var det tur att ducka motståndarens 13-14-15 outs Tur? Sådan tur har ju till och med jag rätt ofta. Han är väl en ca 70% favo där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Minns Mattias Andersson härom året? Det var ännu galnare. Vem är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Då måste den andre ha bett lite bättre. Jora, och inte så lite heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Vem är det? The Screaming Swede! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Jipii, punkarn vann en pott,,,hör o häpna, av Yang??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Väldigt trevligt att lyssna på denna dansk! Han var vältalig och pratade mkt bra engelska. Jag är trött på skandinaver som inte kan prata engelska! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Äntligen vinner Khan en pott! Kom igen, din galning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kafka Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Väldigt trevligt att lyssna på denna dansk! Han var vältalig och pratade mkt bra engelska. Jag är trött på skandinaver som inte kan prata engelska! Sjukt att han kunde vara så lugn. Jag hade var oxtokig i flera timmar efter att ha gått från chipleader till att åka ut först vid finalbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Äntligen vinner Khan en pott! Kom igen, din galning! nu slog de slint för khan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Hjälp, vad gör Khan nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Äntligen vinner Khan en pott! Kom igen, din galning! GALNING är verkligen rätt sätt att beskriva killen på, bra spelat dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Hjälp, vad gör Khan nu? meeen va faan, han e ju galnare än kinesen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Hjälp, vad gör Khan nu? Får mig att hoppas att han vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts