sorkenkk Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Är inte sunny beach rätt dött nu för tiden eller åker folk fortfarande dit? Lite OT, men jag var där i mitten av 90-talet och det var det var, och är fortfarande, det tråkigaste och vidrigaste ställe jag någonsin varit på. Och då har jag varit på ganska många ställen. Ugg vilken mardröm... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Waaazzzzzuuuuuppp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Skickade mitt svar nu. Varit hemma hos mor i dagarna och inte kollat internet så flitigt. Du kan väl vara bussig och låta mig vara med om du inte redan rättat allt! Tack för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Jadå, 25 deltagare as we speak. Men ska man fortfarande vara med så ska man ha tur. När jag väl bestämmer mig för att rätta klart så är det kört. Så är det. Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Rättat och klart! Här kommer resultatlistan, så ska vi ta fråga för fråga-genomgången sedan. Klagomål lyssnar jag i regel inte på, om det inte är så att jag räknat fel. Oh, fucktard är forumets roligaste person, btw. Without further ado: sansrom: 69 onehitwonder: 68 pey: 68 hakflem: 67 ulaf: 61 tanten: 57 sylwester: 56 hnat: 54 boman: 48 empetre: 47 thrasher: 47 arsenalrulez: 46 sturedenstore: 46 pinkfloyd: 45 bluwajt: 44 sorkenkk: 41 staahla: 39 tenge: 39 angrykoreaman: 36 andrew_w: 34 jojje44: 20 ruchya: 17 loveless: 14 fucktard: 13 azn-: 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Fasen, jag var helt säker på att jag skulle vinna och om inte, så skulle jag åka på Bästa Video och Matlåten. Mycket riktigt verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Inte så illa, om jag får säga det själv! Rolig grej för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 1. En låt med Guns N Roses Paradise City (10) Welcome to the Jungle (5) Civil War (2) Knockin' on Heaven's Door (2) November Rain (2) Sweet Child O' Mine (2) Ett band med föråldrade gamla gubbar som bär bandanas, nej tack! You could be mine Kommentar: Hade inte riktigt trott att Paradise City skulle vara så populär. Förstår inte riktigt hur det kommer sig. Nåväl... 2. Ett instrument som finns i en rockgrupp Gitarr (15) Trummor (4) Bas (3) Kazoo Minimoog Piano 3. Tidernas bästa musikvideo Thriller (6) Take on Me (5) Finns ingen (2) Around the world Bittersweet symphony Hooked on a feeling Hurt I wanna love you forever Miami vice, första säsongen Någon Någon med Spice Girls Papa don't preach Satisfaction (med nån benny nånting) Smack my bitch up Tittar inte på sånt Kommentar: fucktard är jesus. Thriller hade jag väntat mig skulle nämnas, men kanske inte vinna. Lite förvånad över att ingen nämnde Sabotage, som brukar nämnas. 4. Bästa grupp med både manlig och kvinnlig sångare Roxette (8) ABBA (3) Finns ingen (2) Vet inte (2) B 52s E-Type Jefferson Airplane Kvinnor kan inte sjunga Pixies Prince and the new power generation Scissor Sisters Sonny & Cher Sounds Walls of Jericho Kommentar: Jag är mållös 5. Bästa skivan med Beatles Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (10) Yellow Submarine (3) Abbey Road (2) The White Album (2) A Hard Day's Night Alla Finns Ingen Har väl bara gjort LP? Med Vilka? One Patricia, SP3A, 1995 Please Please Me Kommentar: pf.nu blandar och ger. Pepper klar etta, som väntat. Några riktiga tard-svar. fucktard är som vanligt bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 6. Bästa sommarplågan någonsin Boten Anna (8) Finns Ingen (3) Bailando (2) När vi gräver guld i USA (2) Big in Japan Glassigt Hej Monika In the summertime Macarena Mambo no 5 Sommaren i city Sommaren är kort Sommarnatt Sommartider Kommentar: Det är något ruttet i kungariket pf.nu. Tror att ett par personer gick bort sig här i segerracet, med felchansningar. 7. En låt med ordet "always" i titeln Always on my mind (8) I Will always love you (6) Always look on the bright side of life (4) Always (Bon Jovi) Always (Blink-182) Always Coca Cola Finns Ingen I have always been here before Why does it always rain on me? You can't always get what you want Kommentar: Har gjort skillnad mellan låtarna som heter "Always" eftersom jag antar att det är olika låtar. Har inte riktigt våga se efter eftersom det potentiellt skulle innebära att både lyssna på Blink-182 och Jon Bon Jovis låtmaterial samtidigt. Usch. Däremot så buntar jag ihop t.ex Whitney Houston med Dolly Parton eller Pet Shop Boys med Elvis. 8. En låt från soundtracket till en film My Heart will go on (4) Eye of the tiger (2) Always look on the bright side of life Axel F Bang bang Du Hast Everything I do... Finns ingen Flowers on the wall Gimme shelter I don't want to miss a thing I will always love you Kickapoo Must have been love New slang Nåt från sagan om ringen kanske Saturday night fever Take my breath away Turning Japanese We got the beat Kommentar: Spridda skurar, som väntat. 9. En sång som handlar om mat Blommig Falukorv (3) Ketchup Song (2) Muffins (2) Varm korv boogie (2) Addicted to cheese Canneloni Macaroni Chic n stu Chop suey Eat it Fast food Finns ingen Girls just wanna have lunch Happy meal Jag vill ha en prickig korv Korv Köttbullelåten Signaturmelodin till "Tårtan" Ska vi plocka körsbär i min trädgård? Tack för maten den var god, under bordet stod en ko Tiggarns klagovisa You're the best Kommentar: Som föregående fråga, plus då att det var sjukt att inte Lasse Holm fick fler röster. 10. Ett punkband Sex Pistols (9) Ebba Grön (3) Green Day (3) Clash (2) Bad Religion Buzzcocks Dia Psalma Finns Inga Köttgrottorna Misfits Offspring Räserbajs Kommentar: Godkänd spridning, även om jag inte riktigt förstår vad Green Day gör här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 6. Bästa sommarplågan någonsin Boten Anna (8) Finns Ingen (3) Bailando (2) När vi gräver guld i USA (2) Big in Japan Glassigt Hej Monika In the summertime Macarena Mambo no 5 Sommaren i city Sommaren är kort Sommarnatt Sommartider Kommentar: Det är något ruttet i kungariket pf.nu. Tror att ett par personer gick bort sig här i segerracet, med felchansningar. Jobbigt att man ska åka på det faktum att folk endast minns ett år i taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Kul tävling faktiskt Kommer det en uppföljare? Kanske film denna gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Ja, Hakis, svaren på den frågan var helt sjuka. sture, jag kommer absolut göra om tävlingen, när vet jag dock inte. Film är en bra ide för tema. Inte för att man måste ha ett tema, men det kan nog vara roligast så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Alltså, det måste ju vara positivt att vara så lite får som möjligt? Orka vara mainstream. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Aj aj. Träffande analys angående fråga 6. Undrar vem min själsfrände gällande GES är. EDIT: Undrar om det inte blivit en felräkning i mina poäng? Får det bestämt till 69 hur jag än räknar. Fast det spelar mig förstås ingen enorm roll. Solen går nog upp imorgon ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 [5. Bästa skivan med Beatles Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (10) Yellow Submarine (3) Abbey Road (2) The White Album (2) A Hard Day's Night Alla Finns Ingen Har väl bara gjort LP? Med Vilka? One Patricia, SP3A, 1995 Please Please Me Kommentar: pf.nu blandar och ger. Pepper klar etta, som väntat. Några riktiga tard-svar. fucktard är som vanligt bäst. Här tycker man att man är lurig och väljer YS då man är väl medveten om att PF består av finniga datornördar som rimligtvis bara känner till en platta, eller låt för den delen, med Beatles. Tji fick jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Tyckte allt det var märkligt att så många valde YS. Jag var lite osäker på om det ens fanns ett album med det namnet innan jag såg svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Själv tappade jag ett par p på att minnet svek och jag skrev "Jag vill ha en prickig korv" i stället för "Blommig Falukorv". SFDASGGD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Tyckte allt det var märkligt att så många valde YS. Jag var lite osäker på om det ens fanns ett album med det namnet innan jag såg svaren Valde YS endast för att de var den enda jag kände till (ja jag är 18 år och okunnig) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Alla vet att När vi gräver guld i USA är bästa sommarplågan, varför skrev ni inte det då? Åkte på fråga 8 och 4... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Kul grej! Mera mera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Har en ide inför nästa omgång, kom gärna med tankar kring det här: Alla enpoängare stryks när poängen räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Haha missuppfattade allt, det gäller ju att svara så mainstream som möjligt. Bring it on Eury, varför inte bara köra typ tema film? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Har en ide inför nästa omgång, kom gärna med tankar kring det här: Alla enpoängare stryks när poängen räknas. Låter mycket bra, fast spelar egentligen ingen roll, bara det blir en ny tävling ganska snart. Sjukt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 Juli , 2007 Rapport Share Postad 14 Juli , 2007 Applåd åt eurytmech! Stryka ettor låter ball. Blir det liga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts