Big Less Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Nordstatskräk knäcks lätt av denna man: Jo, det var ju samma sak som min bild visade (Antietam). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
onehitwonder Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Jo, det var ju samma sak som min bild visade (Antietam). Sorry, men om man ska klyva hårstrån så var Sharpsburg (Antietam) visserligen en taktisk seger men även ett strategiskt nederlag för sydsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 FBI fångade Ames. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Edit: Och det gick lite snett när man försökte koppla samman R. E. Lee med L. H. Oswald, men skit samma. Nja, tanken var alltså att Dallas-polisen som arresterade Lee Harvey Oswald skulle vara själv dominatorn, inte LHO himself. f ö tycker jag att jag vann kriget redan på sid 4 (med en bild på ett afroamerikanskt homosexuellt par*). Kriget fortsatte iaf från fel bild imho. * Vill klargöra att jag varken är rasist eller homofob, även om jag spelade på ett klassiskt mardrömsscenario för en vit heterosexuell man, som så klart bygger på fördomar etc om storkönade och översexuella afrikaner bla bla bla....(varför ska jag känna att jag måste försvara den bilden...ingen har ens kommenterat den negativt...) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr_kvist Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Pasta suger! Förklaring? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 FBI fångade Ames. Den här grabben har de inte hittat än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 f ö tycker jag att jag vann kriget redan på sid 4 (med en bild på ett afroamerikanskt homosexuellt par*). Kriget fortsatte iaf från fel bild imho. såg ingen sån bild när jag kollade sidan4 ... but nevermind, har väl fortsatt ur fel bild fleragånger redan, tänk va bra de va om dom som postar för sent tog bort sina inlägg, men sån ordning är ju bara en dröm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Den här grabben har de inte hittat än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Oavsett tro tillhör ninjan kejsaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Oavsett tro tillhör ninjan kejsaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Nja, tanken var alltså att Dallas-polisen som arresterade Lee Harvey Oswald skulle vara själv dominatorn, inte LHO himself. f ö tycker jag att jag vann kriget redan på sid 4 (med en bild på ett afroamerikanskt homosexuellt par*). Kriget fortsatte iaf från fel bild imho. * Vill klargöra att jag varken är rasist eller homofob, även om jag spelade på ett klassiskt mardrömsscenario för en vit heterosexuell man, som så klart bygger på fördomar etc om storkönade och översexuella afrikaner bla bla bla....(varför ska jag känna att jag måste försvara den bilden...ingen har ens kommenterat den negativt...) Vill man vinna kriget permanent ska man väl posta något åt det här hållet: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
int0x Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Förklaring? Har för mig att Hachem i ett avsnitt av Poker after dark sade att "Pasta sucks" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Vill man vinna kriget permanent ska man väl posta något åt det här hållet: ett svarthål suger med sig allt de där, eller elden bränner upp korten Har för mig att Hachem i ett avsnitt av Poker after dark sade att "Pasta sucks"verkligen på plats med en bildförklaring där .....heheborde va obligatoriskt till alla bilder med en liten förklaring Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
onehitwonder Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Igensydd mun, ingen fugufisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Igensydd mun, ingen fugufisk. alla vet att Alexander till och med fick upp den Gordiska knuten. En igensydd mun är ingen match. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 golgatiska knuten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Först strul att få till bilden, sen strul med att få till namnet. Inte lätt alla gånger när även tangenterna (och minnet) är emot en Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 alla vet att Alexander till och med fick upp den Gordiska knuten. En igensydd mun är ingen match. Ingen mänsklig krigare står emot en: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Ingen mänsklig krigare står emot en: samt ngr års väntan så var den saken ordnad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Först strul att få till bilden, sen strul med att få till namnet. Inte lätt alla gånger när även tangenterna (och minnet) är emot en Äh, hjärnsläpp kan vi alla få. Tyckte bara att det var kul. En gång skulle en kollega skriva om svältkatastrofen i Etiopien på 1980-talet, men det blev något knas i hjärnan och i stället för "hungersnöd" blev det "hungerstrejk" i texten - på typ ett halvdussin ställen. Jag höll på att ramla av stolen av skratt när jag läste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 samt ngr års väntan så var den saken ordnad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 11 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Darth Vader hugger händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
int0x Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Darth Vader hugger händer. Schwartz with a twist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 11 Juli , 2007 Rapport Share Postad 11 Juli , 2007 Schwartz with a twist Miyamoto Musashi ftw Shot at 2007-07-11 Btw, sanslöst skön tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts