Gå till innehåll

Picture War!


Hakflem

Recommended Posts

  • Svars 831
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Edit: Och det gick lite snett när man försökte koppla samman R. E. Lee med L. H. Oswald, men skit samma.

Nja, tanken var alltså att Dallas-polisen som arresterade Lee Harvey Oswald skulle vara själv dominatorn, inte LHO himself.

 

f ö tycker jag att jag vann kriget redan på sid 4 (med en bild på ett afroamerikanskt homosexuellt par*). Kriget fortsatte iaf från fel bild imho. ;-)

 

* Vill klargöra att jag varken är rasist eller homofob, även om jag spelade på ett klassiskt mardrömsscenario för en vit heterosexuell man, som så klart bygger på fördomar etc om storkönade och översexuella afrikaner bla bla bla....(varför ska jag känna att jag måste försvara den bilden...ingen har ens kommenterat den negativt...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

f ö tycker jag att jag vann kriget redan på sid 4 (med en bild på ett afroamerikanskt homosexuellt par*). Kriget fortsatte iaf från fel bild imho. ;-)

såg ingen sån bild när jag kollade sidan4 ...

but nevermind, har väl fortsatt ur fel bild fleragånger redan, tänk va bra de va om dom som postar för sent tog bort sina inlägg, men sån ordning är ju bara en dröm :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, tanken var alltså att Dallas-polisen som arresterade Lee Harvey Oswald skulle vara själv dominatorn, inte LHO himself.

 

f ö tycker jag att jag vann kriget redan på sid 4 (med en bild på ett afroamerikanskt homosexuellt par*). Kriget fortsatte iaf från fel bild imho. ;-)

 

* Vill klargöra att jag varken är rasist eller homofob, även om jag spelade på ett klassiskt mardrömsscenario för en vit heterosexuell man, som så klart bygger på fördomar etc om storkönade och översexuella afrikaner bla bla bla....(varför ska jag känna att jag måste försvara den bilden...ingen har ens kommenterat den negativt...)

 

Vill man vinna kriget permanent ska man väl posta något åt det här hållet: ;-)

 

royal.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill man vinna kriget permanent ska man väl posta något åt det här hållet: ;-)

 

royal.gif

ett svarthål suger med sig allt de där, eller elden bränner upp korten :D

Har för mig att Hachem i ett avsnitt av Poker after dark sade att "Pasta sucks"

verkligen på plats med en bildförklaring där .....hehe

borde va obligatoriskt till alla bilder med en liten förklaring

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först strul att få till bilden, sen strul med att få till namnet. Inte lätt alla gånger när även tangenterna (och minnet) är emot en :roll:

 

Äh, hjärnsläpp kan vi alla få. Tyckte bara att det var kul. En gång skulle en kollega skriva om svältkatastrofen i Etiopien på 1980-talet, men det blev något knas i hjärnan och i stället för "hungersnöd" blev det "hungerstrejk" i texten - på typ ett halvdussin ställen. Jag höll på att ramla av stolen av skratt när jag läste det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...