Gå till innehåll

Saint_Bjorn - Bye folks


Saint_Bjorn

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

NU_159892w.jpg

Ja, där satt den! (Personen på bilden har inget med Saint_Bjorn att göra.)

 

Varför degade jag inte mer? 500 kr är taket per bet men man kan ju lämna in flera...

 

 

PLO: n/a (5 217)

FLT: n/a (49 798)

Sportsbetting: 550 (-1 050)

 

SvS-rulle: 58 964

Kvar till mål: 46 036 (105k v 28)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mm en del NL skott har det allt blivit genom åren. FL har aldrig varit skott dock.

 

 

Okey, vi lirade en hel del. Minns dig som jävligt kompetent & duktig. Dock med en hel del angermanagementproblem (läs tilt) Vad har du gjort sedan dess(sommaren 2006 tror jag vi hade våra duster)? Spelat poker antar jag men var, hur osv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan vad jag skulle kunna gnälla nu, men jag orkar inte. Ett par duktiga spelare vid bordet, ett par dåliga och så jag; uslast av dem alla, en hjärnslö sengångare, en skam för pokern, och med kortkyla som en istapp i röven. Förlusten borde varit större, hämtade upp ett par-tre k på slutet. Ber om ursäkt för det. Hungrig är jag också.

 

 

PLO: n/a (5 217)

FLT: -3 395 (46 403)

Sportsbetting: n/a (-1 050)

 

SvS-rulle: 55 569

Kvar till mål: 49 431 (105k v 28)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan vad jag skulle kunna gnälla nu, men jag orkar inte. Ett par duktiga spelare vid bordet, ett par dåliga och så jag; uslast av dem alla, en hjärnslö sengångare, en skam för pokern, och med kortkyla som en istapp i röven. Förlusten borde varit större, hämtade upp ett par-tre k på slutet. Ber om ursäkt för det. Hungrig är jag också.

 

 

PLO: n/a (5 217)

FLT: -3 395 (46 403)

Sportsbetting: n/a (-1 050)

 

SvS-rulle: 55 569

Kvar till mål: 49 431 (105k v 28)

 

Du har samma rulle som för två veckor sen, vad beror det på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nope, har inte tagit mig för att fixa det. Minns att du skrev i msn hur man skulle göra, men minns inte vad du skrev. :-) Tycker iofs att det känns rätt skönt och kravlöst att inte jobba med PO. Under höstens FTP-race blev det så seriöst och när jag näst intill gulade rullen under två blöta vinternätter gick luften ur mig. Nu ser jag det mer som ett lönande hobbyprojekt.

Men visst, jag ska fixa det...nån dag. Om du har lust får du gärna plita ner här hur man gör, annars finns säkert info nånstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sober sen 1 maj. Var rädd för att det skulle bli svårt, hade ingen koll på om jag var alkis eller inte, om det var beroende eller bara slentriandrickande. Men det har gått riktigt bra, no större problemas.

Tackade t o m nej till att följa med på en ålandsresa idag (inget jättemärkvärdigt beslut iofs...undrar hur många gånger jag svurit på att aldrig nånsin mer åka en ålands-/finlandsfärja...).

 

Jag tror att kroppen rent fysiskt reagerar på vilka förväntningar hjärnan sänder ut.

Om jag tänker att ikväll vore det gott med en kasse öl och en flarra vin till maten, och jag tillåter mig det alternativet, så får jag - bokstavligt - salivutsöndring och en lite stressad otålighet (skakiga händer, fumlig, etc). Men inställning är oerhört viktigt. Om jag inte tillåter mig att se fram emot ölkassen, så är det faktiskt inga större problem.

Ett exempel: man väntar på en buss som ska komma inom 5 min. Bussen kommer inte. Det går över tid och man blir otålig. Efter en kvart känns det skitjobbigt, stressigt. Men om man kommer till busstationen och VET att bussen inte kommer förrän om 1 timme, så är det inga problem att sitta och vänta.

Lite samma psykologi (tror jag).

Jag är iofs en rätt otålig person, får lätt resfeber osv, samtidigt som jag skulle kunna stå blickstilla och stirra rakt fram i evigheter om det var vad jag förutsatt mig att göra.

 

Nu ska det bli en lång skön promenad.

 

Dagens tub:

The Naked Gun in 10 minutes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...