azN- Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Hej! Går det på något sätt att hitta olika spelare och se vart de spelar på klienten?(som på pokerstars och "prima") Vore jäkligt bra när man hittat den största donatorn jag någonsin sett liksom. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Finns en knapp längst ned på klienten. Vet inte hur den ser ut på alla men på Redkings är de en knapp med ett förstoringsglas på. Sitter Iaf 4 knappar brevi varandra, håll muspekarn över så står de villken som är rätt. Får man undra vem donatorn är å villken nivå han spelar? Citera
azN- Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 4 Juli , 2007 Finns en knapp längst ned på klienten. Vet inte hur den ser ut på alla men på Redkings är de en knapp med ett förstoringsglas på. Sitter Iaf 4 knappar brevi varandra, håll muspekarn över så står de villken som är rätt. Får man undra vem donatorn är å villken nivå han spelar? Tackar, men när jag klickar där kommer jag bara till heypokers startsida ju Citera
LuckyStar5.1 Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Finns i dom flesta klienter antar jag... iaf alla som jag testat. Brukar finnas i verktuysfältet i programmet. Ganska säker att det finns på dom du nämner iaf ! Citera
SuckItOrMuckIt Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Tackar, men när jag klickar där kommer jag bara till heypokers startsida ju Märkligt. Funkar fint på Redkings iallafall. Citera
HeySupport Postad 5 Juli , 2007 Rapport Postad 5 Juli , 2007 Hey! I dagsläget så finns inte den tjänsten på heypoker men den är under konstruktion och förhoppningsvis kommer tjänsten vara i bruk innan sommarens slut. Mvh Heysupport Citera
Recommended Posts