Gå till innehåll

OnGame instabilt?


dlinder

Recommended Posts

Det är HU och endast HU som det har betydelse med 500/1000 blinds och SB limpar in check check flop. Nu Måste du beta pot om du ska stjäla vilket inte är så roligt då du antagligen stoppat in minst 40% av din stack då.

 

Okej, men jag vet ändå inte om det påverkar mitt spel så jättemycket. Kan ju iofs förklaras av att jag det sista året nästan bara spelat där, och därför är förstörd. men eftersom jag vet att detsamma gäller för fi, så inbillar jag mig att jag har mer fördel än nackdel av detta.

Det är en ganska passiv hand som beskrivs, och jag visste inte att du var så passiv Kraclob :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 81
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ett annat icke-HU-exempel:

 

blinds 100/200, sb limpar o jag checkar. Potten är då på 400 o då känns ett 200-bet på turn rätt angenämnt att ta till.

 

Ja det är väl så att jag är helt indoktrinerad! Men eftersom jag vet att det movet inte går att spela, så betar jag oftast redan på flop, och sen försvinner problemet. Plus att jag vet att fi har samma problem.

 

Men uppenbart är det ett problem för vissa, så de borde ju fixa det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...