Gå till innehåll

OnGame instabilt?


dlinder

Recommended Posts

  • Svars 81
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ongame suger hästballe

 

spelat lite sng där och de har forfarande inte fixat "tvungen att betta 2*bb på turn buggen" som de haft i flera år nu, jävla retards, var i kontakt med supporten om det 05 eller nåt och då sa det att så skall det vara, DOEEEH :shock:

 

har också märkt att borden tenderar att hänga sig, speciellt bettlisten OCH det funkar inte att köra ctrkaltdel för att lösa det som det gör på andra klienter

 

bedrövligt

 

sen fattar jag inte alla dessa fyrtal, haft två idag och ett igår, det är nog typ så många jag haft i år, ongame verkar ha ett thing för fyrtal

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelat lite sng där och de har forfarande inte fixat "tvungen att betta 2*bb på turn buggen" som de haft i flera år nu, jävla retards, var i kontakt med supporten om det 05 eller nåt och då sa det att så skall det vara, DOEEEH :shock:

 

Hehe. Till mig sa de att det berodde på att jag hade "auto post blinds" ikryssad.

 

sen fattar jag inte alla dessa fyrtal, haft två idag och ett igår, det är nog typ så många jag haft i år, ongame verkar ha ett thing för fyrtal

 

Varians borde väl iofs inte vara ett okänt begrepp för nån så erfaren som dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe. Till mig sa de att det berodde på att jag hade "auto post blinds" ikryssad.

 

 

 

Varians borde väl iofs inte vara ett okänt begrepp för nån så erfaren som dig?

 

Jag glömde nämna att borden hängde sig när jag hade fyrtal....alla tre gångerna... medan hårdisken rasslade som ett tröskverk så var det surrealism på hög nivå

 

legato har väl ett skin på ongame, skulle vara kul att höra hans syn på 2*bbpåturn buggen som de haft i flera år utan att fixa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag glömde nämna att borden hängde sig när jag hade fyrtal....alla tre gångerna... medan hårdisken rasslade som ett tröskverk så var det surrealism på hög nivå

 

legato har väl ett skin på ongame, skulle vara kul att höra hans syn på 2*bbpåturn buggen som de haft i flera år utan att fixa

 

Eftersom jag nästan bara spelar på OnGame blev "2BB på turn" så inkorporerat i min hjärna att jag vid en liveturnering ifrågasatte en bet av fi på turn där han betade 1BB :oops: Däremot saknar det ju i praktiken helt betydelse för en sng-mupp som mig själv :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar på betsson och inte märkt att fönster stänger sig. Däremot har jag märkt att man inte kan minimibeta i bland(Kul att behöva beta pott med blinds på 300/600 eller högre), och då inte bara på turn. Med PO igång när man har igång tre eller fler turneringar laggar det en hel del om man lyssnar på musik/ser på film samtidigt vilket jag inte upplevt någon annanstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kombinationen Vista och Towergaming fungerade för mig iaf. Däremot blir datorn seg som sirap med Betssons klient igång. Dessutom stängs klienten ner helt utan uppenbar anledning.

Någonting är bevsligen vajsing... har nu provat med Hollywood Pokers klient (också Ongame) och den kraschar på samma sätt. Bara ett meddelande om att programmet slutat fungera, inget mer.

 

Detta sker även om jag bockar i "Windows XP-läge"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, det är så att jag har ett väldig jobbigt problem, kör på betsson och när jag öppnar 4 bord börjar min dator jobba som bara den processon får jobba hårt.. öppnar jag mer än 4 bord ja då funkar datorn som om jag installerar stora spel/program eller liknande..

 

min fråga om jag byter till annat ongame företag eller kommer de troligen bli samma problem eller är de ingen skillnad på programvaran?

 

har winxp sp2 athlon xp 3800+ 1GB ram.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr inte i turbo, där är det ibland av största betydelse... jobbigt att bluffa 2000 in i en 2000-pott först ut HU på turn.

 

Förstod inte heller det där? Ganska vanlig sits när fi limpat med svag hand.

 

Någon annan som har problem med att rulllisterna fryser så att man är tvungen att skriva in betsumman?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr inte i turbo, där är det ibland av största betydelse... jobbigt att bluffa 2000 in i en 2000-pott först ut HU på turn.

 

Men att inte kunna beta en BB utan 2BB med så höga blinds, finns 15 kvar i turren totalt i detta läge, är lite jobbigt.

 

Beskriv gärna lite mer utförligt! Dlinder har alltså limpat till 1000 på SB och BB knackat. Därefter kommer en flop som ni båda knackar, därefter vill du beta 1000 på turn, med hur mycket bakom? Och hur mycket har fi i stacken? Bad är det jag missar?

 

Vad menar du Gahlster?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beskriv gärna lite mer utförligt! Dlinder har alltså limpat till 1000 på SB och BB knackat. Därefter kommer en flop som ni båda knackar, därefter vill du beta 1000 på turn, med hur mycket bakom? Och hur mycket har fi i stacken? Bad är det jag missar?

 

Vad menar du Gahlster?

 

Alltså, poängen är att det inte alltid är så hett att vara tvungen att beta pott om man vill stjäla potten i detta läget på turn då man enligt normala regler skall kunna beta halvpott. Blir riktigt dyrt om man får motjuck.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men alltså, jag förstår vad felet är. MEN, jag har svårt att se när det får sån jättebetydelse. Det är möjligt att det får det vid SH, men i FR är det ändå oftast ett knasspel som jag ser det. Möjligt att jag har värsta luckan här, men jag får svårt att få ihop det. När blindsen är låga saknar det väl betydelse? När blindsen är höga saknar det väl betydelse? Så då återstår mittenperioderna?

FORZA SCHMONGAME!!! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...