herlands Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Vänligen svara på mitt mejl ställt till både heyshop samt heysupport. angående kvitto på en telefon beställd i shopen. Citera
jola77 Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Visst har jag fått ett PM men ännu ingen som helst anledning till att kontot är spärrat. Kontot startades 07-09-02 och är alltså endast 9 dagar gammalt, jag har under denna tid lirat ihop ca 2600VIP-points och jag kan till 100% säga att jag inte gjort något som skulle kunna motivera en avstängning av mitt konto så det hade varit trevligt om detta kunde lösas ASAP! Heypoker hänvisar till att det är ongame som spärrat kontot och att de ska ta reda på varför, någon som varit med om något liknande? //Jonas Citera
CecceH Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Visst har jag fått ett PM men ännu ingen som helst anledning till att kontot är spärrat. Kontot startades 07-09-02 och är alltså endast 9 dagar gammalt, jag har under denna tid lirat ihop ca 2600VIP-points och jag kan till 100% säga att jag inte gjort något som skulle kunna motivera en avstängning av mitt konto så det hade varit trevligt om detta kunde lösas ASAP! Heypoker hänvisar till att det är ongame som spärrat kontot och att de ska ta reda på varför, någon som varit med om något liknande? //Jonas Hoppas vi andra här som följer tråden också får veta vad det beror på - är det en omotiverad anledning ,ed diffust svar från Heypoker/Ongame - så kanske det är dags att dra öronen åt sig , så man inte går och reggar sig på Heypoker. Spänningen är olidlig i vänta på svar och förklarning till varför man har stängt ditt konot ! .- , Citera
jola77 Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Här kommer anledningen till att kontot spärrades. Vad som menas med "irregular game activities" framgår dock inte!! Känns segt och behöva hålla på med att faxa in id-handlingar m.m.! "This player has been flagged by our Payment Security system due to irregular game activities. Our Risk department are handling this case and will consider the matter if mr lindhe can provide us with verification of his identity (in the form of government issued ID) and current address (for example electricity bill not older than 3 months). We also need back and front copies of his credit card (cvv code and parts (excluding first and last 4 digits) of cc number may be blacked out). These documents must be faxed to +46 8 562 47 915, please have the player clearly indicate account number, email address registered to the account and nickname on the fax." Citera
doc__ Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Hej. just nureggad på heypoker. Nu när jag ska göra insättning så kan jag inte ens sätta in 1000 dollar för det är över någon limit. Vad är detta? Hur ska jag kunna få bonus på 1000 om jag inte ens kan sätta in 1000? Tacksam för snabbt svar. Citera
HeySupport Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Hej. just nureggad på heypoker. Nu när jag ska göra insättning så kan jag inte ens sätta in 1000 dollar för det är över någon limit. Vad är detta? Hur ska jag kunna få bonus på 1000 om jag inte ens kan sätta in 1000? Tacksam för snabbt svar. Hej, Limiten för VISA kort är 250USD per 24h och med Neteller är det 2500USD per 24h. Limiten för VISA kort kan ökas till 500USD per 24h, men då behöver Ongame dokument. Skicka ett PM så löser vi det på ett smidigt sätt! Med vänliga hälsningar Heypoker support Citera
HeySupport Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Här kommer anledningen till att kontot spärrades. Vad som menas med "irregular game activities" framgår dock inte!! Känns segt och behöva hålla på med att faxa in id-handlingar m.m.! "This player has been flagged by our Payment Security system due to irregular game activities. Our Risk department are handling this case and will consider the matter if mr lindhe can provide us with verification of his identity (in the form of government issued ID) and current address (for example electricity bill not older than 3 months). We also need back and front copies of his credit card (cvv code and parts (excluding first and last 4 digits) of cc number may be blacked out). These documents must be faxed to +46 8 562 47 915, please have the player clearly indicate account number, email address registered to the account and nickname on the fax." Hej, Vi har diskussioner med Ongame hur man kan lösa dessa situationer på ett smidigare sätt, men än så länge har vi inte hittat en bra lösning. Vi/Ongame blir ständigt utsatta för bedrägerier och deras risk avdelning fungerar utmärkt i de flesta fall men ibland blir det knas. Vi undersöker med hur vi tillsammans kan kompensera en spelare som har fått sitt konto felaktigt stängt. Med vänliga hälsningar Heypoker support Citera
saftsoppa Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Hej. Tänkte börja lira på Heypoker. Hur många sng måste jag spela på nivån 10+1 för att fixa en bonus på 100$ respektive 200$? mvh ps. förstår inte hur man skriver här på pf om det blev nåt strul. Citera
CecceH Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Hej, Vi har diskussioner med Ongame hur man kan lösa dessa situationer på ett smidigare sätt, men än så länge har vi inte hittat en bra lösning. Vi/Ongame blir ständigt utsatta för bedrägerier och deras risk avdelning fungerar utmärkt i de flesta fall men ibland blir det knas. Vi undersöker med hur vi tillsammans kan kompensera en spelare som har fått sitt konto felaktigt stängt. Med vänliga hälsningar Heypoker support Jag gillar när en pokersites support visar på ansvarskänsla gentemot sina kunder/pokerspelare - även om jag indirekt inte hade någon med detta ärende att göra, så är det tummen upp för supporten som svarar så snabbt och bra! Funderar på allvar på att regga mig på heypoker Mvh Citera
jola77 Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Hej, Vi har diskussioner med Ongame hur man kan lösa dessa situationer på ett smidigare sätt, men än så länge har vi inte hittat en bra lösning. Vi/Ongame blir ständigt utsatta för bedrägerier och deras risk avdelning fungerar utmärkt i de flesta fall men ibland blir det knas. Vi undersöker med hur vi tillsammans kan kompensera en spelare som har fått sitt konto felaktigt stängt. Med vänliga hälsningar Heypoker support Förstår mycket väl att man behöver ha en fungerande säkerhetsavdelning för att gardera sig mot olika former av bedrägerier men det som jag tycker är sjukt är att det räcker med en luddig anledning för att som i mitt fall blockera ett konto när jag inte gjort några som helst fel! I vilket fall som helst hoppas jag att det löser sig ASAP, skickar in de handlingar som behövs idag. MVH Jonas Citera
HeySupport Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Förstår mycket väl att man behöver ha en fungerande säkerhetsavdelning för att gardera sig mot olika former av bedrägerier men det som jag tycker är sjukt är att det räcker med en luddig anledning för att som i mitt fall blockera ett konto när jag inte gjort några som helst fel! I vilket fall som helst hoppas jag att det löser sig ASAP, skickar in de handlingar som behövs idag. MVH Jonas Hej Jonas! Jag håller med dig till fullo om att det är ett luddigt svar och din irritation är befogad. Vi kommer att ligga på Ongame i detta fall så att hanteringen blir så smidig som möjligt! Mvh HeySupport Citera
HeySupport Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Hej, Du får 5VIP för varje dollar som du betalar i avgift och bonusen clearas 10x. Sätter du in $100 krävs 1000VIP. Du får 5 VIP för varje dollar i avigft så totalt krävs det 200sng på den nivåan. När det gäller $200 är det bara att dubbla allt! Med vänliga hälsningar HeySupport Hej.Tänkte börja lira på Heypoker. Hur många sng måste jag spela på nivån 10+1 för att fixa en bonus på 100$ respektive 200$? mvh ps. förstår inte hur man skriver här på pf om det blev nåt strul. Citera
jola77 Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 Kontot är fortfarande spärrat och jag har inte hört någonting trots att jag skickade in de handlingar (kopia på körkort,Visa samt en boxerräkning för att konfirmera adressen) de krävde i onsdags. Hade varit intressant och få reda på vad som händer? Tycker inte detta ärende borde ta så lång tid att lösa!!!!!! //Jonas Hej Jonas! Jag håller med dig till fullo om att det är ett luddigt svar och din irritation är befogad. Vi kommer att ligga på Ongame i detta fall så att hanteringen blir så smidig som möjligt! Mvh HeySupport Citera
HeySupport Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 Hej Jonas! Ongame utreder fortfarande ärrendet. Vi var i kontakta med dem igår och då bekräftade dem att handlingarna var inkomna och att ärrendet nu var under utredning. Vi håller dig uppdaterad så fort vi har något. Med vänliga hälsningar HeySupport Kontot är fortfarande spärrat och jag har inte hört någonting trots att jag skickade in de handlingar (kopia på körkort,Visa samt en boxerräkning för att konfirmera adressen) de krävde i onsdags. Hade varit intressant och få reda på vad som händer? Tycker inte detta ärende borde ta så lång tid att lösa!!!!!! //Jonas Citera
jola77 Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 Jag hade haft bra mycket lättare att acceptera hela skiten om jag visste vad de höll på att utreda!!!!!!! Har ni frågat dem om detta??????? Med tanke på att jag var tvungen att skicka in identitetshandlingar kan man ju anta att det hade med min identitet att göra och om så var fallet borde det ju vara löst i och med att jag skickade in handlingarna till dem. Tycker det är skandal att Ongame kan stänga av en spelare och låsa hans pengar utan att motivera anledningen klart och tydligt för spelaren. Tycker oxå det är märkligt att Heypoker intenkan få reda på detta via ongame. Kan ni ta reda på när ongame beräknar vara klara med "utredningen"? //En sjukt trött och uppgiven Jonas Hej Jonas! Ongame utreder fortfarande ärrendet. Vi var i kontakta med dem igår och då bekräftade dem att handlingarna var inkomna och att ärrendet nu var under utredning. Vi håller dig uppdaterad så fort vi har något. Med vänliga hälsningar HeySupport Citera
jola77 Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Efter att kontot varit låst i nästan 10 dagar öppnades det idag, har inte fått någon förklaring varför det varit låst vare sig av Heypoker eller Ongame men jag antar att det kommer. Vill betona att min största irritation varit riktad mot ongame och att jag är tacksam över Heypokers jobb gentemot Ongame. //Jonas Citera
HeySupport Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Efter att kontot varit låst i nästan 10 dagar öppnades det idag, har inte fått någon förklaring varför det varit låst vare sig av Heypoker eller Ongame men jag antar att det kommer. Vill betona att min största irritation varit riktad mot ongame och att jag är tacksam över Heypokers jobb gentemot Ongame. //Jonas Hej Jonas! Läste precis mailet från Ongame där dem skrev att dem öppnat ditt konto igen. Vi är glada att allt är löst för din del men för vår del återstår arbetet med att jobba för att detta inte skall inträffa igen för andra spelare. Vi försöker inte på något sätt att förskjuta vår del av ansvaret. Du är vår kund och vi förstår att din irration riktas mot oss. Du spelar på Heypoker har därför all rätt att kräva av oss att det inte skall vara några problem. Vi har inlett ett arbete med Ongame att förbättra rutinen i dessa ärrenden, men som du säkert insett är inte rutinen fungerande ännu. Det finns ursäkter till varför det inte fungerat men det skall inte drabba dig som kund! Vi på Heypoker ber dig så hemskt mycket om ursäkt för det strul som har drabbat dig. Vi hoppas att du fortfarande har förtroende för Heypoker och att vi ses vid borden i framtiden också! Trevlig kväll! Med vänliga hälsningar Heypoker.com Citera
HeySupport Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 $1000 Added Turnering Onsdagen 26 september kastar vi in $1000 extra i prispotten IGEN för en turnering enbart för hey-spelare. Då bara hey-spelare kan delta gör de extra $1000 detta till en av de mest prisvärda turneringarna på marknaden. Turneringen startar kl 21:00 svensk tid och regestreringen är redan öppen. Så här hittar du till turneringen: 1: 1. Tournaments 2. Scheduled/Regular 3. Find "Heypoker $1000 added" in the tournament list. 4. Click "Go To Tournament". Speltyp: NL Texas Hold'em Buy-in: $10+1 Start marker: $1500 Blind levels: Ökar varje 10 minut Citera
mgps Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 jag försökte signa upp hos er, fick konto redan reggat på ipadressen, ni bad mig skicka in IPt, inget händer har ett pokerrom-konto som nu är stängt som är reggat på samma IP men inget heypoker. verkligen sjukt dåligt att det tar mer än en dag för er att svara. vill ni inte ha nya kunder? Citera
HeySupport Postad 25 September , 2007 Rapport Postad 25 September , 2007 Hej! Först och främst vill vi självklart be om ursäkt om du inte fått den hjälp du behöver för att lösa problemet. Om problemet fortfaranade inte är löst så skicka ett pm med ip adressen så löser vi det illa kvickt. Mvh Heysupport jag försökte signa upp hos er, fick konto redan reggat på ipadressen, ni bad mig skicka in IPt, inget händer har ett pokerrom-konto som nu är stängt som är reggat på samma IP men inget heypoker. verkligen sjukt dåligt att det tar mer än en dag för er att svara. vill ni inte ha nya kunder? Citera
jeens Postad 23 Oktober , 2007 Rapport Postad 23 Oktober , 2007 den check jag har fått från er och löst in saknade täckning, och jag har fått pengarna tillbakadragna från kontot . jag har skickat mejl till supporten men inte fått svar än. jag skulle uppskatta om jag kunde få en ny check som faktiskt har täckning den här gången. Citera
Dthompa Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Har haft detta meddelande i en vecka nu "Cashout blocked " mailat supporten men där går det inte fort. Någon mer som haft detta problem och vet vad det beror på? Citera
DaHe Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Har haft detta meddelande i en vecka nu "Cashout blocked "mailat supporten men där går det inte fort. Någon mer som haft detta problem och vet vad det beror på? Det finns folk som haft det där problemet i månader utan att de har fixat till det så jag hade inte hoppats på för mkt... Sjukt men sant. Citera
Dthompa Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Det finns folk som haft det där problemet i månader utan att de har fixat till det så jag hade inte hoppats på för mkt... Sjukt men sant. testade att ta ut pengar nyss och det det gick igenom. spännande och se om det kommer något till kontot. men ändå skumt att det står så Citera
THJ_Nasan Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Postad 31 Oktober , 2007 Har haft detta meddelande i en vecka nu "Cashout blocked "mailat supporten men där går det inte fort. Någon mer som haft detta problem och vet vad det beror på? Jag har haft det problemet med Heypoker i flera månader. Till en början va dom snabba med att svara på mina mail, fick tom ett samtal från dom. Men det va dom första veckorna...nu 2-3 månader senare har jag inte hört ett skit och dom verkar inte göra ett dugg åt saken!? Det sista jag hörde va att dom inte visste vad som va fel och inte visste hur lång tid det skulle ta. Men förstår inte varför det ska va så svårt att få ut sina pengar!? Värsta servicen jag varit med om, jag menar problemet kan ju inte vara så svårt? Det är väl bara att dom avslutar kontot och sen öppnar ett nytt? eller? Man kan ju inte ha en pokersajt som det inte går att ta ut sina pengar och framför allt inte ha ett företag som inte kan hantera sina kunder... Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.