eyedol Postad 8 April , 2008 Rapport Share Postad 8 April , 2008 Håll ut nu Liverpool... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 8 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2008 Hur i självaste helvete kommer det sig att arsenal inte fick straff i första matchen men Liverpool kan filma till sig straff i varje match??? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 8 April , 2008 Rapport Share Postad 8 April , 2008 Hur i självaste helvete kommer det sig att arsenal inte fick straff i första matchen men Liverpool kan filma till sig straff i varje match??? Det måste handla om hutlösa mutor från liverpool för att få domaren till varje jävla match.. Det här måste vara det största skämtet i fotbollshistorien.. Patetsiska jävla skitturnering Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 8 April , 2008 Rapport Share Postad 8 April , 2008 Klonk Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 8 April , 2008 Rapport Share Postad 8 April , 2008 Pangade på med en 1000ing på oavgjort... u and me both. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 8 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2008 Trodde jag hade 5000 på fickan när de kvitterade... Sedan gjorde arsenals försvar och domaren en tabbe och loppet var kört. Mest pinsamt är att denna "nerdragningen" var 1000 ggr snällare än den i förra matchen, men eftersom det var en Arsenal-spelare som blev nerdragen så kunde ju domaren inte blåsa... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 8 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2008 Utan tvekan dagens jobbigaste syn: Limit EUR 5,00/10,00 - Table "Chattanooga"[/url] Game ended 2008-04-09 00:13:03 GMT+01:00 Players: Psyket (EUR 1 680,25 in seat 1) HataB2Bv2 (EUR 2 004,00 in seat 4) ErikTrygg (EUR 967,00 in seat 5) Dealer: HataB2Bv2 Small Blind: ErikTrygg (5,00) Big Blind: Psyket (10,00) HataB2Bv2 was dealt: - - - HataB2Bv2 Raise (35,00) ErikTrygg Call (30,00) Psyket Raise (130,00) HataB2Bv2 Call (105,00) ErikTrygg Fold Flop - - Psyket Check HataB2Bv2 Check Turn - - - Psyket Bet (315,00) HataB2Bv2 Call (315,00) River - - - - Psyket Bet (725,00) HataB2Bv2 Call (725,00) Psyket shows: - - - (a pair of aces) HataB2Bv2 shows: - - - (three of a kind, deuces) HataB2Bv2 wins: EUR 2 394,25 (with three of a kind, deuces) Rake: EUR 0,75 Tyckte att han borde ha bettat pot på floppen om han sitter med AA med Flushdraget. Enda som talade emot det var kungen som trilla på floppen, men va fan... Lite måste man chansa Dessutom hade jag svårt att tänka mig annat spel än check syn med typ stege eller låg flush... Så antingen ultrastål eller tom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
werdball Postad 8 April , 2008 Rapport Share Postad 8 April , 2008 hehe den såg jag! =) Zyne verkar sjuk, sitter på bord ända ner till 0.25/.5 men med monster stackar jämfört med inköps gränsen. Det är väl 100BB i PLO också? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 8 April , 2008 Rapport Share Postad 8 April , 2008 Trodde jag hade 5000 på fickan när de kvitterade...Sedan gjorde arsenals försvar och domaren en tabbe och loppet var kört. Mest pinsamt är att denna "nerdragningen" var 1000 ggr snällare än den i förra matchen, men eftersom det var en Arsenal-spelare som blev nerdragen så kunde ju domaren inte blåsa... Jag gråter fortfarande. Fotboll är tydligen lika riggat som poker. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 8 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2008 hehe den såg jag! =) Zyne verkar sjuk, sitter på bord ända ner till 0.25/.5 men med monster stackar jämfört med inköps gränsen. Det är väl 100BB i PLO också? 0,5 1 och över är det 200 bb... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 8 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2008 Ska chansa med 2000 dollar på 10/20 på Fullytiltriggedpoker.com Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
werdball Postad 8 April , 2008 Rapport Share Postad 8 April , 2008 ooooo schneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllla får man specca...... jag önskar jag kunde spela nu men tröttheten sitter i för tugnt ...... och vill inte förstöra mitt pluss humör för dagen Så det e railen som gäller! Vad kommer du nicka där? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 8 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2008 ooooo schneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllla får man specca...... jag önskar jag kunde spela nu men tröttheten sitter i för tugnt ...... och vill inte förstöra mitt pluss humör för dagen Så det e railen som gäller! Vad kommer du nicka där? Du har PM snart... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 8 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2008 Bjuder härmed på en halvspooky bild jag tog i Tjernobyl: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 8 April , 2008 Rapport Share Postad 8 April , 2008 Vad har du för nick på ftp? sugen på rail Släng ett pm vettja Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 8 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2008 fdas fa dfsdasdf asdg rg erg gsd fg asdfg asd losat X antal monsterpotter idag som ultrafavorit på Bajs2Bajs... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 8 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2008 Full Tilt 10/20 är ju fan ta mig värre än 0.25/0.5!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
werdball Postad 8 April , 2008 Rapport Share Postad 8 April , 2008 Lycka till jag deckar.............. Må ............ ge mig mer grind kraft/ork imorn!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2008 Blir lite chansningar i natt: HighRollerturre på stars (träning inför SM) Insättning på Full tilt 3000 (som att ge bort pengar - därmed tiltträning) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 Ser ut och rulla OK på PLO 10/20.. fiskigt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 Vad nickar du på de olika nätverken? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2008 Jag vette fan vad folk sysslar med, men det kanske är jag som är ute och cyklar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 vilka siter erbjuder 200bb PLO? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lazermannen Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 Liras det? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 9 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2008 Liras det? Ja. PLO: Två bord B2B. Ett bord FT Turre: High stakes show down Stars Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts