Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete

HataB2B

Recommended Posts

• Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Låter rossligt pitchat... :-)

Det beror troligen på att jag råkade köra halva sången genom gitarrfiltret! (Ja, det är en nylonsträngad akustisk gitarr jag spelar på).

EDIT: Det finns ett par saker att rätta till innan "låten" är klar, men jag hinner inte leka mer innan jag åker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• 3 weeks later...
hur gick bettandet? inget oläggbart monster du har direkt.

?

Hur får man inte in allt med dom två händerna på flopp?

Jag antar att hata potta pre och sedan även på flopp och fick pottomslag.

Sen är det ju självklart att pengarna åker in.

Länk till kommentar

Då vart man tillbaka i det kyliga helvetet i Sverige efter två underbara veckor i Sharm El sheijk...

Här har ni förresten den ryska, hrm, vinterplågan:

Helt klart grym att ha när man vinglar omkring på dansgolvet

Ops där gulade jag B2B-kontot. AKKT ds kan inte stå mot mot 6788 på 79 floppen... jaja 1200 pot hejdå Poker fdasfasfasfd Extra skoj att samme kille vann 400 pot mot mig 20 minuter tidigare med 5 outaren!asfdff as agssdgetrgejyrhg

Hrmm. Vad var jag någonstans? Jo, de Ryska flickorna. Helt underbara hela bunten. Har jag tidigare haft en föraning om deras storhet så är jag numera frälst. Halleluja! Skitsamma att jag numera (sedan 7 minuter tillbaka) är gulare än dromedarernas urin, ty jag har haft två löjligt härliga veckor med koraller, ryskor och Egyptisk Rom.

För tillfället håller jag förresten på att plugga in så mkt Ryska det bara går! Mestadels för att hålla igång lite email till min Ryska prinsessa, men även eftersom jag inbillar mig att Ryssland är den nya stormakten här i världen, vilket bekräftas av en Svensk professor som upptäckt att hela landet är riggat:

http://www.expressen.se/nyheter/1.951799/experten-valet-var-riggat

Med tanke på den enorma erfarenhet jag har i ämnet rigg så lär jag ju kunna anpassa mig till Ryssland lika enkelt som en kloakråtta anpassar sig till bajs. Ber ödmjukast om ursäkt för denna illaluktande jämförelse, men min "nyvunna" fattigdom lyckas, märkligt nog, locka fram den typen av "humor".

Egentligen vill jag bara lägga mig ner, svälja alla tabletter jag kan hitta i skafferiet, och dö. Dock är jag lite för nyfiken på om det blir ngt tredje världskrig samt om jag lyckats fixa till något med min älskade Ryska för att göra slag i saken och göra slut på detta meningslösa lidande...

Väl mött dagbokshelvete! Jag återkommer med en rapport någon gång i avlägsen framtid när jag inte lagt 90% av mina tillgångar på en resa och gulat resten vid hemkomsten.

Tack för kaffet!

Länk till kommentar

Äh, Ryssland är ju "öppet" riggat, men i USA är man lömskare än så och döljer riggen. Det är ju därför Ron Paul får typ 5 % i opinionsundersökningar samtidigt som han vinner alla straw polls, får fler donationer än någon annan (typ) och är den överlägset populäraste kandidaten efter debatter och på nätet.

Dessutom är Ryssland vår arvfiende. Gör inte en Kuusinen nu för i helvete. Det blir bara pannkaka av det.

Länk till kommentar

Glad man blev när din dagbok låg överst här till höger bland 10 senaste dagböcker. Och mucho credd att du lyckas hålla lite värme och humor i inlägget trots att du verkar vara. Humm... Pank och arbetslös?

Well, misströsta ej. Det här kommer gå bra. Det är jag fullkomligt övertygad om.

Om inte annat borde pf betala dig så att de fins iaf en läsbar dagbok kvar här.

All lycka.

Länk till kommentar

Äh, Ryssland är ju "öppet" riggat,

Därmed jämförelsen med B2B!

men i USA är man lömskare än så och döljer riggen.

Döljer är väl att ta i efter rösträkningsdebaclet när miljökämpen och tråkmånsen Al Gore "förlorade" valet...

Dessutom är Ryssland vår arvfiende. Gör inte en Kuusinen nu för i helvete. Det blir bara pannkaka av det.

Med tanke på Rysslands nya fascistiska linje blir det väl mer Quisling än Kuusinen? Såg förresten en underbar dokumentär på TV8 häromdagen som bl.a. tog upp Putinjugend. Extra roligt att medlemmarna i denna trevliga organisation uppmanades att skaffa barn med varandra för att skapa en ny politisk elit. :roll:

Heja Sverige! Att avveckla försvaret känns tryggt med det nya stormaktssuktande Ryssland runt hörnet...

Länk till kommentar

Det är nu kampen för överlevnad inleds!

Genom en finurlig sms-insättning förvandlade jag ett bustat konto till 76 dollars underbar framtidstro! Dessa har redan förökat sig till inte mindre än 224 stycken arbetsredskap i kampen för frihet, bröd och rättvisa!

Någon gång i en avlägsen framtid så kommer jag enligt illvilliga rykten få cirkus 600 euro i rake back! Målet är att dessa slantar ska vara en piss i oceanen jämfört med den hästrulle jag har byggt upp fram till dess!

Det jävliga är att siten jag nu spelar på saknar både rake back och omaha, vilket innebär att jag riskerar att dö av leda, men det är ett helvete jag blir tvungen att genomlida i den desperata kampen för överlevnad...

Ooopsy daisy, nu har jag ett mail på Ryska att översätta.

Länk till kommentar

Jag har glömt bort all den lilla ryska jag lyckades lära mig i somras. Finns det någon bra universitetsnybörjarkurs att gå?

Ja, det finns det. Problemet för dig är att den verkar gå av stapeln i köldhålet Umeå :-(

http://www.studieplatser.nu/search.asp?id=&text=&list=&grupp=%7CAlla&amne=81%7CRyska&skola=%7C&program=on&kurs=on&sommarkurs=on&distans=on&net=on&heltid=2

Annars rekommenderar jag att du köper (eller laddar hem- beroende på hur hög moral/betalningsvilja du har) Pimsleurs ryska-kurser.

Länk till kommentar

På krogen KGB i stockholm så har de högtalare på toaletterna som loopar ryska språkkurser/fraser. Så om du har hög moral och är snål kan du alltid grinda på deras toa.

Ägaren till KGB huserar här på PF.

Snart ska vi grinda vitrysskor tillsammans! Förhoppningsvis om inte annat. Plan måste framläggas, strategier måste genomgås, proviant måste inhandlas etc.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...