Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

Jag är nyvaken. Vad begär du av mig? Att lägga ihop 1 och 1?

 

Jag fick 80 Kr av mina lagkamrater för att dricka ett glas av något som var sanslöst äckligt (de hade blandat massa olika saker och såg sjukt äcklade ut när jag drack) och efter det har jag inte så mycket minnen kvar förutom ett sjukhus besök. Jag vaknar upp naken med endast huvudet i sängen och upptäcker nu att jag har postat massa musiklänkar till dig. Det bådar illa att jag är så full att jag inte kommer ihåg något men ändå tillräckligt nykter för att hjärnan på något sätt har ett behov av PF.

 

Dettar ändå vad som förvånar mest. Vem fan har precis gått upp 4 en lördagsmorgon? Hur i helvete klarar man det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag fick 80 Kr av mina lagkamrater för att dricka ett glas av något som var sanslöst äckligt (de hade blandat massa olika saker och såg sjukt äcklade ut när jag drack) och efter det har jag inte så mycket minnen kvar förutom ett sjukhus besök. Jag vaknar upp naken med endast huvudet i sängen och upptäcker nu att jag har postat massa musiklänkar till dig. Det bådar illa att jag är så full att jag inte kommer ihåg något men ändå tillräckligt nykter för att hjärnan på något sätt har ett behov av PF.

 

Dettar ändå vad som förvånar mest. Vem fan har precis gått upp 4 en lördagsmorgon? Hur i helvete klarar man det?

 

När man är arbetslös så tenderar dygnsrytmen att bli ganska snedvriden. Lägg då till värdelös diciplin och vissa sömnproblem så får du snabbt den typen av dygnsrytm. Men nu går jag runt så ikväll kommer jag kunna gå och lägga mig senare än 19:00 i alla fall och således vakna upp skapligt imorgon och ha en normal dygnsrytm!

 

Jag klarar inte av att dygna längre. I alla fall inte utan hjälpmedel. Så hela proceduren tar ett par-tre dagar. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man är arbetslös så tenderar dygnsrytmen att bli ganska snedvriden. Lägg då till värdelös diciplin och vissa sömnproblem så får du snabbt den typen av dygnsrytm. Men nu går jag runt så ikväll kommer jag kunna gå och lägga mig senare än 19:00 i alla fall och således vakna upp skapligt imorgon och ha en normal dygnsrytm!

 

Jag klarar inte av att dygna längre. I alla fall inte utan hjälpmedel. Så hela proceduren tar ett par-tre dagar. :P

 

 

Lol du beskriver mitt liv typ. Alltid lika kul o bli utbjuden på stan vid 20 tiden och man ligger o sover :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bögskräck jag? Icke sa nicke... Jag är säker nog på min sexualitet för att ställa upp på en bild eller två:

p2230766mk3.jpg

 

 

Ok, men sen får det vara nog med gosbilder utan andra medverkande:

p2230775jh4.jpg

 

 

 

En gruppbild sitter ju aldrig fel.

p2230786ln8.jpg

 

HURRA!!! Äntligen en flicka...

p2230773bm2.jpg

 

 

 

Varför jobbar alltid hetaste i tjejen i baren och, framförallt, varför vänder de mig alltid ryggen när jag försöker få med dem på bild?

p2230782ti3.jpg

 

 

 

Oj, nu börjar det bli lite väl hett för en enkel smålänning...

p2230811ba9.jpg

 

 

 

Censur.jpg Hata-varförskämmerduutdigpåbild.jpg

 

 

Jag återvänder till beachen och försöker där se så hetereosexuell ut som öht är möjligt för att undanröja alla tvivel. Dock misslyckas jag kapitalt pga bristande kontroll av vänsteramens böjningsgrad...

p2100743rm8.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad du ser sydamerikansk ut eller nåt på bilderna. :D

 

För övrigt så har jag klarat mig över 19! Äntligen så är den normala dygnsrytmen jävligt nära verklighet! Såvida jag inte drömmer några riktigt sjuka drömmar och inte kan somna om. Har dessutom lärt mig att stänga av mobilen när jag ska sova. Otroligt värt!

 

Btw, någon mer än jag som tackat nej till öl idag? Borde jag skämmas?

 

Som vanligt babblar jag på om allt möjligt förutom poker och ser den här dagboken som ett öppet forum och samlingspunkt, haha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha... du var ju rätt söt du...

 

Du behöver inte oroa dig pojk, men jag ska berätta en rolig historia för dig.

Lite bakgrund först.

 

I Iran dricker vi en dricka som är väldigt populär och som kallas för Doogh. Drickan består i dess enklaste form av yoghurt, vatten och salt. Kan kryddas med mynta.

En av drickans effekter är av någon anledning att man blir dåsig och sömnig.

 

I vilket fall, en iranier åker till USA för att träffa sin brevvän. Han kommer till Texas. Hans vän tar med honom på en krogrunda och iraniern får för första gången dricka alkohol.

Dagen efter vaknar han med en gigantisk huvudvärk. Han blir orolig o frågar sin vän. Amerikanen säger att det här kallas för baksmälla. När man dricker mycket alkohol så har man huvudvärk dagen efter.

 

Några månader senare kommer amerikanen till Iran för att träffa sin vän. Iraniern bjuder på en massa doogh.

Dagen efter ringer amerikanen till sin vän i USA som frågar hur han har det.

Amerikanen:

-Jo du. De har en annorlunda o spännande kultur här. Vi drack en lokal dricka som heter Doogh och jag däckade rätt snabbt o idag har jag en fruktansvärd baksmälla, värre än jag nånsin haft hemma.

Men det konstiga är att det inte gör ont i huvet. Det gör ont i röven.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr så elimineras all din heterosexualitet-utstrålning, av personen i de svarta beachkalsongerna bakgrunden. Du kunde ha haft åtskilliga ting i din vänsterarm, t e.x. machete, skiftnyckel, oljefilter eller motorsåg, men likväl så kommer bilden ändå pride rakt igenom. Mest av personen i de svarta kalsongerna då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AAAAAAAAARrrrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhhhafds

asfd

af

fdsfgsgsfg

sdg

s

gadgfdggsgfdf

safasfasfasf

 

Herregud i helvete hur är det möjligt att varas så kass som vissa spelare är?

Hur synar man fullt pot bet på turn när färdig stege ligger ute och dubbla flurredrag ligger ute med TVÅPARSDRAG?

 

asdf

saf

asfdsfdasdf

asfd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

För övrigt så har jag klarat mig över 19! Äntligen så är den normala dygnsrytmen jävligt nära verklighet! Såvida jag inte drömmer några riktigt sjuka drömmar och inte kan somna om. Har dessutom lärt mig att stänga av mobilen när jag ska sova. Otroligt värt!

 

Lol vaknade 18,30 idag :)

 

Snygga bilder hata!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fasdf

safd

asfasfas

fdasfd

 

sfd

sfdhgfsdgsgsdgsdghtrfdy

 

Är man så här nära >| |< att hamna tokpluss så losar man ALLTID monsterpotten på APSVETT-nätverket nummer 1. Är potten på över 2000 Euro och man har 66% att plocka hem halva och 33% på hela potten så VET man ju att det går åt helvete.

 

Den som gissar nationaliteten på killen som tar hem hela potten med en 22%are vinner en guldtia...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...