Ripperkof Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Hej. Kan inte all internetpoker bara fara åt helvete?
HataB2B Postad 3 November , 2007 Författare Rapport Postad 3 November , 2007 Styrt upp en, hrmm, två internetdejter idag:
green__ Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Styrt upp en, hrmm, två internetdejter idag: Visst fan ser de ut att vara tvillingar, eller har jag tagit 5 beer för mycket? Hursomhelst så är tvillingar nöten, gg hata!
calloway Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 OMG!Tack för den bilden Mr B2B,nu kan jag ha sex med min fru med ett leende:lol:
HataB2B Postad 3 November , 2007 Författare Rapport Postad 3 November , 2007 Visst fan ser de ut att vara tvillingar, eller har jag tagit 5 beer för mycket? Hursomhelst så är tvillingar nöten, gg hata! OMG!Tack för den bilden Mr B2B,nu kan jag ha sex med min fru med ett leende:lol:
HataB2B Postad 3 November , 2007 Författare Rapport Postad 3 November , 2007 Nattens korta grind slutar sköna 700 upp Total rulle 15 k. Dock tror jag att jag kör en ordentlig cash out snart för att undvika eventuella, framtida fylletilterier.
christoffer87 Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Nattens korta grind slutar sköna 700 upp Total rulle 15 k. Dock tror jag att jag kör en ordentlig cash out snart för att undvika eventuella, framtida fylletilterier. du är mad!
Djens Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Men, herregud... Du kan inte mena allvar. Du hade aldrig bettat den floppen med säg 888 och flurredrag? Antingen är du århundradets tightaste short stack och då kanske, kanske jag borde folda floppen, eller så bettar du med en ganska bred ditrubution på den floppen och då är mitt spel i det närmaste självklart. Att jag skulle tro att jag var någon slags pokergud är nog århundradets överdrift. Har aldrig utgett mig för att vara någon pokerstjärna: Jag menar totalt allvar! Ända sedan starten av den här dagboken har du enbart brett på hur snygg/sexig du är, dina gigantiska vinster, din snygga flickvän etc! När tar det slut?!?! Och nej, jag checkfoldar den floppen med 88xx med fd. dessutom floppar jag nöten varje gång jag höjer pre. Dessutom är jag bra på att överreagera när jag är trött pax på hon till höger btw. den vänstra var för tjock.
Hagan Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Har jag sagt det? Nä det kan jag väl inte påstå, men det kanske e som så att Hata indirekt ger pengarna till dig... Var väl mer att jag undrade vilka baggarna ger pengarna till, för de kan väl inte vinna i längden då de inte är running good:-)
Djens Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Nä det kan jag väl inte påstå, men det kanske e som så att Hata indirekt ger pengarna till dig... Var väl mer att jag undrade vilka baggarna ger pengarna till, för de kan väl inte vinna i längden då de inte är running good:-) Jag ser mig själv som en av de bästa spelarna på 24 36 510 på b2b. martin220/seneme/konjakrolf är dock bra vinnande spelare, men de brukar generellt hålla till på 5/10 och över.
Hagan Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Jag ser mig själv som en av de bästa spelarna på 24 36 510 på b2b. martin220/seneme/konjakrolf är dock bra vinnande spelare, men de brukar generellt hålla till på 5/10 och över. Var väl typ det jag var ute efter tror jag:roll: , de har alltså lyckats hitta ett sätt att lura B2B riggen på.
HataB2B Postad 3 November , 2007 Författare Rapport Postad 3 November , 2007 HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHA Där försvann 8k ur min bankroll: "Du ledde race:et hela månaden, men MEGASTEAM gick om dig de tre sista dagarna, han spelade tydligen dygnet runt i 72 timmar. Uppdateringen på Purple-Lounge är otroligt dålig, därför syndes inte detta de tre sista dagarna i vår topp10 lista. Så här slutade race:et Place User Rake 1. MEGASTEAM 9984.00 2. HataB2B 6993.26 " Att det är purple lounge som krånglar är ren och skär lögn! Hur är det i så fall möjligt att den sista uppdateringen innan listan togs bort (!) så har jag uppdaterats till 6993.26 medan MEGASTEAM uppdaterats till 4019... Verkligen bra gjort av affen att ta bort listan från siten ouppdaterad förresten. Känns verkligen seriöst. Dessutom är det helt felaktigt att jag ledde hela månaden. Jag ledde från och med sista veckan. Jaja... Vad är en bal på slottet?
Cleburne Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Fan vad vidrigt! Fick tvåan inget alls?
HataB2B Postad 3 November , 2007 Författare Rapport Postad 3 November , 2007 Fan vad vidrigt! Fick tvåan inget alls? Nej. Skrev ett brev där jag tackade för mig: "Jaha. Ni tog alltså bort listan utan att sista uppdateringen var gjord? Känns ju inte helt seriöst... Hur som helst så ber jag att tacka för mig. Kommer utan tvekan att byta affiliate nu efter detta debacle. Kan man inte lita på att man vunnit då man ligger etta efter sista uppdateringen och listan plockas bort så kan man ju knappast lita på någon annan information på siten heller. Med vänliga hälsningar David."
loliano Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA Där försvann 8k ur min bankroll: "Du ledde race:et hela månaden, men MEGASTEAM gick om dig de tre sista dagarna, han spelade tydligen dygnet runt i 72 timmar. Uppdateringen på Purple-Lounge är otroligt dålig, därför syndes inte detta de tre sista dagarna i vår topp10 lista. Så här slutade race:et Place User Rake 1. MEGASTEAM 9984.00 2. HataB2B 6993.26 " Att det är purple lounge som krånglar är ren och skär lögn! Hur är det i så fall möjligt att den sista uppdateringen innan listan togs bort (!) så har jag uppdaterats till 6993.26 medan MEGASTEAM uppdaterats till 4019... Verkligen bra gjort av affen att ta bort listan från siten ouppdaterad förresten. Känns verkligen seriöst. Dessutom är det helt felaktigt att jag ledde hela månaden. Jag ledde från och med sista veckan. Jaja... Vad är en bal på slottet? De har fejkat de....
HataB2B Postad 3 November , 2007 Författare Rapport Postad 3 November , 2007 Jaja. Följande är nu planerat. Plockar ut 5000 av 7000. Tiltar bort 2000 på 5/10. Byter site.
Justcall Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Inte ens megasteam kan väl lira dygnet runt i 72 timmar. Låter jävligt skumt det där
el_kryddo Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Man får ju inte göra reklam för affar här, men du borde fan få spy galla över dom lite överallt så dom får lite dålig publicitet. Tung beat, låter riktigt motigt.
punkis Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 hata rblovers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fy fan alltså! är megasteam affen också måntro!
mr_telefon Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Inte ens megasteam kan väl lira dygnet runt i 72 timmar. Låter jävligt skumt det där Antagligen fler som lirar på kontot och turats om. Sick att dom tar bort listan innan sista uppdateringen iaf. Pinsamt. Hata, skotta upp dina 2k till 10k å plocka ut
killerwolf Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 agree. Definitiıvt en hustle som har skett....
striker Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Lägg ut namn på din affe ffs... Du har ju blivit blåst!
HataB2B Postad 3 November , 2007 Författare Rapport Postad 3 November , 2007 Ja, hur EN kille kan ha rakat 6000 på mindre än 4 dagar är mer än jag fattar... Min affe är rakebacklovers.com
alund1 Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Det ser väl ut som att det är bluff . Fråga affen hur han läs megasteam lyckats rakat så mkt under så kort tid, är d ens möjligt? Går väl å kolla med HH. Kanske kan be ngn tekniker från nätverket kolla d, om man säger att d gäller 8k i rakerace som en affe lovat
jack_the_dipper Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Rakade inte du 6000 på typ 36 timmar eller vad gjorde du? Du spelade ju sönder dig en period där.
Recommended Posts