Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Styrt upp en, hrmm, två internetdejter idag:

ckb9lwpgBRxE.jpg

Visst fan ser de ut att vara tvillingar, eller har jag tagit 5 beer för mycket? Hursomhelst så är tvillingar nöten, gg hata!

Postad
Visst fan ser de ut att vara tvillingar, eller har jag tagit 5 beer för mycket? Hursomhelst så är tvillingar nöten, gg hata!

OMG!Tack för den bilden Mr B2B,nu kan jag ha sex med min fru med ett leende:lol:

8-);-)

Postad
Men, herregud... Du kan inte mena allvar.

Du hade aldrig bettat den floppen med säg 888 och flurredrag? Antingen är du århundradets tightaste short stack och då kanske, kanske jag borde folda floppen, eller så bettar du med en ganska bred ditrubution på den floppen och då är mitt spel i det närmaste självklart.

Att jag skulle tro att jag var någon slags pokergud är nog århundradets överdrift. Har aldrig utgett mig för att vara någon pokerstjärna:

Jag menar totalt allvar! Ända sedan starten av den här dagboken har du enbart brett på hur snygg/sexig du är, dina gigantiska vinster, din snygga flickvän etc!

När tar det slut?!?!

Och nej, jag checkfoldar den floppen med 88xx med fd. dessutom floppar jag nöten varje gång jag höjer pre. Dessutom är jag bra på att överreagera när jag är trött :oops::cry:8-)

pax på hon till höger btw. den vänstra var för tjock.

Postad
Har jag sagt det? 8-):-)

Nä det kan jag väl inte påstå, men det kanske e som så att Hata indirekt ger pengarna till dig...

Var väl mer att jag undrade vilka baggarna ger pengarna till, för de kan väl inte vinna i längden då de inte är running good:-)

Postad
Nä det kan jag väl inte påstå, men det kanske e som så att Hata indirekt ger pengarna till dig...

Var väl mer att jag undrade vilka baggarna ger pengarna till, för de kan väl inte vinna i längden då de inte är running good:-)

Jag ser mig själv som en av de bästa spelarna på 24 36 510 på b2b.8-)

martin220/seneme/konjakrolf är dock bra vinnande spelare, men de brukar generellt hålla till på 5/10 och över.

Postad
Jag ser mig själv som en av de bästa spelarna på 24 36 510 på b2b.8-)

martin220/seneme/konjakrolf är dock bra vinnande spelare, men de brukar generellt hålla till på 5/10 och över.

Var väl typ det jag var ute efter tror jag:roll: , de har alltså lyckats hitta ett sätt att lura B2B riggen på;-).

Postad

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA

Där försvann 8k ur min bankroll: :cry:

"Du ledde race:et hela månaden, men MEGASTEAM gick om dig de tre sista

dagarna, han spelade tydligen dygnet runt i 72 timmar. Uppdateringen på

Purple-Lounge är otroligt dålig, därför syndes inte detta de tre sista

dagarna i vår topp10 lista.

Så här slutade race:et

Place User Rake

1. MEGASTEAM 9984.00

2. HataB2B 6993.26

"

Att det är purple lounge som krånglar är ren och skär lögn! Hur är det i så fall möjligt att den sista uppdateringen innan listan togs bort (!) så har jag uppdaterats till 6993.26 medan MEGASTEAM uppdaterats till 4019...

Verkligen bra gjort av affen att ta bort listan från siten ouppdaterad förresten. Känns verkligen seriöst.

Dessutom är det helt felaktigt att jag ledde hela månaden. Jag ledde från och med sista veckan.

Jaja... Vad är en bal på slottet?

Postad
Fan vad vidrigt! :evil: Fick tvåan inget alls?

Nej.

Skrev ett brev där jag tackade för mig:

"Jaha.

Ni tog alltså bort listan utan att sista uppdateringen var gjord? Känns ju inte helt seriöst...

Hur som helst så ber jag att tacka för mig. Kommer utan tvekan att byta affiliate nu efter detta debacle.

Kan man inte lita på att man vunnit då man ligger etta efter sista uppdateringen och listan plockas bort så kan man ju knappast lita på någon annan information på siten heller.

Med vänliga hälsningar David."

Postad
HAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA

Där försvann 8k ur min bankroll: :cry:

"Du ledde race:et hela månaden, men MEGASTEAM gick om dig de tre sista

dagarna, han spelade tydligen dygnet runt i 72 timmar. Uppdateringen på

Purple-Lounge är otroligt dålig, därför syndes inte detta de tre sista

dagarna i vår topp10 lista.

Så här slutade race:et

Place User Rake

1. MEGASTEAM 9984.00

2. HataB2B 6993.26

"

Att det är purple lounge som krånglar är ren och skär lögn! Hur är det i så fall möjligt att den sista uppdateringen innan listan togs bort (!) så har jag uppdaterats till 6993.26 medan MEGASTEAM uppdaterats till 4019...

Verkligen bra gjort av affen att ta bort listan från siten ouppdaterad förresten. Känns verkligen seriöst.

Dessutom är det helt felaktigt att jag ledde hela månaden. Jag ledde från och med sista veckan.

Jaja... Vad är en bal på slottet?

De har fejkat de....

Postad
Inte ens megasteam kan väl lira dygnet runt i 72 timmar. Låter jävligt skumt det där

Antagligen fler som lirar på kontot och turats om. Sick att dom tar bort listan innan sista uppdateringen iaf. Pinsamt. Hata, skotta upp dina 2k till 10k å plocka ut ;)

Postad

Det ser väl ut som att det är bluff . Fråga affen hur han läs megasteam lyckats rakat så mkt under så kort tid, är d ens möjligt? Går väl å kolla med HH. Kanske kan be ngn tekniker från nätverket kolla d, om man säger att d gäller 8k i rakerace som en affe lovat

• Skapa nytt...