Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

nja Malmö e väl inget megaplace för trance/house om man inte gillar o gå på de stora ställena typ slagthuset o andra stora discon....Nu e jag 37 o slutade med sånt för en del år sedan....Men jag tillhör ju fortfarade på något sätt malmös technoelit då jag själv producerat trancemusik i en herrans massa år , och det finns ju tillfällen då man kan gå ut o lyssna på bra musik. Mest på KB då o helst på stora akter som Sonkite

 

 

eller min kompis fredrik i Ticon

 

 

Ticon är ju sjysst.. hängde mycket med trancegänget i malmö för ett par år sen.. (typ 7-8 sen). Känner Filip litegrann.. Vad kalla du dig när du producera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ticon är ju sjysst.. hängde mycket med trancegänget i malmö för ett par år sen.. (typ 7-8 sen). Känner Filip litegrann.. Vad kalla du dig när du producera?

 

 

 

det är jag som är psychoum......

 

la upp 3 låtar på myspace förra veckan om nån vill lyssna...mörk tung progg/psytrance från 2003-2005....annars kan man googla mitt namn psychoum o jag finns lite här o där om man vill lyssna

 

http://www.myspace.com/psychoumofficial

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är jag som är psychoum......

 

la upp 3 låtar på myspace förra veckan om nån vill lyssna...mörk tung progg/psytrance från 2003-2005....annars kan man googla mitt namn psychoum o jag finns lite här o där om man vill lyssna

 

http://www.myspace.com/psychoumofficial

 

Horror-låten var skön :-D .

Får jag lov att fråga vilka program du kör när du producerar musik? Steinberg Cubase?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är jag som är psychoum......

 

la upp 3 låtar på myspace förra veckan om nån vill lyssna...mörk tung progg/psytrance från 2003-2005....annars kan man googla mitt namn psychoum o jag finns lite här o där om man vill lyssna

 

http://www.myspace.com/psychoumofficial

 

Lät proffsigt. Klarar dock inte av att lyssna på psy/goa i någon större utsträckning. :D

 

Har ni ställt om klockan barn? Fan vilken tur att man har datorjäveln som fixar det åt en, annars hade det blivit kaos i min värld, haha. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud. Dagens inledning är den värsta på flera år. :-(

 

AA88ds losar mot 246K of suit

KKK losar mot QQ runner runner fyrtal.

Två par + flushdrag + färdig stege får bara split pot

 

Jag vet folk som tagit livet av sig för mindre oflyt...

 

Det är därför man inte ska lira omaha. Det är fööööör sjukt ärligt talat. :D Och det verkar inte bli bättre på högre nivåer när man möter bättre spelare heller. :P Samma jävla fiskspel överallt. Känns som att man alltid antingen vinner massor eller förlorar massor. Jag har aldrig gått break even ifrån en omaha-session. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HataB2B was dealt.

:7s::8c::4s::Ac:

 

Limp är för turapor HataB2B RAISE till 9.

Finsk turapa på big blind Syn 7.

X syn 7.

Dansk fjant syn 7.

 

FLOP :5c::Tc::7h:

Finsk turapa check.

Alla andra check.

HataB2B: TILTsemibluffbet 37.

Finsk turapa: Raise till 148

 

Mitt tankemönster. "Jävla skitsite, jag är så jävla trött på dessa jävla finska turapor som träffar, och checkraisar mig, varenda jävla hand. Skitsamma att han har TTT eller 555 nittionio gånger av hundra. ALL IN är jag din svettiga, finska bastuapa.

 

HataB2B went all in for 178.30

Finsk turapa calls for 67.30

 

Snälla träffa!

 

turn: :Jd:

 

SNÄLLA TRÄFFA

 

River: :Jh: FAAAAAaaaaaaaannnnnnnnnn

 

HataB2B shows two pair, winning $464 ??????? WTF

 

Omaha är ett mysterium. Jag fattar verkligen ingenting...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HataB2B was dealt.

:7s::8c::4s::Ac:

 

Limp är för turapor HataB2B RAISE till 9.

Finsk turapa på big blind Syn 7.

X syn 7.

Dansk fjant syn 7.

 

FLOP :5c::Tc::7h:

Finsk turapa check.

Alla andra check.

HataB2B: TILTsemibluffbet 37.

Finsk turapa: Raise till 148

 

Mitt tankemönster. "Jävla skitsite, jag är så jävla trött på dessa jävla finska turapor som träffar, och checkraisar mig, varenda jävla hand. Skitsamma att han har TTT eller 555 nittionio gånger av hundra. ALL IN är jag din svettiga, finska bastuapa.

 

HataB2B went all in for 178.30

Finsk turapa calls for 67.30

 

Snälla träffa!

 

turn: :Jd:

 

SNÄLLA TRÄFFA

 

River: :Jh: FAAAAAaaaaaaaannnnnnnnnn

 

HataB2B shows two pair, winning $464 ??????? WTF

 

Omaha är ett mysterium. Jag fattar verkligen ingenting...

 

Han kanske hade en jävla massa drag och uppenbarligen satt ju inga av dom så. :D Men jag håller med om att det är skumt att du vann, haha. :D Förresten. Finns det något i poker som gör dig mer förbannad än en FET JÄVLA CHECKRAISE!? Jag kokar jämt. Oavsett nivå så har folk börjat slowspela sina händer hela jävla tiden. Antingen det eller så vet dom att jag betar för att han checkar och checkraisar mig tom. Men något är det och jag blir lika förbannad varje gång, haha. Rätt dumt att bli förbannad över en checkraise då det händer rätt ofta, men ändå. :P Vad hände med TAG-stilen? :P

 

EDIT: Vad säger jag? 89 hade ju kunnat sitta, haha. Nåja. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han kanske hade en jävla massa drag och uppenbarligen satt ju inga av dom så. :D Men jag håller med om att det är skumt att du vann, haha. :D Förresten. Finns det något i poker som gör dig mer förbannad än en FET JÄVLA CHECKRAISE!? Jag kokar jämt. Oavsett nivå så har folk börjat slowspela sina händer hela jävla tiden. Antingen det eller så vet dom att jag betar för att han checkar och checkraisar mig tom. Men något är det och jag blir lika förbannad varje gång, haha. Rätt dumt att bli förbannad över en checkraise då det händer rätt ofta, men ändå. :P Vad hände med TAG-stilen? :P

 

EDIT: Vad säger jag? 89 hade ju kunnat sitta, haha. Nåja. :P

 

Han sitter troligen med monsterWrappen och flurredraget. Tji fick han

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigaste förmiddagsgrinden i mitt liv. Usch och fy. Har iallafall kämpat tillbaka det monsterminus jag låg på efter att åkt på inte mindre än 2 fyrtal med nötkåken på mindre än 10 minuter.

 

300 minus är ingenting och det vette fan om jag inte plockade hem dem i ren rake back? 4-5 bord i 8 timmar.

 

Hur som helst så bär det av till chipsen och de andra godsakerna i affären innan jag återupptar grinden blandat med en söndagsturnering (kul att siten står för inköpet).

 

Jaja. Tre dagar till och sedan semester.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAG HATAR TEXAS HOLDEM NL OCH JAG HATAR TURNERINGAR!

 

Att siten gav mig ett inköp i söndagsturneringen har kostat mig inte mindre än 300 dollar... 99 mot 88 turn 8. AQ mot AT turn flush. QQ mot KK ingen Q och ultratilten är ett faktum.

 

Hur folk kan grinda turneringar utan att utveckla psykoser är ett mysterium för mig. Ska dra en add on, sedan ska jag ta livet av mig genom att köra ner pringlesförpackningen i halsen.

fdsafafg

saf

asd

f

sad

dg

a

fg

sfg

ds

g

f

sfdg

 

dfg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en brakförlust igår på 3500 dollar och jag kan inte skylla på något annat än rent dårskap: En lika idiotiskt som otursdrabbad 5/10 session förstörde min dag.

 

Att AAK4 ds inte kan stå mot AAT3 ss är ett jävla skämt när potten är på 3 k, men spela roll: jag har fan inte på 5/10 att göra med min lilla rulle. Särskilt inte innan jag är 100 % säker på att jag kommer att vinna rake racet.

 

Jag får skylla på att jag blivit avtrubbad av 13 dagars helvetesgrind.

 

Resultatet på min nya site ser ut så här efter gårdagens våldtäkt:

3000 utcashat.

3000 i rake back (cirka)

1100 på siten.

750 i bonus från siten (troligtvis +- 500).

= 7850 inspelat.

 

Vinner jag rake racet så fördubblar jag vinsten. Snälla gud i himmelen låt det bli så. Inte kan väl min fiende spelat mer än de 10 000 händer jag kämpat in i helgen? Uppdatera siten nu för i helvete, snälla, snälla, snälla, snälla gör det nu. Jag vill inte, orkar inte sväva i ovisshet längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en brakförlust igår på 3500 dollar och jag kan inte skylla på något annat än rent dårskap: En lika idiotiskt som otursdrabbad 5/10 session förstörde min dag.

 

Att AAK4 ds inte kan stå mot AAT3 ss är ett jävla skämt när potten är på 3 k, men spela roll: jag har fan inte på 5/10 att göra med min lilla rulle. Särskilt inte innan jag är 100 % säker på att jag kommer att vinna rake racet.

 

Jag får skylla på att jag blivit avtrubbad av 13 dagars helvetesgrind.

 

Resultatet på min nya site ser ut så här efter gårdagens våldtäkt:

3000 utcashat.

3000 i rake back (cirka)

1100 på siten.

750 i bonus från siten (troligtvis +- 500).

= 7850 inspelat.

 

Vinner jag rake racet så fördubblar jag vinsten. Snälla gud i himmelen låt det bli så. Inte kan väl min fiende spelat mer än de 10 000 händer jag kämpat in i helgen? Uppdatera siten nu för i helvete, snälla, snälla, snälla, snälla gör det nu. Jag vill inte, orkar inte sväva i ovisshet längre.

 

App app! Det är ju det här vi har pratat om. :P Låt det inte ske igen, hehe. Hur smo haver. Det är fan lite spännande det här. Jag brukar inte bry mig särskilt ofta men nu vill jag verkligen att du ska pressa på som fan och vinna det här racet! Haha. :D

 

Hur många dagar av megagrind är det kvar innan du kan sova? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

App app! Det är ju det här vi har pratat om. :P Låt det inte ske igen, hehe. Hur smo haver. Det är fan lite spännande det här. Jag brukar inte bry mig särskilt ofta men nu vill jag verkligen att du ska pressa på som fan och vinna det här racet! Haha. :D

 

Hur många dagar av megagrind är det kvar innan du kan sova? :P

 

Onsdag kväll kan jag stiga av. Tillät mig hela 6 timmars sömn inatt.

 

Fantastiskt nog ligger jag nu 5a i hela sitens rake race så det är ytterst osannolikt att jag har blivit omsprungen i affens race 8-):-D . Om jag kan hålla den positionen så har jag 1300 dolares i bonus att vänta! Yihaaa

 

Underbart att lira på en site som ger lite tillbaka till sina stackars spelberoende kunder. Jag har utan tvekan spenderat för mkt tid på pacific, bodog, pokerstars och andra siter som fortsätter våldta sina kunder år ut och år in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underbart att lira på en site som ger lite tillbaka till sina stackars spelberoende kunder. Jag har utan tvekan spenderat för mkt tid på pacific, bodog, pokerstars och andra siter som fortsätter våldta sina kunder år ut och år in.

 

Men hur underbart är det att spela vad som verkar vara dygnet runt? Poker ska vara kul, inte en plåga... vilket det är när du använder ord som

våldtäkt

 

helvetesgrind.

 

 

asdf

aff

asfaf

saf

dsf

dsa

 

Det är inte den harmoniske, trots ett antal soldater i havet, hata vi ser nuförtiden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...