HataB2B Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2008 Kul att du bustade T6-loggan iaf. Wp. A true pleasure!
HataB2B Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2008 Något som är väldigt skojigt med att lira på lite högre nivåer än jag gjort tidigare är att jag ofta möter samma spelare, vilket gör att jag utvecklar specialtaktiker för varje enskild regular! Exempelvis finns det en som är väldigt bra (lirar 50/100 och 100/200 på full tilt enligt säkra källor), men som är mkt mkt tight på floppen och sällan fortsätter med händer som kan resultera i svåra beslut på turn och river. Därför lugnar jag mig mot honom pre flop utan bettar istället ut flop (som inte borde ha träffat honom), vilket oftast leder till fold. Till slut kommer han kanske att genomskåda mig, men med tanke på att han verkar lira 7+ bord så kan det ju ta sin lilla tid
jack_the_dipper Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Riktigt najs imo! Inget fel alls på den låten! ;D
Partyjack Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Grymt EntertainmentValue i den här dagboken måste jag säga.
AnteSvante Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Inget fel alls på den låten! ;D Du får mer än gärna posta lite fler housetips. Men kanske bätte att göra det i min DB så att det inte blir alltför spammigt här:-)
jack_the_dipper Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Sorry att jag spammar men jävlar alltså.. hittade två helt sjuka houselåtar nu. Första inlägget på http://gobananaz.wordpress.com/ dom två Jag vet att intresset finns! Hata, hur slutade dagen igår? Läste igenom lite HH's och det såg jääävligt bra ut?! Helt sjukt vilken motivationsboost det är att läsa den här dagboken alltså. Till skillnad från alla andra tycker jag det fortfarande är lika underhållande att läsa fast du går jävligt bra nu. Känns det inte som att du har press på dig? Folk hetsar hela tiden om att du ska spela, att du ska ge dig ut och hitta på sjuka saker och sådär.
HataB2B Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2008 Läste igenom lite HH's och det såg jääävligt bra ut?! Helt sjukt vilken motivationsboost det är att läsa den här dagboken alltså. Till skillnad från alla andra tycker jag det fortfarande är lika underhållande att läsa fast du går jävligt bra nu.
Babupa Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Hej också Babupa tycker roligt läsa din bok. Stora pengar du spelar ojojojoj varje hand över månadslön inte nervös?
HataB2B Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2008 Hej också Babupa tycker roligt läsa din bok. Stora pengar du spelar ojojojoj varje hand över månadslön inte nervös? Betydligt mer nervöst när jag var och varannan session satt med 90% av allt jag ägde på B2B-borden för ett par månader sedan, så jag är ganska härdad vid det här laget
kravmärkt Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Betydligt mer nervöst när jag var och varannan session satt med 90% av allt jag ägde på B2B-borden för ett par månader sedan, så jag är ganska härdad vid det här laget har du edge mot dom? lycka till med att gula dom
HataB2B Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2008 har du edge mot dom? lycka till med att gula dom Jag är nog lite vimsig så här precis när jag vaknat till liv, men vilka menar du med "dom"?
kravmärkt Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 okej, jag försöker på nytt är du en vinnande spelar i de highstakes games du spelar nu?
HataB2B Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2008 okej, jag försöker på nytt är du en vinnande spelar i de highstakes games du spelar nu? So far iaf EDIT: men det vänder nog snart neråt...
loliano Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 eftersom man räknas som ekonomisk oberoende vid 10 miljoner kr.. vore de inte nice om du kan klonka ihop de i år och sedan sluta?
HataB2B Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2008 eftersom man räknas som ekonomisk oberoende vid 10 miljoner kr.. vore de inte nice om du kan klonka ihop de i år och sedan sluta? Jag spelar för att jag tycker det är skoj...
tamtaram Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Sitter och speccar medans jag tittar på handbollen, vad hade mrrain i den stora potten där du hade AA och fick stege A-5 ?
HataB2B Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2008 Sitter och speccar medans jag tittar på handbollen, vad hade mrrain i den stora potten där du hade AA och fick stege A-5 ? KK85
loliano Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 skulle du spela 100/200 lr 200/400 om de va spel igång?
HataB2B Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2008 hur mycket pengar har du? Ingen aning, du?
HataB2B Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2008 skulle du spela 100/200 lr 200/400 om de va spel igång? Jag är blockad från de borden så svaret är nej
loliano Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Jag är blockad från de borden så svaret är nej haha varför de?
Saint_Bjorn Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 haha varför de? gissar på money management
Schermanator Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 Hur ska du inte kunna plussa ihjäl dig på ett bord som heter Tatjana???
Recommended Posts