eeken Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Jag har en acer aspire 3100 (står det på skärmen så jag antar att det är en nsån) och den laggar apa när jag ska spela (eurobet). Jag kan absolut max spela 4 bord och ofta laggar det så mycket att jag blir sitting out eller dylikt. Ibland flyter det dock hyffsat. Datorns systemklocka är också felinställd, kan det ha något med saken att göra? Citera
brainslicer Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Datorns systemklocka är också felinställd, kan det ha något med saken att göra?Hehe, har väl knappast nåt med saken att göra...men varför ställer du den inte rätt bara, slipper du fundera på såna saker? hur som helst, finns tusentals orsaker som kan få en dator att lagga, prova googla, ett annat sätt är ju att sluta plåga billiga bärbara ede endast på eurobet? stäng av spara stats, stäng av alla extra program när du spelar Citera
eeken Postad 30 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 30 Juni , 2007 Tackar. Hur ställer man rätt klockan då? Citera
brainslicer Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Tackar. Hur ställer man rätt klockan då? nu skojjar du? dags att införa datakörkort tror jag bestämt klicka på klockan, klicka på tiden, skriv in rätt tid Citera
mimir Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Titta även i BIOS. Du kan behöva ändra tiden där också. BIOS kommer du åt när du bootar upp, med antigen F2 eller Delete tangenten. Citera
Loveless Postad 30 Juni , 2007 Rapport Postad 30 Juni , 2007 Mmmm... Nöten att rekommendera en person som inte vet hur man ställer klockan att peta i bios. Citera
Recommended Posts