Mackelito Postad 28 Juni , 2007 Rapport Postad 28 Juni , 2007 Nu har det hänt! Jag har efter två års pokerspelande förlorat ett fyrtal mot en färgstege. Detta i sig kanske inte är så unikt men ajaj vad de svider i själen inte för pengarna utan för att just det att man förlorat en hand man trodde man aldrig skulle förlora. Hade lovat mig själv att byta pokersida vid en eventuell förlust på ett fyrtal vilket jag nu gjort. Förlorade fyrtal i treor mot en låg färgstege. snyft. Nu en fråga till er kära pokervänner, har ni förlorat något fyrtal eller eventuellt en färgstege? Citera
kungbohman Postad 28 Juni , 2007 Rapport Postad 28 Juni , 2007 Du skulle spelat på en site med bad beat jackpot. Då skulle jag sagt: KACHING! Citera
D.H. Postad 28 Juni , 2007 Rapport Postad 28 Juni , 2007 Nu en fråga till er kära pokervänner, har ni förlorat något fyrtal eller eventuellt en färgstege? Jag förlorade med fyrtal i åttor eller nåt sånt, mot ett högre fyrtal. Bad beat jackpot hade betalats ut om fyrtalet hade varit i tior eller högre. Det var lite tråkigt. Citera
DrRoland Postad 28 Juni , 2007 Rapport Postad 28 Juni , 2007 Jag har torskat med str flush mot strflush med 2 hålkort. Slå det om du kan. Citera
snaskov Postad 28 Juni , 2007 Rapport Postad 28 Juni , 2007 Japp, jag har också torskat med str flush mot högre str flush... Men inte byter man väl sida pga en sån sak!? Citera
Ratchet Postad 28 Juni , 2007 Rapport Postad 28 Juni , 2007 Jag förlorade med fyrtal i åttor eller nåt sånt, mot ett högre fyrtal. Bad beat jackpot hade betalats ut om fyrtalet hade varit i tior eller högre. Det var lite tråkigt. Det där fyrtalet i åttor måste vara riggat eller nåt Åkte på däng med floppat fyrtal i åttor mot ett runner runner fyrtal i tior.. Självklart var också Party för snåla för att ha Bad beat jackpot på vanliga bord. Citera
Tomtah Postad 28 Juni , 2007 Rapport Postad 28 Juni , 2007 Du skulle spelat på en site med bad beat jackpot. Då skulle jag sagt: KACHING! Oftast eller alltid snarare när det är bad beats så måste fyrtalet vara högre än 8. Citera
mr-flow Postad 28 Juni , 2007 Rapport Postad 28 Juni , 2007 Har inte B2b sänkt sina krav ? Sorry för viktigpettringen Citera
Juggler Postad 28 Juni , 2007 Rapport Postad 28 Juni , 2007 Ta det i den klistrade badbeat-tråden. Citera
Recommended Posts