ManiaCAA Postad 19 Juli , 2012 Rapport Share Postad 19 Juli , 2012 Jag kör HM1 och antar det funkar likadant i 2an. Skapa ett alias och lägg till alla player nicks från de olika nätverket i det aliaset. Sen tar du helt enkelt fram aliaset när du kollar din graph, sessions. Förövrigt förstår jag inte varför folk bryr sig om hm2 när hm1 funkar utmärkt. Jag saknar ingenting överhuvudtaget och hm1 funkar för mig klockrent. Varför ändra nåt som fungerar och alltid har fungerat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bumhunter Postad 20 Juli , 2012 Rapport Share Postad 20 Juli , 2012 Jag kör HM1 och antar det funkar likadant i 2an. Skapa ett alias och lägg till alla player nicks från de olika nätverket i det aliaset. Sen tar du helt enkelt fram aliaset när du kollar din graph, sessions. Förövrigt förstår jag inte varför folk bryr sig om hm2 när hm1 funkar utmärkt. Jag saknar ingenting överhuvudtaget och hm1 funkar för mig klockrent. Varför ändra nåt som fungerar och alltid har fungerat Tack kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 27 Juli , 2012 Rapport Share Postad 27 Juli , 2012 crosspostar med DBn då den itne har så många läsare!: Startade upp SvS och HM stod och laddade i bakgrunden, efter en stund när det hade gått lite väl lång tid hittade jag en liten ruta bakom allt annat där det stod att den inte kunde connecta till postgresql, namn och lösen var rätt men den vägrade. efter en ominstallation gick det connecta till den gamla med samma namn och lösen. Men då kom nästa problem, min databas fanns inte trots att den ligger där mitt framför ögonen.. Nån med erfarenhet av liknande problem som har en lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
escobar Postad 13 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2012 Använder HM1 och ska byta dator, undrar om man fortfarande kan köpa HM1? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 13 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2012 Går att ladda ner från hemsidan iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ShitSux Postad 13 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2012 Använder HM1 och ska byta dator, undrar om man fortfarande kan köpa HM1? Du kan använda HM1 på 2 datorer. Ska även gå att flytta licensen om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 13 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2012 Någon kunnig som vet varför min HUD på Pokerstars helt försvinner när jag sitter och spelar Sng's? Någon typ av inställning jag glömt? Funkade perfekt ett tag sen när jag drog upp 5-6 bord så skippade HM(HM1) att visa HUD:en på 3-4 bord. Vad gör jag för fel? Tacksam för hjälp! Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
escobar Postad 13 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2012 Du kan använda HM1 på 2 datorer. Ska även gå att flytta licensen om du vill. ok, tack för info. Har tyvärr gett bort den ena licensen. Någon som vet hur man gör för att flytta licensen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 15 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2012 Efter senaste updaten fungera HM2 fint ett par timmar, sen hängde sig datorn. Startar om, datorn hänger sig igen. Tar ett par ggr före jag inser att det är HM2 som helt plötsligt börjat äta ram tills den får datorn att hänga sig. Googlat och kollat HM2 eget forum utan framgång. Någon som fått samma skit? Isåfall, någon som möjligen har en lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 15 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2012 ok, tack för info. Har tyvärr gett bort den ena licensen. Någon som vet hur man gör för att flytta licensen? Maila support och be dem flytta den, dom svarade på 30 minuter när jag mailade. Efter senaste updaten fungera HM2 fint ett par timmar, sen hängde sig datorn. Startar om, datorn hänger sig igen. Tar ett par ggr före jag inser att det är HM2 som helt plötsligt börjat äta ram tills den får datorn att hänga sig. Googlat och kollat HM2 eget forum utan framgång. Någon som fått samma skit? Isåfall, någon som möjligen har en lösning? hm2 har alltid käkat ram. svindålig mjukvara. byt mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 15 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2012 Sure, det har alltid ätit mycket ram. Men det har inte tidigare ätit upp sig till max på 10-20sek varje gång man startar det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA88 Postad 15 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2012 crosspostar med DBn då den itne har så många läsare!: Startade upp SvS och HM stod och laddade i bakgrunden, efter en stund när det hade gått lite väl lång tid hittade jag en liten ruta bakom allt annat där det stod att den inte kunde connecta till postgresql, namn och lösen var rätt men den vägrade. efter en ominstallation gick det connecta till den gamla med samma namn och lösen. Men då kom nästa problem, min databas fanns inte trots att den ligger där mitt framför ögonen.. Nån med erfarenhet av liknande problem som har en lösning? Skulle lira nu och har lika Hjälp:cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA88 Postad 15 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2012 crosspostar med DBn då den itne har så många läsare!: Startade upp SvS och HM stod och laddade i bakgrunden, efter en stund när det hade gått lite väl lång tid hittade jag en liten ruta bakom allt annat där det stod att den inte kunde connecta till postgresql, namn och lösen var rätt men den vägrade. efter en ominstallation gick det connecta till den gamla med samma namn och lösen. Men då kom nästa problem, min databas fanns inte trots att den ligger där mitt framför ögonen.. Nån med erfarenhet av liknande problem som har en lösning? kollade runt och hittade detta som funkade för mig iaf. Well the fact that the error indicated that there is a problem connecting to 127.0.0.1 indicates a virtual network error. Certainly try restarting the postgresql BTW I have PT3 not HEM but it should still be the same start -> programs -> postgresql -> stop service thean again but -> start service Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA88 Postad 15 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2012 crosspostar med DBn då den itne har så många läsare!: Startade upp SvS och HM stod och laddade i bakgrunden, efter en stund när det hade gått lite väl lång tid hittade jag en liten ruta bakom allt annat där det stod att den inte kunde connecta till postgresql, namn och lösen var rätt men den vägrade. efter en ominstallation gick det connecta till den gamla med samma namn och lösen. Men då kom nästa problem, min databas fanns inte trots att den ligger där mitt framför ögonen.. Nån med erfarenhet av liknande problem som har en lösning? kollade runt och hittade detta som funkade för mig iaf. Well the fact that the error indicated that there is a problem connecting to 127.0.0.1 indicates a virtual network error. Certainly try restarting the postgresql BTW I have PT3 not HEM but it should still be the same start -> programs -> postgresql -> stop service thean again but -> start service Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Helsingborg Postad 15 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2012 Idag har min HM också krånglat.... Jag älskar ju HM den laggar fast och skit. Måste fan börja fungera igen annars tar jag mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Helsingborg Postad 16 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2012 Orkar fan inte att Manager fuckar sig... ååå blir väl att ominstallera eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 21 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 22 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2012 Började kika lite på Leak Buster Omaha och nu vill jag prova deras 30-dagars trial, men jag hittar ingen installationsfil till HM1. Någon som är high på det här och vet hur man skakar fram en? Vet för lite om HM2 för att vilja skaffa detta än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Federerrr Postad 24 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2012 Varje ny session jag startar upp så har jag 0 händer på mig själv, så ska det väl inte vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larsrs Postad 24 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2012 Varje ny session jag startar upp så har jag 0 händer på mig själv, så ska det väl inte vara? Det är nog tänkt att fungera så och jag tycker det är perfekt att se hur andra uppfattar en själv (dvs spelare utan hud eller utan någon större historik mot oss). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Federerrr Postad 24 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2012 Det är nog tänkt att fungera så och jag tycker det är perfekt att se hur andra uppfattar en själv (dvs spelare utan hud eller utan någon större historik mot oss). Hmm, fortfarande tveksam att det ska vara så. Men du har faktiskt en poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
personalities Postad 6 September , 2012 Rapport Share Postad 6 September , 2012 Är det någon som har fått igång HM2 till SvS? Fick igång HM1, samma procedur med HM2 men utan resultat. Har kollat runt lite och det verkar som om det är fler som har problem med just SvS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonlin0517 Postad 6 September , 2012 Rapport Share Postad 6 September , 2012 Är det någon som har fått igång HM2 till SvS? Fick igång HM1, samma procedur med HM2 men utan resultat. Har kollat runt lite och det verkar som om det är fler som har problem med just SvS. Jodå, har alltid funkat för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WildAzes Postad 16 September , 2012 Rapport Share Postad 16 September , 2012 För HEM bäst statistik över motståndarna eller mitt egna spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA88 Postad 26 September , 2012 Rapport Share Postad 26 September , 2012 Får olika resultat på session och reports, varför? antar att reports är den man ska lita på. Gäller HM1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts