Gå till innehåll

Allt om Holdem Manager


hajen

Recommended Posts

Jag kör HM1 och antar det funkar likadant i 2an. Skapa ett alias och lägg till alla player nicks från de olika nätverket i det aliaset. Sen tar du helt enkelt fram aliaset när du kollar din graph, sessions.

 

Förövrigt förstår jag inte varför folk bryr sig om hm2 när hm1 funkar utmärkt. Jag saknar ingenting överhuvudtaget och hm1 funkar för mig klockrent. Varför ändra nåt som fungerar och alltid har fungerat :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag kör HM1 och antar det funkar likadant i 2an. Skapa ett alias och lägg till alla player nicks från de olika nätverket i det aliaset. Sen tar du helt enkelt fram aliaset när du kollar din graph, sessions.

 

Förövrigt förstår jag inte varför folk bryr sig om hm2 när hm1 funkar utmärkt. Jag saknar ingenting överhuvudtaget och hm1 funkar för mig klockrent. Varför ändra nåt som fungerar och alltid har fungerat :)

 

Tack kompis! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

crosspostar med DBn då den itne har så många läsare!:

 

Startade upp SvS och HM stod och laddade i bakgrunden, efter en stund när det hade gått lite väl lång tid hittade jag en liten ruta bakom allt annat där det stod att den inte kunde connecta till postgresql, namn och lösen var rätt men den vägrade.

 

efter en ominstallation gick det connecta till den gamla med samma namn och lösen.

Men då kom nästa problem, min databas fanns inte trots att den ligger där mitt framför ögonen..

 

 

Nån med erfarenhet av liknande problem som har en lösning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Någon kunnig som vet varför min HUD på Pokerstars helt försvinner när jag sitter och spelar Sng's? Någon typ av inställning jag glömt? Funkade perfekt ett tag sen när jag drog upp 5-6 bord så skippade HM(HM1) att visa HUD:en på 3-4 bord.

 

Vad gör jag för fel?

 

Tacksam för hjälp!

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter senaste updaten fungera HM2 fint ett par timmar, sen hängde sig datorn. Startar om, datorn hänger sig igen. Tar ett par ggr före jag inser att det är HM2 som helt plötsligt börjat äta ram tills den får datorn att hänga sig.

 

Googlat och kollat HM2 eget forum utan framgång. Någon som fått samma skit? Isåfall, någon som möjligen har en lösning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, tack för info. Har tyvärr gett bort den ena licensen. Någon som vet hur man gör för att flytta licensen?

 

Maila support och be dem flytta den, dom svarade på 30 minuter när jag mailade.

 

Efter senaste updaten fungera HM2 fint ett par timmar, sen hängde sig datorn. Startar om, datorn hänger sig igen. Tar ett par ggr före jag inser att det är HM2 som helt plötsligt börjat äta ram tills den får datorn att hänga sig.

 

Googlat och kollat HM2 eget forum utan framgång. Någon som fått samma skit? Isåfall, någon som möjligen har en lösning?

 

hm2 har alltid käkat ram. svindålig mjukvara. byt mannen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

crosspostar med DBn då den itne har så många läsare!:

 

Startade upp SvS och HM stod och laddade i bakgrunden, efter en stund när det hade gått lite väl lång tid hittade jag en liten ruta bakom allt annat där det stod att den inte kunde connecta till postgresql, namn och lösen var rätt men den vägrade.

 

efter en ominstallation gick det connecta till den gamla med samma namn och lösen.

Men då kom nästa problem, min databas fanns inte trots att den ligger där mitt framför ögonen..

 

 

Nån med erfarenhet av liknande problem som har en lösning?

 

Skulle lira nu och har lika :S Hjälp:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

crosspostar med DBn då den itne har så många läsare!:

 

Startade upp SvS och HM stod och laddade i bakgrunden, efter en stund när det hade gått lite väl lång tid hittade jag en liten ruta bakom allt annat där det stod att den inte kunde connecta till postgresql, namn och lösen var rätt men den vägrade.

 

efter en ominstallation gick det connecta till den gamla med samma namn och lösen.

Men då kom nästa problem, min databas fanns inte trots att den ligger där mitt framför ögonen..

 

 

Nån med erfarenhet av liknande problem som har en lösning?

 

kollade runt och hittade detta som funkade för mig iaf.

 

Well the fact that the error indicated that there is a problem connecting to 127.0.0.1 indicates a virtual network error.

 

Certainly try restarting the postgresql

 

BTW I have PT3 not HEM but it should still be the same

start -> programs -> postgresql -> stop service

 

thean again but -> start service

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

crosspostar med DBn då den itne har så många läsare!:

 

Startade upp SvS och HM stod och laddade i bakgrunden, efter en stund när det hade gått lite väl lång tid hittade jag en liten ruta bakom allt annat där det stod att den inte kunde connecta till postgresql, namn och lösen var rätt men den vägrade.

 

efter en ominstallation gick det connecta till den gamla med samma namn och lösen.

Men då kom nästa problem, min databas fanns inte trots att den ligger där mitt framför ögonen..

 

 

Nån med erfarenhet av liknande problem som har en lösning?

 

kollade runt och hittade detta som funkade för mig iaf.

 

Well the fact that the error indicated that there is a problem connecting to 127.0.0.1 indicates a virtual network error.

 

Certainly try restarting the postgresql

 

BTW I have PT3 not HEM but it should still be the same

start -> programs -> postgresql -> stop service

 

thean again but -> start service

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...