Gå till innehåll

Allt om Holdem Manager


hajen

Recommended Posts

dags för mig att analysera mitt spel så jag köpte HEM-Pro:) Vilket var det bästa jag har gjort men jag har nyligen bytt site från Titan till UB och får import hand error och får inte in en enda hand i programmet!!! :cry:

 

Funkar prima med Titan så jag vete-fas-en vad problemet är någon som kanske har lite tips till vad som är på tok?

 

Kör Win 7...

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

dags för mig att analysera mitt spel så jag köpte HEM-Pro:) Vilket var det bästa jag har gjort men jag har nyligen bytt site från Titan till UB och får import hand error och får inte in en enda hand i programmet!!! :cry:

 

Funkar prima med Titan så jag vete-fas-en vad problemet är någon som kanske har lite tips till vad som är på tok?

 

Kör Win 7...

 

Tack på förhand!

 

Kan vara att du har svenska versionen av pokerklienten på UB. Får hämta hem en engelsk version i så fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar på boss (redbet) och när jag ska flytta hudsen på plats så flyttas de på samtliga bord och gör det omöjligt o placera dom bra, what to do? samt att inga huds startas på sng,

 

 

edit:

 

fixade hud felet genom o rotera plats, men huds kommer inte upp i sngs varför ?

 

HM supportar inte 5mana SNG på boss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar två bord rush på ft. Då spelar man i samma "grupp". Får bara stats på ena bordet (borden heter likadant) och så fort jag får en ny hand på andra bordet så hamnar de statsen där istället.

 

Finns någon lösning?

 

Jag drog upptre bord rush nu och funkade för mig. Har du senaste versionen av HM? Kan nog vara det som spökar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett problem med HM som jag behöver hjälp med. Spelar på boss-klient 4-5 bord. När jag spelat en stund, cirka en timma blir klienten seg som sirap, och det är omöjligt att hinna med att agera. Har provat att stänga ned alla övriga program som är igång, men det enda som hjälper ar att stänga huden.

 

Någon som har varit med om detta?

 

Olöst, någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är up and running nu och allt flyter bra men tänkte på en sak, när man spelar en session, avslutar autoimport och sedan startar auto import och inleder en ny session så fortsätter den ju ändå räkna efter på samma session som förut, e inte de lite kefft ? vill ju ha så att den räknar en session för varje gång jag stänger av / sätter på autoimporten eller dylikt, någon ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter datorköp o nyinstallation av HM så har jag följande problem, gäller spel på Svenska Spel (Boss):

 

1/ Har fått huden att fungera, men får ingen popup då jag ställer mig över eller klickar på hudsiffrorna.

 

2/ Har en ful ram runt hudsiffrorna, hur får man bort den?

 

Någon som har koll på detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

lär låta lite löst med berskrivning det här, men sedan igår så har inte HUD'en velat samarbeta med mig på FT, har lyckats fått in mina sessions så att jag kan gå igenom dom, men någon HUD har inte synts till. Jag har inte vart inne och pifflat på inställningarna, så jag har inte en blekaste om vad som har hänt.

Mina sessions från igår kväll tog också tid att få in idag, vart tvungen att ställa in import folder igen.

Om någon hajar någonting av det jag skrivit så får du väldigt gärna hojta till!

 

Edit:

Det står numera när jag försöker att starta HeM följande:

An error occured while loading the Prefs files: Root element is missing.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...