sorkenkk Postad 5 Juli , 2007 Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 hm, lite konstigt att vara jätte packad och sen nykter på 50 min Du kan inte ha varit med länge. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limpan Postad 5 Juli , 2007 Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 Du kan inte ha varit med länge. vadå då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goolarn Postad 5 Juli , 2007 Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 hm, nykter nu och ber om ursäkt för mitt dåliga beténde (hur fan stavas det? ) Ja faktiskt tycker jag att du har gått överstyr, ta dig i kragen!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 5 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 hm, lite konstigt att vara jätte packad och sen nykter på 50 min hehe, skojade lite med er lite bara, folk verkar störa sig på när folk skriver sluddrigt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 5 Juli , 2007 Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 testa o skriv sluddrigt och sen kalla folk för fiskjäklar i alla trådar du hittar, det är uppskattat Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 5 Juli , 2007 Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 Haha, om det nu stämmer att du var packad igår så har jag det inspelat på film. Kräver $1000 insatta på mitt unibetkonto inom 48h annars lägger jag ut filmen för allmänheten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 5 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 Haha, om det nu stämmer att du var packad igår så har jag det inspelat på film. Kräver $1000 insatta på mitt unibetkonto inom 48h annars lägger jag ut filmen för allmänheten. username please Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goolarn Postad 5 Juli , 2007 Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 Haha, om det nu stämmer att du var packad igår så har jag det inspelat på film. Kräver $1000 insatta på mitt unibetkonto inom 48h annars lägger jag ut filmen för allmänheten. Lovar jag har bättre saker på film med Pajnen som han själv inte vill ska visas säljes till högstbjudande! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 5 Juli , 2007 Rapport Share Postad 5 Juli , 2007 Lovar jag har bättre saker på film med Pajnen som han själv inte vill ska visas säljes till högstbjudande! Utgångspris? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goolarn Postad 6 Juli , 2007 Rapport Share Postad 6 Juli , 2007 Utgångspris? Bara att bjuda på! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 6 Juli , 2007 Rapport Share Postad 6 Juli , 2007 Bara att bjuda på! 5 tuggummin Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goolarn Postad 6 Juli , 2007 Rapport Share Postad 6 Juli , 2007 5 tuggummin Smak? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 haha sköna ni är Vart dött här ett tag nu men drar igång igen seriöst på måndag ------------------------------------------ http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1114494,00.html införa stening som straff igen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 Smak? Du vet vad jag vill ha. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 7 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 nån som har länk till sida där man kan köpa modafinil? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 7 Juli , 2007 Rapport Share Postad 7 Juli , 2007 nån som har länk till sida där man kan köpa modafinil? Har Heltok börjat sälja sig? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 gått dåligt på cg idag och lirar massa turrar, ingen klonk = 1K$ back typ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 4 turrar kvar, ligger hyffsat i nån, KOM IGEN NU FFS! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Jag är en fisk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 vart några låga ITM hittils, låg bra till i primas ett tag men vart extremt kortkall, jävligt synd. FT allafall på FTP nu, 3.5K till vinnaren skulle sitta najs Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 8 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 åkte med AJ mot A3 men låg ändå långt efter så inte så mkt o whina över, blev 3:e plats och 1500$ allafall Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 8 Juli , 2007 Rapport Share Postad 8 Juli , 2007 Inte fyskam ändå. Hittade väl ett litet pluss för dagen då antar jag med tanke på att du låg ca $1k minus förut? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 9 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Inte fyskam ändå. Hittade väl ett litet pluss för dagen då antar jag med tanke på att du låg ca $1k minus förut? vart ju nåra semiklonkar osså så 1.2K$ upp idag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Snyggt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 vart ju nåra semiklonkar osså så 1.2K$ upp idag Lol, som min polare när han backat mkt på cg på ett par dagar, ibland även nästan spelat bort rullen, så börjar han lira mkt turrar. VARJE jävla gång klonkar han, samma för ett par dagar sen vann han $10300 på en turre efter han spelat bort en hel del på cg på nivåerna nl100/nl200. Ingen som bryr sig kanske, men turre-riggen sätter igång om det gått kasst på cg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts