Gå till innehåll

pinnen klarade grajndmålet, moderatorer: stäng dagboken please


DaPine87

Recommended Posts

  • Svars 674
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dapajn//

 

Har du varit uppe nått på NL200? vad är din erfarenhet?

Jag tycker att det är sjukt mycke mer svårspelat än NL100. Känns som att alla bara gör en massa svårlästa moves helt tiden. Ska följa dagboken när du går upp till 200..

 

jajjemän har lirat mycket NL200, var inte så länge sen, gick ju ner för jag hade sån downswing där men är pluss bra många K$ på NL200 :) Tycker personligen att det inte är speciellt stor skillnad på NL100 och NL200 spelmässigt faktiskt :) Vilken sida är det du lirar på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lirar FT. Har också haft en liten svacka, tappade 5 inköp, plussa 5 för att sedan tappa 8. Gick ner till nl100 där dom i princip ger bort pengar jämfört med nl200. Det kan iofs hända att det var otur/okoncentration osv. (hade inte spelat på 2v p.g.a semester)

 

posta lite fler HHs :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jajjemän har lirat mycket NL200, var inte så länge sen, gick ju ner för jag hade sån downswing där men är pluss bra många K$ på NL200 :) Tycker personligen att det inte är speciellt stor skillnad på NL100 och NL200 spelmässigt faktiskt :) Vilken sida är det du lirar på?

 

eru kvar imorrn? käka lunch? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pold: ska iväg nu men svarar ikväll.

 

Dustinz: Ska va här ett bra tag så lunch lär det hinna bli :D Förövrigt så ska jag o punken in till norrköping nu och käka thaimat och gå på bio, ring punken om du vill haka på, vi åker från finspång typ direkt och bion börjar runt 6 :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pold: ska iväg nu men svarar ikväll.

 

Dustinz: Ska va här ett bra tag så lunch lär det hinna bli :D Förövrigt så ska jag o punken in till norrköping nu och käka thaimat och gå på bio, ring punken om du vill haka på, vi åker från finspång typ direkt och bion börjar runt 6 :)

 

Rätt, dags att börja värma upp redan nu!

 

Hoppas ni ska se Death Proof för den var riktigt jävla grym :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg förövrigt att du va i thailand och spela?

Jag och några vänner är påväg dit för att lira. Hur länge va du där, var va ni?

 

skriv lite om du pallar (:

 

 

Vi var i Phuket i ca 3 månader och bodde där i en villa. Ska ner igen nu i september och ska va där i minst 4 månader. Denna gången kommer vi inte bo enbart på ett ställe utan åka runt lite :) Är det nått spec du undrar över är det bara att hojta till.

 

Rätt, dags att börja värma upp redan nu!

 

Hoppas ni ska se Death Proof för den var riktigt jävla grym :D

 

hehe :-P Ne såg oceans13, den var inte så bra som jag trodde den skulle va :( Death proof tycker jag verkar lite fjantig, kanske är fel? :-P

 

 

Kräver fler osyncade videoanalyser!

 

Ska spela in en omaha film imorn har jag tänkt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fostra din image, pöjkjävel!

 

PokerStars Pot-Limit Omaha High, $1.00 BB (6 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

 

SB ($96.65)

Hero ($109.40)

UTG ($67.30)

MP ($115.05)

CO ($78.80)

Button ($76.40)

 

Preflop: Hero is BB with 7spade.gif, 7club.gif, Aclub.gif, Aheart.gif.

1 fold, MP raises to $3.5, 1 fold, Button calls $3.50, 1 fold, Hero raises to $14.5, MP calls $11, Button folds.

 

Flop: ($33) 3heart.gif, 4club.gif, Jspade.gif(2 players)

Hero bets $25, MP calls $25.

 

Turn: ($83) 2heart.gif(2 players)

Hero checks, MP bets $75.55 (All-In), Hero calls $69.90 (All-In).

 

River: ($228.45) 9diamond.gif(2 players, 2 all-in)

 

Final Pot: $228.45

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...