Ripperkof Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Kära forumiter. Vilken pokerspelare hatar ni mest av alla? Känd som okänd. Personligen tål jag absolut inte Nalle Hedlund, han må vara bra vissa stunder, men något gör att jag bara hoppas han gular. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Videosar Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Finns nog ingen värre tölp än Ken Lennaárd! Hatar den förbannade slynan, som påstår att riggen inte finns. Hoppas fuskaren skjuter sig i skrevet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mowmow Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Tobias Eckeskog "– Jag kom tvåa, vad kom han? säger Eckeskog." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Ola Brandborn... Tycker bara att han verkar lite trist, kanske man inte får säga här iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flap Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Vaddå trisst? Enligt annonsen i Poker magazine så är han ju en playboy... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benemerson Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 han den där Ante har jag aldrig gillat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Ola Brandborn... Tycker bara att han verkar lite trist, kanske man inte får säga här iofs "Hata" är ett rätt starkt ord för att tycka någon verkar "lite trist";-) . Personligen hatar jag spelare som försöker överutnyttja regelverk istället för att vika sig för sunt förnuft. Typ spelare som säger: "Han dödade sin hand, jag var inte all in. Jag hade faktiskt 5 av 23780 marker kvar" när fi slänger upp sina ess. Sen spelar det ingen roll om det är en pokerprofil eller ej. Är det förresten någon som känner till någon s k pokerprofil som brukar hålla på larva sig så? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Jamie Gold. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Studsturre Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 William Thorsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gazzaflush Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Jamie gold, ken lennard är ju klockren ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Jamie gold, ken lennard är ju klockren ffs QFTMTYURT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Den där dansken som bråkade med Mats Rahmn är ganska irriterande. Minns ej vad han heter dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jafar Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Tony G. Jag hatar han så mycket att jag gillar honom Sen lennart var ju i vissa stunder briljant som kommentator för "poker" i kanal 5. jag skrattade i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dominator Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Alla som är fula. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gazzaflush Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 QFTMTYURT angenämnt, översättning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KimHartman Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Den där dansken som bråkade med Mats Rahmn är ganska irriterande. Minns ej vad han heter dock. Carl Hostrup? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machmalo Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Ken Lenaard och Jamie Gold Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Carl Hostrup? Ja, nu ringer det en klocka. Tror han har en bror också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerbrat Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 brorsan heter Fredrik Hostrup om jag inte minns fel. Jag ogillar för övrigt Gold och Moneymaker starkt men efter att ha sett ett visst WPT-finalbord ändrade jag mig. James "CrazyKanuck" Worth kanske är en onlinelegend för vissa men efter att ha sett honom må jag säga att han e en überfisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HookaHey Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 ken lenard och annie duke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gazzaflush Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Varför lennard, förutom det uppenbara att han är rätt osympatisk. Tycker han är klockren som kommentator och spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Phil Gordon verkar va en riktigt dryg typ.. ska alltid kommentera händer som spelas osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Isha Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Ogillar Humberto Brenes.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 angenämnt, översättning? Det betyder att jag håller med honom som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 16 Juni , 2007 Rapport Share Postad 16 Juni , 2007 Ken Lenaard och Jamie Gold. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts