Supertequila Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Tackar, ska prova ett par av de där. Det blev faktiskt runt 1000 händer efter en liten eftermiddagslur. Nu ska jag iväg ner mot Hard Rock för att käka och ta ett par bira med lite kompisar. Meh Mongo, jag var ute o käkade frukost/lunch i samma väva på Gamle Port. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 12 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2009 I brist på bättre, en liten update. Jag grindar på i volymer som få tidigare spelat. 32K händer i juli och hittills 9k händer i augusti trots sen start och många bakfylledagar. Om mindre än en vecka sticker jag i väg till Liverpool för att se hemmapremiären mot Stoke och matchen efter mot Villa samt när WIGAN slaktar United i manchesterderbyt. Resan sker med forumlegenderna Punkrock_Kid, iamivar och penix. Har ni riktig, riktig tur så kommer det lite uppdateringar därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2009 Yaya, vi får se hur det blir me ManYoos match, den har vi ju inte biljetter till än.. men skoj ska det bli iaf:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
penix Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2009 Yaya, vi får se hur det blir me ManYoos match, den har vi ju inte biljetter till än.. men skoj ska det bli iaf:-) Då är det jävlarimig dags för herrn att lägga lite tid på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2009 Då är det jävlarimig dags för herrn att lägga lite tid på det Mm , problemet är att man inte kan köpa via Wigans hemsida och jag har inte hittat någon sida som det är ens i närheten av vettiga priser på. Du får gärna kika runt lite också, annars vet du ju att det är stor risk att det blir biljetter till helt fel match:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 16 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2009 tjena Gag0. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Sitter på hotellrummet i Liverpool och kollar på årskrönikan för 08/09 med Ivar och Punken som uppvärming inför hemmapremiären mot Stoke ikväll. Degen och Babel kommer förbi en sväng före matchstart sen blir det samåkning till Anfield. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 såja, pool skojar fullständigt med stoke och man u gör vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 såja, pool skojar fullständigt med stoke och man u gör vadå? ban Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 såja, pool skojar fullständigt med stoke och man u gör vadå? Tog 3 raka PL-titlar...orka vinna VARJE säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 19 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Tog 3 raka PL-titlar...orka vinna VARJE säsong. tjena meta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 tjena meta! Helt underbar kväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Sitter på hotellrummet i Liverpool och kollar på årskrönikan för 08/09 med Ivar och Punken som uppvärming inför hemmapremiären mot Stoke ikväll. Degen och Babel kommer förbi en sväng före matchstart sen blir det samåkning till Anfield. Vissa lever glidarlivet i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 tjena meta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 tjena meta! Tja! Känner jag dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xorro Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 Tjena Meta hur är livet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 nämen oj. tjena meta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2009 såja, fjärde gången de visade repris av carricks straff på sky sports. ni skulle se vad lägenheten mår bra just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LongAgo Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 tjena Gag0. Tjena! Känner jag dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 20 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Tjena! Känner jag dig? Nej, jag såg din annons på crossdress.com men tordes inte maila dig där så postade i min dagbok i hopp om att du skulle upptäcka det. Nu har Punken kopplat in chessmaster till rummets mäktiga surroundsystem så det skakar i fönstren när programmet skriker ut "BISHOP TO A6". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 tjena meta! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Nej, jag såg din annons på crossdress.com men tordes inte maila dig där så postade i min dagbok i hopp om att du skulle upptäcka det. Nu har Punken kopplat in chessmaster till rummets mäktiga surroundsystem så det skakar i fönstren när programmet skriker ut "BISHOP TO A6". Är han lika kass som han var förut? JHE HE HEEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 20 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 Är han lika kass som han var förut? JHE HE HEEHE Han säger detsamma om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2009 stor ömsesidig kärlek mellan gretkorven och pungkrockar'n imho Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts