Gå till innehåll

heltok utmanar alla som har tråkigt


heltok

Recommended Posts

Eftersom jag själv har lite tråkigt och några minuter över så utmanar jag dig på crazyhouse på FICS, då jag vet att du lirar schack då o då. Antar du? ;-)

 

orkar inte fixa det så jag bangar.

 

vad säger ni om NL2 på stars, köra lite 9handade flips? eller föredrar ni FL 0.05/0.10 på prima igen? typ 20.00 ikväll blir det bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 438
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

orkar inte fixa det så jag bangar.

 

vad säger ni om NL2 på stars, köra lite 9handade flips? eller föredrar ni FL 0.05/0.10 på prima igen? typ 20.00 ikväll blir det bra?

 

Du skriver på forumet att du har tråkigt, du får ett svar från en som vill möta dig i schack men du svarar att du inte orkar ladda ner spelet.

 

Är det detta som är benämningen "soffliggare"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skriver på forumet att du har tråkigt, du får ett svar från en som vill möta dig i schack men du svarar att du inte orkar ladda ner spelet.

 

Är det detta som är benämningen "soffliggare"?

 

hehe. min dåliga ursäkt är att jag är pedant med grind-windows-installationen och inte orkar boota om.

 

jag är med om vi kör på stars nångång, tyvärr kan jag bara efter 21.00 ikväll..

 

låter bra, stars 21.00. skriver bord i tråden strax innan, men NL2 9handat blir det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter bra, stars 21.00. skriver bord i tråden strax innan, men NL2 9handat blir det...

Jag är på, maxinköp på 0.01/0.02 är $5, vi flippar väl för hela inköpet, inte några töntflippar där man raisar till $2 och checkar ner?

 

Vi måste köra en minraiseflipp också imo, vi minraisar till vi är allin. Om rätt person höjer hela tiden och de andra synar kan det bli värdens längsta handhistory.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är på, maxinköp på 0.01/0.02 är $5, vi flippar väl för hela inköpet, inte några töntflippar där man raisar till $2 och checkar ner?

 

Vi måste köra en minraiseflipp också imo, vi minraisar till vi är allin. Om rätt person höjer hela tiden och de andra synar kan det bli värdens längsta handhistory.

 

låter som en kul ide,

call call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call minraise call call call call call call call etc... när vi är djupa......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

funderar lite på min strategi. hade visst slarvat bort min starthandschart för 9max men som tur är hade jag kvar min tabell för 6max iaf. tvivlar på att mina motståndare har klonkskillz nog exploatera mig så kör på den 9handad också.

6handatuu0.png

 

kom fram till att man kan spela följnade range lönsamt:

22+,A2s+,K2s+,Q2s+,J2s+,T2s+,92s+,82s+,72s+,62s+,52s+,42s+,32s,A2o+,K2o+,Q2o+,J2o+,T2o+,92o+,82o+,72o+,62o+,52o+,42o+,32o

 

exploatera den om ni kan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...