Snabelguy Postad 8 Juni , 2007 Rapport Postad 8 Juni , 2007 Det finns faktiskt fler faktorer i livet än EV+ i poker. När man börjar placera in vänner och sociala träffar i EV+ och EV- träsket börjar man få problem tycker jag - fast det är ju min högst personliga åsikt. Personligen skulle jag tycka det var mycket konstigt att vinna pengar från en polare (som man var vän med långt innan och utanför pokervärlden) i längden. Spelar därför endast för struntsummor med polarna. Det viktiga där är ju det sociala och allt skitsnack runt omkring. Därför är det mesta man kan förlora en kväll runt 100 kr. Kvalitetsinlägg!! Citera
TheRotter Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Testa att folda varje gång han delar. fatta va snopen han kommer bli. Citera
Klyka Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Testa att folda varje gång han delar. fatta va snopen han kommer bli. Själv skulle jag älska att få blindarna varje gång jag har knappen. Citera
lost Postad 9 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2007 Ikväll ska vi lira igen, berättar om något händer när jag kommer hem. Citera
Colderose Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Ikväll ska vi lira igen, berättar om något händer när jag kommer hem. Hur gick det? Citera
Fido Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Hur gick det? Känns som att de konfronterade honom och han drog pistol och skjöt ihjäl dom allihopa. Tragiskt hur det kan gå. Citera
Klyka Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Känns som att de konfronterade honom och han drog pistol och skjöt ihjäl dom allihopa. Tragiskt hur det kan gå. Tänkte precis samma sak Citera
Recommended Posts