Colderose Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Grattis till utmärkelsen idag som 2006 års pokerpersonlighet! Mycket välförtjänt! Citera
miata91 Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Kan hålla med, även om han inte är den bästa pokerspelaren i Sverige, är han en av de som gjort mest för pokern i Sverige. Dessutom är han väldigt underhållande att höra på och att läsa hans krönikor. Citera
hampulito Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Hur fan kan du säga att glimmne är underhållande att höra på. Finns ingenting som skadar mina öron mer än dan glimmnes hemska stämma. Citera
Rocksven Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Dan Glimne är ett hån mot allt vad poker heter. Maken till större tomte får man leta efter. Citera
Hjort Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Kan hålla med, även om han inte är den bästa pokerspelaren i Sverige, är han en av de som gjort mest för pokern i Sverige. Dessutom är han väldigt underhållande att höra på och att läsa hans krönikor.Nej, det är siterna som gjort det genom all reklam och spammande. Citera
yone Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Jag tror att Glimne är bra för pokersverige för han kan verkligen komma ner på nybörjarnas nivå och få dem intresserade av att börja spela poker. Han är absolut den enskilda personen som drar mest fisk till pokerborden! Citera
jojje2k Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Jag tror att Glimne är bra för pokersverige för han kan verkligen komma ner på nybörjarnas nivå och få dem intresserade av att börja spela poker. Han är absolut den enskilda personen som drar mest fisk till pokerborden! Nej, han drar inte fiskar till pokerborden det är han som GÖR dom till fiskar Citera
yone Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Nej, han drar inte fiskar till pokerborden det är han som GÖR dom till fiskar Vilket som funkar för mig Citera
Ängeln17 Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Dan Glimne är ett hån mot allt vad poker heter. Maken till större tomte får man leta efter. Kan garrantera att jag e större tomte. Fråga mina barnbarn. För övrigt tycker jag att om man inte kan se storheten i Glimnes arbete för pokern bör man besöka en optiker. PS. Är det jantelagen som får så många att klanka ner på andra istället för att erkänna att de uträttar nått bra? Bara undrar. Citera
MaybePirog Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Mmm juste... 90% av PF påstår sig vara vassare än Glimne på poker och 90% av dom är det inte. Citera
hampulito Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Jag har alldrig sagt någonting om dan glimmnes sätt att spela poker. Jag tycker bara han har en vidrig röst som inte hör hemma i en tv studio. Att han många gånger är helt ute och cycklar gällandes sina analyser gör inte saken bättre. Jag kunnde inte titta på poker miljonen pga Dan Glimmne och det här är inte någonting jag bara säger för att understryka min ståndpunkt. Jag kunnde verkligen inte förmå mig att se programet blev bara jävligt förbannad. Citera
upandcoming Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Mmm juste... 90% av PF påstår sig vara vassare än Glimne på poker och 90% av dom är det inte. Vad har du för källa, motherfucker? Citera
Ängeln17 Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Jag kunnde verkligen inte förmå mig att se programet blev bara jävligt förbannad. Då har du det inte lätt om du lägger energi på att bli förbannad på sånt. tror det finns viktigare saker i livet/världen att bli arg över. Citera
jojje2k Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Vi får inte glömma att han är pokerproffesor Citera
hampulito Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Då har du det inte lätt om du lägger energi på att bli förbannad på sånt. tror det finns viktigare saker i livet/världen att bli arg över. Jag sa ju att jag inte kollar på programet så det är inte längre ett problem. Och varför ska jag inte få bli lite arg när ett program rörandes min hobby spolieras totalt av Dan Glimmne/och den ohygliga strukturen. Citera
Playboy Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Jag kunnde inte titta på poker miljonen pga Dan Glimmne... Jag måste hålla med. Så länge Glimne var kommentator kunde jag bara inte kolla på pokermiljonen. Och det berodde inte på att jag ogillar hans röst eller honom som person utan för att det var alldeles för smärtsamt för min pokersjäl att lyssna de bissart dåliga analyser han gjorde av pokerspelet. Bortsett från Pokermiljonen är jag däremot av den mening att Dan Glimne gjort stor nytta för svensk poker och dess image hos vardagssvensken. Citera
Bodinarn Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Han har lite överlägsen röst då och då, vilket är lite vidrigt. I övrigt är jag säker på att han är en trevlig farbror. Citera
Djens Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Glimne är mysig. Jag gillar hur han pratar Pokerhandboken är bland de bästa nybörjarböckerna som finns. Gör som jag, se pokermiljonen som ett komediprogram. Jag tycker det e tokroligt! =) Citera
Partyjack Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Glimne är mysig. Jag gillar hur han pratar Pokerhandboken är bland de bästa nybörjarböckerna som finns. Gör som jag, se pokermiljonen som ett komediprogram. Jag tycker det e tokroligt! =) Agree.. Och ska man snacka pokerskicklighet så kan väl ingen påstå att det blivit mkt bättre? Geigert och Glimne gjorde missar, men denne Parlamentet-snubben (minns inte namnet) är ju totalt katastrof. Han kan ju sina pokertermer som jag kan Swahili.. Citera
kungbohman Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Agree.. Och ska man snacka pokerskicklighet så kan väl ingen påstå att det blivit mkt bättre? Geigert och Glimne gjorde missar, men denne Parlamentet-snubben (minns inte namnet) är ju totalt katastrof. Han kan ju sina pokertermer som jag kan Swahili.. Anders är inte expertkommentator, han är bara vanlig kommentator som ska säga vad som händer. Kan hålla med om att han lägger in sin synpunkt kankse lite för ofta. Men det är ju underhållande Citera
Saint_Bjorn Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Flest gånger i TV vinner. Och Ken har ju liksom diskat sig själv. Glimne är och förblir en tomte. Det finns bara en Ola. Citera
Partyjack Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Anders är inte expertkommentator, han är bara vanlig kommentator som ska säga vad som händer. Kan hålla med om att han lägger in sin synpunkt kankse lite för ofta. Men det är ju underhållande Absolut, men det folk inte kan ta är att Glimne är underhållande på exakt samma sätt emellanåt. Visst förstår jag att Anders (tackar) inte är expertkommentator, men måste säga att Geigert var ljusår bättre. Dock har pokermiljonen alltid och kommer alltid vara ett program som inte tilltalar oss som verkligen spelar poker.. Citera
fowran Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Mycket välförtjänt, skönt att mysfarbrorn får lite cred:) Pokermiljonen var ju tusen gånger roligare att se på med Dan som "expert" Citera
Recommended Posts