Gå till innehåll

Grattis Dan Glimne!


Colderose

Recommended Posts

Kan hålla med, även om han inte är den bästa pokerspelaren i Sverige, är han en av de som gjort mest för pokern i Sverige. Dessutom är han väldigt underhållande att höra på och att läsa hans krönikor.
Nej, det är siterna som gjort det genom all reklam och spammande.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att Glimne är bra för pokersverige för han kan verkligen komma ner på nybörjarnas nivå och få dem intresserade av att börja spela poker. Han är absolut den enskilda personen som drar mest fisk till pokerborden!

 

Nej, han drar inte fiskar till pokerborden det är han som GÖR dom till fiskar :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dan Glimne är ett hån mot allt vad poker heter. Maken till större tomte får man leta efter.

 

Kan garrantera att jag e större tomte. Fråga mina barnbarn. :mrgreen:

 

För övrigt tycker jag att om man inte kan se storheten i Glimnes arbete för pokern bör man besöka en optiker.

 

PS. Är det jantelagen som får så många att klanka ner på andra istället för att erkänna att de uträttar nått bra? Bara undrar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har alldrig sagt någonting om dan glimmnes sätt att spela poker.

Jag tycker bara han har en vidrig röst som inte hör hemma i en tv studio.

Att han många gånger är helt ute och cycklar gällandes sina analyser gör inte saken bättre.

 

Jag kunnde inte titta på poker miljonen pga Dan Glimmne och det här är inte någonting jag bara säger för att understryka min ståndpunkt.

Jag kunnde verkligen inte förmå mig att se programet blev bara jävligt förbannad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då har du det inte lätt om du lägger energi på att bli förbannad på sånt. tror det finns viktigare saker i livet/världen att bli arg över.

 

Jag sa ju att jag inte kollar på programet så det är inte längre ett problem. Och varför ska jag inte få bli lite arg när ett program rörandes min hobby spolieras totalt av Dan Glimmne/och den ohygliga strukturen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kunnde inte titta på poker miljonen pga Dan Glimmne...

 

Jag måste hålla med. Så länge Glimne var kommentator kunde jag bara inte kolla på pokermiljonen. Och det berodde inte på att jag ogillar hans röst eller honom som person utan för att det var alldeles för smärtsamt för min pokersjäl att lyssna de bissart dåliga analyser han gjorde av pokerspelet.

 

Bortsett från Pokermiljonen är jag däremot av den mening att Dan Glimne gjort stor nytta för svensk poker och dess image hos vardagssvensken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glimne är mysig. Jag gillar hur han pratar

Pokerhandboken är bland de bästa nybörjarböckerna som finns.

 

Gör som jag, se pokermiljonen som ett komediprogram. Jag tycker det e tokroligt! =)

 

Agree..

 

Och ska man snacka pokerskicklighet så kan väl ingen påstå att det blivit mkt bättre?

 

Geigert och Glimne gjorde missar, men denne Parlamentet-snubben (minns inte namnet) är ju totalt katastrof. Han kan ju sina pokertermer som jag kan Swahili..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Agree..

 

Och ska man snacka pokerskicklighet så kan väl ingen påstå att det blivit mkt bättre?

 

Geigert och Glimne gjorde missar, men denne Parlamentet-snubben (minns inte namnet) är ju totalt katastrof. Han kan ju sina pokertermer som jag kan Swahili..

 

Anders är inte expertkommentator, han är bara vanlig kommentator som ska säga vad som händer. Kan hålla med om att han lägger in sin synpunkt kankse lite för ofta. Men det är ju underhållande :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anders är inte expertkommentator, han är bara vanlig kommentator som ska säga vad som händer. Kan hålla med om att han lägger in sin synpunkt kankse lite för ofta. Men det är ju underhållande :-)

 

Absolut, men det folk inte kan ta är att Glimne är underhållande på exakt samma sätt emellanåt.

Visst förstår jag att Anders (tackar) inte är expertkommentator, men måste säga att Geigert var ljusår bättre.

Dock har pokermiljonen alltid och kommer alltid vara ett program som inte tilltalar oss som verkligen spelar poker..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...