Gå till innehåll

Fjonkan - "Heltidsspelande"

Fjonkan

Recommended Posts

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grattis! Fan vilka turneringsresultat du har. Man får ju inte göra annat än att gratta dig i korridoren;-). Hoppas du kan lära mig på lanet nu på lovet:-)

/ David

Tack Tack. Självklart kan jag alltid försöka, jag har fortfarande inte klurat ut om jag börjar bli duktig på mtt eller om jag bara lottar igenom

gratz anyway

Tack så mkt, alltid roligt med dina kommentarer slashy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

orkar inte

AK flopp A 53 får in pengarna mot en riktigt stor äcklet har synat en raise till 500 med A3 och drog in 2 paret orkar inte ens bli förbannad över ett sånt cp

direkt efter åker jag i 200 k Ak floop A 64 in med grejerna han har 44 , inte speciellt mkt att göra men

Länk till kommentar

MEN VARFÖR I HELVETE FÅR JAG INTE PLUSSSSAAA ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

????

pallar inte plussar upp ett inköp förlorar ner igne upp igen och sen avslutar jag med fetingminuset

ska fan lägga cg på hyllan och bli mtt grinder för dom jävlarna på carlos vet sannerligen hur man drar igång riggen på högsta dom jävla hycklarna

Länk till kommentar

ORKAR INTE PLUGGA

FRÅGAN KVARSTÅR: Varför valde jag natur ?

haha går med natur och har frågat mig själv samma sak då ock då, får nog dock säga att överlag är linjen rätt nice och tror det kan va gynnsamt efteråt att ha gått den. Anyway, lycka till med studierna mannen:-D

btw, vad ahr ni fysikprov på haha? lr hade:p

Länk till kommentar

haha går med natur och har frågat mig själv samma sak då ock då, får nog dock säga att överlag är linjen rätt nice och tror det kan va gynnsamt efteråt att ha gått den. Anyway, lycka till med studierna mannen:-D

btw, vad ahr ni fysikprov på haha? lr hade:p

vi har på elektriska fält och magnetiska fält, är verkligen sjukt boring

är du också 89;a ? vart ifrån ?

Länk till kommentar

VARFÖR ?

börjar nästan gråta när jag bnlir utdragen hela jävla tiden , varför finns det bög jävlar som plussar genom att spela som en död jävla säl ??????????????

klarar inte av att lira just nu , först rushar till + 500 sen kmr fittorna igång och drar ut mig

förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna detta, läser dagligen om folk på detta forum som inte haft en badstreak månad på 3 år , hur fan är det möjligt ?

jag hamnar i en bad stream varann månad ½!

-700

Länk till kommentar

en 50 mins session avklarad blev stabila plusset på 203 $

Lirade 6 bord nu och tror det är min melodi på nl 200 , i början av session var det sjukt dåligt med fisk , bara en massa nötgrinders men dom vanliga "regular" fiskarna började droppa in efterhand och det hela slutade ju bra :D

nu skare tränas innebandy

Länk till kommentar