slashyboy Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 Stjärt blev en hedrande 2a plats och 1205 sköna $ rätt nöjd 125 spelare startande slutade på 2a plats nu blire fysik igen gratz anyway Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 14 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 Grattis! Fan vilka turneringsresultat du har. Man får ju inte göra annat än att gratta dig i korridoren;-). Hoppas du kan lära mig på lanet nu på lovet:-) / David Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 14 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 Kvällens Schema 20:00 100k ipoker 20:00 175k Prima 21:00 25 k ipoker Kanske lirar nån mer vi får se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 14 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 Grattis! Fan vilka turneringsresultat du har. Man får ju inte göra annat än att gratta dig i korridoren;-). Hoppas du kan lära mig på lanet nu på lovet:-) / David Tack Tack. Självklart kan jag alltid försöka, jag har fortfarande inte klurat ut om jag börjar bli duktig på mtt eller om jag bara lottar igenom gratz anyway Tack så mkt, alltid roligt med dina kommentarer slashy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 14 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 I första breaker så är jag 81/967 i 175 k på prima 300 under startstack i 200 k på ipoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 14 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 orkar inte AK flopp A 53 får in pengarna mot en riktigt stor äcklet har synat en raise till 500 med A3 och drog in 2 paret orkar inte ens bli förbannad över ett sånt cp direkt efter åker jag i 200 k Ak floop A 64 in med grejerna han har 44 , inte speciellt mkt att göra men Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 14 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 funderar på att dra igång lite nl 200 grind Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 14 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2007 MEN VARFÖR I HELVETE FÅR JAG INTE PLUSSSSAAA ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ???? pallar inte plussar upp ett inköp förlorar ner igne upp igen och sen avslutar jag med fetingminuset ska fan lägga cg på hyllan och bli mtt grinder för dom jävlarna på carlos vet sannerligen hur man drar igång riggen på högsta dom jävla hycklarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 15 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 ORKAR INTE PLUGGA FRÅGAN KVARSTÅR: Varför valde jag natur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kausti Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 ORKAR INTE PLUGGA FRÅGAN KVARSTÅR: Varför valde jag natur ? Man lär av sina misstag Been there done that. Suger, och det blir bara mer om man ska plugga vidare sen. Till alla er därute, välj industri eller nåt istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 15 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 ORKAR INTE PLUGGA FRÅGAN KVARSTÅR: Varför valde jag natur ? haha går med natur och har frågat mig själv samma sak då ock då, får nog dock säga att överlag är linjen rätt nice och tror det kan va gynnsamt efteråt att ha gått den. Anyway, lycka till med studierna mannen:-D btw, vad ahr ni fysikprov på haha? lr hade:p Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 15 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2007 haha går med natur och har frågat mig själv samma sak då ock då, får nog dock säga att överlag är linjen rätt nice och tror det kan va gynnsamt efteråt att ha gått den. Anyway, lycka till med studierna mannen:-Dbtw, vad ahr ni fysikprov på haha? lr hade:p vi har på elektriska fält och magnetiska fält, är verkligen sjukt boring är du också 89;a ? vart ifrån ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 16 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 ÄNTLIGEN ÖVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu ska jag se heroes sen slagga lite sen cp grinda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomtarnasKonung Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 ÄNTLIGEN ÖVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu ska jag se heroes sen slagga lite sen cp grinda GG WP KEEP IT UP! CP GRIND FTW? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 16 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 GG WP KEEP IT UP! CP GRIND FTW? CP GRIND ÄR DET ENDA RÄTTA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 vi har på elektriska fält och magnetiska fält, är verkligen sjukt boring är du också 89;a ? vart ifrån ? hmm hehe okej:P läser fysik b men ha rinte kommit dit än:P aa 89a, från västergötland:Pm lkpg va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 16 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 hmm hehe okej:P läser fysik b men ha rinte kommit dit än:P aa 89a, från västergötland:Pm lkpg va? yepp stämmer bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 16 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 VARFÖR ? börjar nästan gråta när jag bnlir utdragen hela jävla tiden , varför finns det bög jävlar som plussar genom att spela som en död jävla säl ?????????????? klarar inte av att lira just nu , först rushar till + 500 sen kmr fittorna igång och drar ut mig förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna detta, läser dagligen om folk på detta forum som inte haft en badstreak månad på 3 år , hur fan är det möjligt ? jag hamnar i en bad stream varann månad ½! -700 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 16 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 lirade typ 1.5h nu och hittade + 100 , sista handen så var jag + 300 och så ska jag ta en skit syn och losade ett inköp men men hittade plusset i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 16 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 http://www.youtube.com/watch?v=NKh42YTPcqg&mode=related&search= kan inte sluta garva , älskar imitationen av star wars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 http://www.youtube.com/watch?v=NKh42YTPcqg&mode=related&search= kan inte sluta garva , älskar imitationen av star wars haha han är riktigt kul faktiskt, alla hans sketcher:P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 17 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 haha han är riktigt kul faktiskt, alla hans sketcher:P menart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 17 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 Lirade nu 4 bord och fokuserade totalt gick bra, var upp 200 men slutade på + 90 vilket känns bra lirar även 2 mindre mtter , 1 6k och en 5.5 k hoppas på klonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 17 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 gick skit i bägge mtterna, JJ mot Aj och TT , TT vinner ju självklart sen 44 mot k5 och jag är ute ur bägge Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 17 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2007 en 50 mins session avklarad blev stabila plusset på 203 $ Lirade 6 bord nu och tror det är min melodi på nl 200 , i början av session var det sjukt dåligt med fisk , bara en massa nötgrinders men dom vanliga "regular" fiskarna började droppa in efterhand och det hela slutade ju bra nu skare tränas innebandy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts