Gå till innehåll

Fjonkan - "Heltidsspelande"


Fjonkan

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

var sjukt whinig förrut, så nu har jag lugnat mig. Blir 17.5 k på FTP kl 8 , vill lira primas 65k extreme stack men 200+15 är för mkt för min del , vill även lira masterclassic weekly final kl 8 men 125 är också dyrt, men men funderar på att dra cp grind typ 6-7 h ikväll och förhoppningsvis hamna nånstans runt 1000 plus

 

 

vi får se hur det går

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahopp efter att ha tappat 5 inköp på nl 200 så är jag tebax på nl 100 igen

 

tänkte skriva ner några mål inför september

 

Septembers Mål

 

* Etablera mig på nl 200

* plussa runt 3-4 k denna månad

* spela minst 2 finaltables i mtt

* Försöka att slippa ifrån att tilta

* Utveckla mitt spel och avläsning av motståndarens stats

 

Jaha nu ska vi se vilka mål som uppnåddes :P inte speciellt många

 

* Jag har inte etablerat mig på nl 200

* Backade stabila 600 $ denna månad

* Lyckades med att ta mig till 1 finaltable i alla fall

* Tilta gör jag knappt längre , är väl mestadels för att jag avreagerar mig i min dagbok :P

* Jag har defintivt blivit bättre på stats, framförallt hur motståndaren agerar med vissa stats

 

NYA MÅL

 

* Etablera mig på nl 200

* spela minst 2 finaltables i mtt

* plussa runt 3-4 k denna månad

 

 

Blev samma mål som förra månaden, för är defintivt inte nöjd med denna månaden. Lite beroende på skolan måste jag nog säga, hinner inte med att grinda längre pga skolan, dessutom så är man ofta trött och irriterad när man kmr hem. Detta ska det bli ändring på , längtar till efter julen då jag ska få cp slappt schema.

 

men men bättre att jobba på skolan fram tills dess

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gl, har mitt prov i övermorgon jag, kugga senast. 8-)

 

 

WIIEEE KLARADE DE :D , jag kuggade också förra gången, men jag var och gjorde för motorcykel då men trodde att det var för bil. Bokade även ett nytt prov för motorcykel men 2 dar innan provet så pratade vi o men slump i skolan om B-körkort, jag bara typ WTF jag har ju a-prov i övermorgon. Har blivit skapligt trackad för att jag gjorde motorcykelprov + att jag bokade nytt :P

 

men nu har jag klarat de , för bil :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WIIEEE KLARADE DE :D , jag kuggade också förra gången, men jag var och gjorde för motorcykel då men trodde att det var för bil. Bokade även ett nytt prov för motorcykel men 2 dar innan provet så pratade vi o men slump i skolan om B-körkort, jag bara typ WTF jag har ju a-prov i övermorgon. Har blivit skapligt trackad för att jag gjorde motorcykelprov + att jag bokade nytt :P

 

men nu har jag klarat de , för bil :D

 

 

Grattis! Fixade även mitt idag 57 points blir till att fira med några pilsner.:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WIIEEE KLARADE DE :D , jag kuggade också förra gången, men jag var och gjorde för motorcykel då men trodde att det var för bil. Bokade även ett nytt prov för motorcykel men 2 dar innan provet så pratade vi o men slump i skolan om B-körkort, jag bara typ WTF jag har ju a-prov i övermorgon. Har blivit skapligt trackad för att jag gjorde motorcykelprov + att jag bokade nytt :P

 

men nu har jag klarat de , för bil :D

 

En klantskallehistoria deluxe, tyvärr är det sånt vi alla lyckas med..

 

Grattis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahopp efter att äntligen har gjort matte-d provet så är jag laddad för att lira lite mtt ikväll och det verkar bli några fina

 

Schema

 

21:00 100K GTD Carlospoker

 

21:00 40K GTD Prima

 

21:30 25K GTD Carlospoker

Funderar även på att lira master classic super sat på ipoker men 200+15 och ett paket på 58 blir väl dyrt.

 

men men vi får se kmr även lira nån satelit

 

 

updates kmr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahopp efter att äntligen har gjort matte-d provet så är jag laddad för att lira lite mtt ikväll och det verkar bli några fina

 

Schema

 

21:00 100K GTD Carlospoker

 

21:00 40K GTD Prima

 

21:30 25K GTD Carlospoker

Funderar även på att lira master classic super sat på ipoker men 200+15 och ett paket på 58 blir väl dyrt.

 

men men vi får se kmr även lira nån satelit

 

 

updates kmr

måste bara säga GOOD LUCK!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...