Gå till innehåll

Fjonkan - "Heltidsspelande"


Fjonkan

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

stort, stort grattis

 

tack tack , nu idag när man har smält de lite så känns det grymt bra. Hade äntligen lite rättvisa och fick en bra klonk

 

1/2 Mtt målet avklarat , skulle nå 2 finaltable. Sa även till Pokerfejset att när finaltable började så var målet top 5 och det fixade jag ju så grymt nöjd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lirade 443 händer på nl 200 förrut, svängde rejält men slutade upp 83 $ så jag är nöjd nått som är ännu bättre är att LHC PISSAR PÅ MODO :D 5-0 just nu

 

hoppas på 2 siffrigt, ska lira nl 200 ikväll och lira några mtt är tanken , svensson svensson nu :D

 

Gustav sveriges skönaste

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahopp efter ännu en session så svängde det stabilt men slutade upp 270 $ så känns kanon

 

spelar även ipokers 25k och 7.5 k , ska även lira 12.5 k

 

25 k går stabilt och 7.5 k dubblade jag precis i , 12.5 har inte börjat, vi får se om de blir klonk ikväll igen

 

cg går som sagt riktigt bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

göötttt,. äntligen hittade jag tilten igen

 

-650 blev utdragen på allt som gick , jävla cp ugnar som synar pott bet på 45 med hålpipa och drar in dom sjukt frustrerande.

 

typ J 9 , flopp A 10 8 , jag 18 in i 21 , han synar turn , 7 , jag bettar 45 in i 52 han synar river J , han pushar, killen är 50/20 , synar han visar KQ !!!!

 

 

sjukt länge sen jag tiltade men blev så jävla lack hela jävla tiden blev jag utdragen,

 

men men kmr inte bli speciellt mkt lir denna vecka. Filosofiprov på ons och svenskaprov på fre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...