Gå till innehåll

Tråden där vi bekänner våra fulragg!


mrfiskman

Recommended Posts

  • Svars 104
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hellre runka än o knulla fullt... Respect the dick.

 

Kan fan inte förstå mig på folk som knullar vad som helst. Hur fan får ni upp det? Bläh...

 

Har en polare som bara drar på tjocka brudar, o då snackar vi om riktiga strandade valar... kan fan inte se estetiken lr njtningen i det hela.

 

Mina premisser är: Aldrig en tjej över 55 kg, och aldrig en tjej som du i nyktert tillstånd i full dagsljus inte får bånge över.

 

55 kg? för fan vakna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, tråden e kung!

 

som nån var inne på, fulragg är väl ngt relativt, eller hur? Säker på att vissa snyggons fulragg skulle platsa på vissa andras 10-i-topp liksom... och av det resonemanget skulle man kunna dra slutsatsen att supertequila inte e så fager ;-) Skämt åsido finns det såklart fulragg som alltid är fulragg oavsett skala men jag skulle deffa fulragg som något som du aldrig skulle sätta på med omdömet intakt... 20% är nog ingen dum siffra då.

 

Supertquila.. hur deffar du "finragg" då? Finragg som en rak motsats till fulragg funkar ju inte lixom... Är det t ex alla som spelar i ens egen (eller högre) liga utseendemässigt?

 

Håll liv i tråden ppl!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, tråden e kung!

 

som nån var inne på, fulragg är väl ngt relativt, eller hur? Säker på att vissa snyggons fulragg skulle platsa på vissa andras 10-i-topp liksom... och av det resonemanget skulle man kunna dra slutsatsen att supertequila inte e så fager ;-) Skämt åsido finns det såklart fulragg som alltid är fulragg oavsett skala men jag skulle deffa fulragg som något som du aldrig skulle sätta på med omdömet intakt... 20% är nog ingen dum siffra då.

 

Supertquila.. hur deffar du "finragg" då? Finragg som en rak motsats till fulragg funkar ju inte lixom... Är det t ex alla som spelar i ens egen (eller högre) liga utseendemässigt?

 

Håll liv i tråden ppl!

 

Ja det finns självklart olika nivåer vad avser raggkvaliteten.

 

Högst upp har du väl det ouppnåeliga, dreamgirlmaterialet, Heidi Klum o co.

 

Sedan går det väl neråt till normalnivå, typ grannflickan.

 

Men det finns väl en ribba som uppenbarligen är olika för olika personer. Vissa tycks sakna någon som helst ribba. Jag fördömer inte det, men tänker fan inte höja det till skyarna heller som vissa gör i tråden.

 

Att vara slamkrypare, samla bottenskrapet, utforska strandade valar, go where noone has gone before.... det ska inte förskönas, utan gömmas längst bort i garderoben där inte ens Aslans lockrop kan förmå en att titta.

 

Jag anser att det ligger större njutning i att nobba än att ge upp, än att såsom ett djur utan vilja springa så fort en fitta ropar.

 

Att knulla hör till begreppet livskvalitet o därför ska det vara kvalitet, inte industriavfall.

 

Sen all bullshit om att om man inte knullar fult så är man träig, inte vart tillräckligt full osv är bara för såna som inte vet hur man kommer innanför snygga brudars trosor.

 

 

Sedan är det självklart relativt i många fall, men vi har här folk som är villiga att gå långt ner på sin egen relativa skala... det är desperat IMO.

 

Vad avser mig själv har jag faktiskt bara dragit på en tjej i nedre regionerna av skalan utseendemässigt (kroppsmässigt var hon på den övre delen) enbart en gång o anledningen var att det var en fyrkant med 2 av mina polare varav en förlorade svendomen i samband med händelsen.

 

Att hon var min flickväns arbetskamrat o detta ledde sedermera till undertecknads dumpning är en helt annan historia.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra inlägg ändå supertequila. Nästan lite poetiskt där i början, kanske är det det som är nyckeln till snygga flickors kyskhetsbälten, hehe.

 

Sen får du ju bassning när du slår dig på bröstet förstås, och när du "ursäktar" ett endaste fulragg med en historia du bara mååååste få berätta liksom. Klart att skryt sticker i ögonen i en tråd där folk blottar sina snedsteg. Då får du nog vara beredd att ta en del kommentarer, vilket du iofs verkar vara också så...

 

Och jag håller med om att det inte är coolt att stånga på precis vad som helst bara för att få ytterligare ett hack i träet eller bara för att "ställa upp" om man försatt sig i en fulraggssituation. Men, går det inte över gränsen till rent äckligt så kan det vara ack så roligt för personer runt fulraggaren att få ta del av hans historier och det är ju det tråden handlar om!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som kille har utseendet mindre betydelse. Det är din attityd det handlar om.

 

När det kommer till attityd så är det nog halva grejen för alla krogragg, även för tjejerna. En snygg tjej med bombastiskt snygg kropp som sitter i ett hörn och är grymt träig och trist är ju inget kul att närma sig.

Däremot tjejgänget som glatt och livat hoppar runt mellan dansgolvet och baren med leende på sina läppar och spritt i kroppen blir ju automatiskt mera attraktivt.

 

ps. Ja - Jag menar spritt och inte sprit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller fast vid att fulragg är för folk som inte får finragg.

 

Haha.. ja det tror fan det! Dock behöver ju inte det betyda att man permanent inte får finragg utan snarare temporärt men det är "just nu, just här" man är kåt.

 

Och Franco, jag kan supa dig under bordet vilken dag som helst i veckan,

 

8-):rolleyes::oops::-(:cry:

 

och Mission är ju en toffel med fru o barn ;)

 

Myssion är forumets coolaste kille alla kategorier... (Förlåt Juggler)

 

Att vara slamkrypare, samla bottenskrapet, utforska strandade valar, go where noone has gone before.... det ska inte förskönas

 

Håller med. Däremot är det väl ganska naturligt och inte man nödvändigtvis ska behöva skämmas för. Att du är en nancy boy och hyllar dig själv för att du är det förstår jag dock inte riktigt.

 

där inte ens Aslans lockrop kan förmå en att titta.

 

Snackar vi den där ultimata religiösa nötserien med lejonet och häxan? Var kan man få tag i skiten? Vad hette det?

 

Sen all bullshit om att om man inte knullar fult så är man träig, inte vart tillräckligt full osv är bara för såna som inte vet hur man kommer innanför snygga brudars trosor.

 

8-):oops::rolleyes::-(:cry:

 

 

 

 

Här vill man ju inte hamna...

 

n539145155_476846_317.jpg

 

 

EDIT1: varför blir bilden så himla liten?

 

EDIT2: testing testing

 

n539145155_476846_317.jpg

 

 

Det där räknar nog inte jag som fulragg.. det är ju groteskt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det kommer till attityd så är det nog halva grejen för alla krogragg, även för tjejerna. En snygg tjej med bombastiskt snygg kropp som sitter i ett hörn och är grymt träig och trist är ju inget kul att närma sig.

Däremot tjejgänget som glatt och livat hoppar runt mellan dansgolvet och baren med leende på sina läppar och spritt i kroppen blir ju automatiskt mera attraktivt.

 

ps. Ja - Jag menar spritt och inte sprit.

 

Visst, men det är nog 90 % attityd som gäller för killars framgång.

 

 

F.ö så bör tjejerna ha en kombination av spritt och sprit...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

F.ö så bör tjejerna ha en kombination av spritt och sprit...

 

 

Om vi nu ska gå in på vad tjejerna "bör ha" så är ju spritt och SNYGGHET nog det ultimata. Men då får vi skapa en ny tråd som heter ngt i stil med "OMG - En snygging följde med mig hem. SCORE"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahha....

 

Bilden är bara för grov...

 

Franco... missuppfatta mig rätt... jag tycker myssion är jävligt skön också, det var bara en gliring åt hans håll.

 

Både du o han är välkomna att ta en barrunda med mig om ni är i Götet nån dag, om ni lovar att hålla er borta från fulragg :)

 

P.S Narnia.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahha....

 

Bilden är bara för grov...

 

Franco... missuppfatta mig rätt... jag tycker myssion är jävligt skön också, det var bara en gliring åt hans håll.

 

Både du o han är välkomna att ta en barrunda med mig om ni är i Götet nån dag, om ni lovar att hålla er borta från fulragg :)

 

Ingen fara SQ. Jag är övertygad om att de båda kommer att hålla tassarna borta från dig :mrgreen:

 

EDIT: Kan klassas som personligt påhopp. Bäst att jag ger mig själv en liten varning!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahha....

 

Bilden är bara för grov...

 

Franco... missuppfatta mig rätt... jag tycker myssion är jävligt skön också, det var bara en gliring åt hans håll.

 

Både du o han är välkomna att ta en barrunda med mig om ni är i Götet nån dag, om ni lovar att hålla er borta från fulragg :)

 

Jag var i Göteborg förra veckan :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du går ju från klarhet till klarhet Appel... snart har jag dig på en idolposter hemma :oops:

 

En sådan där snygg poster som den på Jorge Costansa i Seindfeld. kanske borde trycka upp ngr och se om jag kan sälja här på forumet. Om jag samtidigt kramar en Pokerstars-nallebjörn kan jag ju nästan lägga upp tråden i Köpes-Säljestråden, eftersom det då blir pokeranknytning. Cash att tjäna!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen fara SQ. Jag är övertygad om att de båda kommer att hålla tassarna borta från dig :mrgreen:

 

EDIT: Kan klassas som personligt påhopp. Bäst att jag ger mig själv en liten varning!!

 

Hahahahaha..... klockrent, touche.

 

Vad jag har förstått så kommer åtminstone Franco Baresi att ha svårt å hålla tassarna borta :i

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...