Gå till innehåll

Tråden där vi bekänner våra fulragg!


mrfiskman

Recommended Posts

Börjar med en kort presentation: 25 år gammal öldrickande Poker lirare från södranorra sverige..

 

Nu till det väsentliga, trådens syfte: Den ska användas av oss som vill bekänna de ångestfyllda fulraggen vi varit med om och även för de som vill bekänna fulraggen de är stolta över.

 

Jag börjar med att redogöra för lite intressant statistik jag kom fram till häromdan.

 

Jag har varit med hyfsat många personer i mitt liv, och detta beror knappast på att jag är nåt vidare kap, utan snarare att jag precis som den där roliga killen i torsk på talinn ofta går på "andra sorteringen" (ibland även tredje sorteringen och den består bara av såna som kan ta "du är ful" som en komplimang)

 

Nåja statistiken: av de jag varit med har uppskattningsvis 10% varit skitfula och smala, 10% skitfula och tjocka, 20% tjocka fast med hyfsad potential om de går ner i vikt, 20% smala normal människor, 5% 40plussare, 15% halvsnygga med nån form av defekt och slutligen 20% snygga..

 

Av den här statistiken kan man klart utläsa vilka sorts människor jag av någon anledning dragits till under livet.

 

Det värsta är ju att jag väldigt sällan raggar så de har ju av någon anledning dragits till mig, vilket känns smått deprimerande.. Inte fan sitter tjocka fula lisette två bord borta från mig på baren och tänker " han ska jag ragga på han som är snygg" Utan tankegångarna bör ju gå åt hållet: "haha han är ful som jag scoooore"

 

Nåja jag ska erkänna att jag ändå aldrig vaknat upp med någon dagen efter i ett rum fyllt av påtaglig ångest. Jag har snarare alltid varit stolt dagen efter, sett mig själv som den där hjälten, nutida sexandets svar på Robin hood ungefär, han gav till de fattiga och jag ger till de fula..

 

Nåja efter denna bekännelse ska jag försöka dra ner på fulraggen, och detta av en enda anledning, Jag har blivit lite småplufsig på sistone och ett av Mrfiskman´s motton är att det aldrig får vara mer än en en tjockis i sängen samtidigt..

 

Tack för ordet, kom nu med era berättelser..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 104
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nåja jag ska erkänna att jag ändå aldrig vaknat upp med någon dagen efter i ett rum fyllt av påtaglig ångest. Jag har snarare alltid varit stolt dagen efter, sett mig själv som den där hjälten, nutida sexandets svar på Robin hood ungefär, han gav till de fattiga och jag ger till de fula..

 

Du som inspirerat till Pondus?

 

16.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fulragg är oftast olyckor. För mig har de inträffat när en kompis velat träffa en tjej, säger "häng med plz" och man offrar sig. Kompisens mål har alltid en väninna/backup/sidekick som ser hiskelig ut och som man aldrig har något gemensamt med, men när kompisen och hans offer smyger ut till ett rum någonstans är man sur och frustrerad och situationen är ändå pinsam så det är lika bra att doppa gåsen om det går.

 

Har råkat ut för scenariot två gånger och hade ångest dagen efter båda gångerna eftersom man i småländska hålor har en tendens att springa in i folk man inte vill träffa.

 

för övrigt finns en episod ur "Rocky" som beskriver ovanstående ganska träffsäkert, orkar inte leta fram den dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hellre runka än o knulla fullt... Respect the dick.

 

Kan fan inte förstå mig på folk som knullar vad som helst. Hur fan får ni upp det? Bläh...

 

Har en polare som bara drar på tjocka brudar, o då snackar vi om riktiga strandade valar... kan fan inte se estetiken lr njtningen i det hela.

 

Mina premisser är: Aldrig en tjej över 55 kg, och aldrig en tjej som du i nyktert tillstånd i full dagsljus inte får bånge över.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SuperTequila tillhör väl den där kategorin "killar" som inte tar mer än 6 öl/(cosmopolitans) en utekväll, sitter ner å kissar, hellre kramas än rimmar...

 

Tror man skulle kunna avfärda alla som inte har 20% fult på sin one-nightstand lista som riktigt träliga jävlar som man absolut inte vill ha nåt med att göra whatsoever...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rocky är gud på fulragg.

 

QFT!

 

94.gif

95.gif

96.gif

 

Fulragg är oftast olyckor. För mig har de inträffat när en kompis velat träffa en tjej, säger "häng med plz" och man offrar sig. Kompisens mål har alltid en väninna/backup/sidekick som ser hiskelig ut och som man aldrig har något gemensamt med, men när kompisen och hans offer smyger ut till ett rum någonstans är man sur och frustrerad och situationen är ändå pinsam så det är lika bra att doppa gåsen om det går.

 

Har råkat ut för scenariot två gånger och hade ångest dagen efter båda gångerna eftersom man i småländska hålor har en tendens att springa in i folk man inte vill träffa.

 

för övrigt finns en episod ur "Rocky" som beskriver ovanstående ganska träffsäkert, orkar inte leta fram den dock.

 

Jag orkade visst :D :

 

208.gif

209.gif

210.gif

 

 

Blev visst lite kapning av tråden. Men som sagt:

 

Rocky är gud på fulragg.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Mina premisser är: Aldrig en tjej över 55 kg, och aldrig en tjej som du i nyktert tillstånd i full dagsljus inte får bånge över.

 

Jag antar att du hänger och spanar utanför anorexiklinikerna eller mellanstadiet, finns det någon tjej med c-kupa och hyfsad rumpa under 55 kg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under 160cm så...

 

Näh du kan hitta hyfsade exemplar i området 160-165 cm.

 

och Franco Baresi :) de som känner mig placerar nog mig hellre på den galna sidan av spektrat än tvärtom. Att bara knulla snyggt har inte med träighet att göra IMO.

 

Jag tror att alla som försvarar fulragg är såna som inte får finragg. Varför skulle man annars knulla fult om man får till det med snygga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...