Gå till innehåll

Tråden där vi bekänner våra fulragg!


mrfiskman

Recommended Posts

  • Svars 104
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Näh du kan hitta hyfsade exemplar i området 160-165 cm.

 

och Franco Baresi :) de som känner mig placerar nog mig hellre på den galna sidan av spektrat än tvärtom. Att bara knulla snyggt har inte med träighet att göra IMO.

 

Jag tror att alla som försvarar fulragg är såna som inte får finragg. Varför skulle man annars knulla fult om man får till det med snygga?

 

Ok. 10-20% fulragg bör man ha. Ligger man under 10% är man en tråkmåns.

 

Jag menar... har du inte 10% fulragg av tex 50 kvinnor så har du ju något av följande problem;

 

1. Du dricker för dåligt

och/eller

2. Du är inte särskilt kåt

 

Nu menar inte jag att man står i baren och raggar på någon som är ful. Fulraggen dyker ju snarare upp i konstiga situationer såsom efterfester (mest klassiska.. ofta dåligt utbud + rejäl fylla), på vägen hem, på matställen etc.

 

Sen finns det givetvis undantag och det är ju den promille av killarna som är kända och/eller riktigt riktigt snygga. De ligger under 10% garanterat och det är Ok.

 

Men du tycker du det är coolt att vara en frigid nykterist så är väl det Ok antar jag.. men du får ju inte komma på Myssions fester direkt 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar att du först säger "jag orkar inte" sen uppenbart läser alla stripparna. ;>

 

Jag lade ut det på entrepenad och fick svar från en kompis faktiskt 8-)

Det gäller att delegera!

 

Sen kan ju även nämnas att tråden har ramlat iväg lite från att handla om VÅRA fulragg till att bli ngt i stil med att "man ska ha en del fulragg".

 

Och så även för mig. Sitter och försöker komma på när jag senast råkade ut för en "Coyote Ugly"... men som äldre än äldst måste jag gå tillbaka länge (japp, jag är nog rätt tråkig) och det jag drar mig till minnes är nog när bruden visade sig lukta så oerhört illa när hon blev upphetsad att det fan inte gick att ha sex med henne någon annanstans än i duschen. Och där ville man ju fan inte vara eftersom jag då behövde se hur hon såg ut i badrummets klara lampljus. INGEN höjdare kan jag upplysa er om. Huuuga!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför knulla med någon som man inte är attraherad av? Jag vet inte om ni är medvetna om det, men det finns något som kallas onani. Det måste ju vara skönare än att sätta på någon man tycker är ful?

 

 

Och du med regler för hur mycket hon får väga osv, skulle du sluta knulla med din tjej om hon gick upp i vikt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller fast vid att fulragg är för folk som inte får finragg.

Jo, det stämmer i princip, men det har mer med fokusering att göra än något annat. Alltså: går man ut på krogen med primärt syfte att bli full, så inträffar per default två saker: 1) Finraggen ogillar dig för att du är full och 2) Fulraggen ser möjligheten att kliva upp ett par pinnar från Ko-Pelle med flugsvärmen. Resultatet blir alltså - för trots promillenivån vill man ju pöka, kommer man så småningom på - ett fulragg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller fast vid att fulragg är för folk som inte får finragg.
Det där beror ju rätt mycket på tillgång, etc. Någon med normalt högt snitt kan ju tillfälligtvis sänka sig ganska långt beroende på alkohol, mm.

 

Själv väntar jag mig väl mer att bli omnämnd i sådana här sammanhang än tvärtom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart drar ni gränsen? När får man räkna sina tjockisknull som två personer?

 

Det är väl högst individuellt, men även om du skulle scora en brud på säg 200 pannor så får du inte kalla det för trekant. Sådant måste vara svåruppnåeligt för att bevara mystiken för fula ankungar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...