alex1759 Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Ongames 100$ bord är betydligt lättare att slå än både FTP, Stars & Party, tycker jag. I stort sätt alla grinders är ju riktigt dåliga på onegame. Håller med helt klart. Många som lirar många bord men knappast dåligt värde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2007 Ongames 100$ bord är betydligt lättare att slå än både FTP, Stars & Party, tycker jag. I stort sätt alla grinders är ju riktigt dåliga på ongame. Håller med helt klart. Många som lirar många bord men knappast dåligt värde Jag kanske är bortskämd från the good old days med 3-4 tot fiskar på varje bord Visst är det varierande klass på grinders, men det är ju svårt att komma ifrån att hyfsat många av dem är rätt kraftigt plussande. Att tro att man har nån jätteedge mot dem är nog väl optimistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alex1759 Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frenter Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Ongames 100$ bord är betydligt lättare att slå än både FTP, Stars & Party, tycker jag. I stort sätt alla grinders är ju riktigt dåliga på ongame. vad lirar du sj? nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
widde_f Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 tror att man måste insamla 25k pp inom den månaden man reggar sig... vad gäller rakeback så är det svårt at få 50% på bp... runt 45% kan man få. (liten skillnad iförsej) Hur kan man få detta? I form av ngn bonus, eller..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alex1759 Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Deras first depositbonus får man ca 45 procent om man lirar sngs/tuneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jensax Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 vad lirar du sj? nick? Lirar ongame just nu med nicket jensaaaaas, men har andra nick där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Hur kan man få detta? I form av ngn bonus, eller..? Fråga sajten... Deras first depositbonus får man ca 45 procent om man lirar sngs/tuneringar. Är det Best vi pratar om? Beror på vilken first deposit man väljer, men 50% på flera av dem. De kör ju annars en 9x bonus här på PF. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 jag håller på att bli en ongame sng grinder ^^ skit lätt här ju! iofs bara spelat ca 10-15 st men bara kommit utanför pengarna 2 ggr , vunnit dom flesta kör 30$ sngs förtillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2007 jag håller på att bli en ongame sng grinder ^^ skit lätt här ju! iofs bara spelat ca 10-15 st men bara kommit utanför pengarna 2 ggr , vunnit dom flesta kör 30$ sngs förtillfället Keep it up så kommer du leda Sharkscopes Leaderboard helt överlägset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tarmac Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Keep it up så kommer du leda Sharkscopes Leaderboard helt överlägset Du hmanar bara på SS's leaderboard om någon nominerar dig vill jag minnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2007 Du hmanar bara på SS's leaderboard om någon nominerar dig vill jag minnas? Det stämmer bra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Det stämmer bra det. Appro på ingenting tror jag att det var jag som nominerade dig när du var där uppe och gled. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 20 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2007 Appro på ingenting tror jag att det var jag som nominerade dig när du var där uppe och gled. Det sjuka är att om jag går breakeven på de närmsta 50 på mitt e-konto ligger jag gaaaalet nära guldstjärnan. Plussar jag lite är den min EDIT: fylleskryt ftw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Hur långt sträcker sig den databasen på sharkscope? jag surfa in o kolla den och den stämmer fan inte eller så har jag lirat några sngs för skiiiiit länge sen o losat. för jag gick ju vinst 400$ igår på 30$ sngs men står bara vinst 120 på sharkscope.... hur ofta updateras den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Petalaxin Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 hur ofta updateras den? För Ongame gäller 4h http://www.sharkscope.com/index.html# OT: Sharkscope verkar nog ha sina brister, t.ex mitt konto på Party har inte uppdateras på i runda slängar 1-år! Kan det bero på att det var inaktivt under ett antal månader ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Fast det tar betydligt längre tid än 4h för ongame....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtan Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Fast det tar betydligt längre tid än 4h för ongame....... Och ibland missar den någon turnering här och där har jag märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Jag har börjat lira lite sngs på ongame, kör 30$ just nu, vad finns det för regulars som burkar hålla till där nu för tillfället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 20 December , 2007 Rapport Share Postad 20 December , 2007 Jag har börjat lira lite sngs på ongame, kör 30$ just nu, vad finns det för regulars som burkar hålla till där nu för tillfället? Skanke5 är regular men som du kan se på hans SS är han en tok fisk,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 23 December , 2007 Rapport Share Postad 23 December , 2007 Jag har börjat lira lite sngs på ongame, kör 30$ just nu, vad finns det för regulars som burkar hålla till där nu för tillfället? Inte helt säker finns några $100 grinders som poppar $30 för att få igång sina bord. Jag skulle se upp frö horshamfive och GazMyaz iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Bara för att sätta punkt för debatten om xcyde synar brett för metagame eller för att han inte fattar bättre: OnGame Network Game, $100+$8 - 2008/1/2 - 22:41:45 Seat 2: password_is2 ($3650) Seat 6: xcyde ($3690) Seat 8: bazecapo ($5205) Seat 9: Hero ($2455) Dealt to Hero [7d 6h] bazecapo: posts small blind 300 ilaIui: posts big blind 600 password_is2: bets 3650 xcyde: bets 3690 bazecapo: folds Hero: folds xcyde har... (drumroll): A7o. Tack för den försenade julklappen. (förutom att det blev split mot AT, förstås. så fick man in lite badbeatgnäll också, yes) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 3 Januari , 2008 Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 Bara för att sätta punkt för debatten om xcyde synar brett för metagame eller för att han inte fattar bättre: OnGame Network Game, $100+$8 - 2008/1/2 - 22:41:45 Seat 2: password_is2 ($3650) Seat 6: xcyde ($3690) Seat 8: bazecapo ($5205) Seat 9: Hero ($2455) Dealt to Hero [7d 6h] bazecapo: posts small blind 300 ilaIui: posts big blind 600 password_is2: bets 3650 xcyde: bets 3690 bazecapo: folds Hero: folds xcyde har... (drumroll): A7o. Tack för den försenade julklappen. (förutom att det blev split mot AT, förstås. så fick man in lite badbeatgnäll också, yes) Snyggt va kass du är på att dölja ditt nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 3 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2008 Snyggt va kass du är på att dölja ditt nick. Haha... det står väl redan i tråden på några ställen, gör det mest av gammal vana. Men ja, lite stolt är jag allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alex1759 Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Bara för att sätta punkt för debatten om xcyde synar brett för metagame eller för att han inte fattar bättre: OnGame Network Game, $100+$8 - 2008/1/2 - 22:41:45 Seat 2: password_is2 ($3650) Seat 6: xcyde ($3690) Seat 8: bazecapo ($5205) Seat 9: Hero ($2455) Dealt to Hero [7d 6h] bazecapo: posts small blind 300 ilaIui: posts big blind 600 password_is2: bets 3650 xcyde: bets 3690 bazecapo: folds Hero: folds xcyde har... (drumroll): A7o. Tack för den försenade julklappen. (förutom att det blev split mot AT, förstås. så fick man in lite badbeatgnäll också, yes) Det behöver inte va bubbla för att han ska syna för löst. Seat 4: Zacpacker ($2,010 in chips) Seat 5: Hero ($1,900 in chips) Seat 6: xcyde ($2,160 in chips) Seat 7: _peTTing_ ($1,960 in chips) Seat 8: natax1 ($1,205 in chips) Seat 9: aave ($2,800 in chips) Seat 10: asse76 ($2,965 in chips) ANTES/BLINDS Hero posts blind ($150), xcyde posts blind ($300). PRE-FLOP _peTTing_ folds, natax1 folds, aave folds, asse76 folds, Zacpacker folds, Hero $1,750 and is all-in, xcyde calls $1,600. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Hero shows [ , ] xcyde shows [ , ] Hero wins $3,800. Även om Hero ställer med en väldigt stor range så känns ju synen med Q8s way too lose. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts