bigdwarf Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Hur är trafiken på ONGAME? spelar på everest nu och på kvällarna är det va 20-30,000 inne.......vill inte byta ner mej till en sajt där det lirar ca 5-10,000. nån som har koll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mostrom Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Hur är trafiken på ONGAME? spelar på everest nu och på kvällarna är det va 20-30,000 inne.......vill inte byta ner mej till en sajt där det lirar ca 5-10,000. nån som har koll? Här hittar du onlinesiffror för de flesta nätverken: http://www.mypokerstats.net/online.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Här hittar du onlinesiffror för de flesta nätverken: http://www.mypokerstats.net/online.asp TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Tycker det låter intressant! Jag undrar som Kraclob också över det praktiska, några funderingar? nja, tyvärr inget bra svar på hur man löser det praktiskt, får fundera lite på det. Kanske skulle ta o knåpa ihop ett program för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 500 dollars turbos ska väl duga åt er.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 500 dollars turbos ska väl duga åt er.. SWEETAH! Nu ska man bara ha rulle för skiten också. Annars nån som funderat på att knåpa ihopp ett program för att sammanställa notes. Borde inte vara så svårt känns det som. Man vill bara att alla notes ska samlas under samma person och gärna en bokstav från vilkens databas den är ifrån. Tex S: Ställer löst ur pos om det är en note från skanke kanske. Kan inget om programering men det här kan väll inte vara helt omöjligt att fixa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Kan ju vara en note om mig oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Kan ju vara en note om mig oxå var faktiskt min första tanke också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Tänkte mer att när man importerat en databas så kollar man på ett nick tex. Pamela_xxx S:Ställer löst ur pos V:Överaggro regular Om det är notes från skanke och vrakman. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Tänkte mer att när man importerat en databas så kollar man på ett nick tex. Pamela_xxx S:Ställer löst ur pos V:Överaggro regular Om det är notes från skanke och vrakman. Vi fattade det;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Tänkte mer att när man importerat en databas så kollar man på ett nick tex. Pamela_xxx S:Ställer löst ur pos V:Överaggro regular Om det är notes från skanke och vrakman. Vi fattade det;) Ja så här lixom: Skanke_5 V: Superaggro med 20 ungar och en hund i bakgrunden. Ställer med allt! "Ebba, Var är hunden?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mostrom Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 Någon som vet var X-Sinatra-X och Jessieland tagit vägen? Bytt nätverk eller bytt nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uncle_Istvan Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 PT vill ju som bekant inte importera HHs från Ongames turrar, så förutom möjligheten att på ett bekvämt sätt lagra resultat kan man inte heller använda PAHud eller GT+ för att hålla reda på motspelarna. Så min fråga till er är: finns det något statistikprogram med tillhörande hud som är kompatibel med Ongames sng's, eller kan man kringgå PTs begränsning m.h.a ett annat program? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Någon som vet var X-Sinatra-X och Jessieland tagit vägen?Bytt nätverk eller bytt nick? sluta gnäll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 vem är .d.o.n.k.? måste väl vara en gammal räv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 vem är .d.o.n.k.? måste väl vara en gammal räv. loosers.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 vem är .d.o.n.k.? måste väl vara en gammal räv. En trevlig ryss också känd som tnih och loser.ru Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 13 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 En trevlig ryss också känd som tnih och loser.ru Aha... ja han är väldigt trevlig. Hur får du reda på vem som är vem när de byter konto? Chatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Aha... ja han är väldigt trevlig. Hur får du reda på vem som är vem när de byter konto? Chatten? Karl Mikael Ongame ringer mig om någon storgrindare byter konto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Aha... ja han är väldigt trevlig. Hur får du reda på vem som är vem när de byter konto? Chatten? Brukar hjälpa att vara så trevlig så man får deras msn. Brukar tom byta % med honom i BD. Annars går man igenom msn listan i detektiv arbete ibland funkar det ibland inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Kan ju vara en note om mig oxå Jag har notes på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 sluta gnäll! . Jag har notes på dig Det har jag på er allihopa Hur går det med förslaget att samordna notesen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Någon som vet var X-Sinatra-X och Jessieland tagit vägen?Bytt nätverk eller bytt nick? Frankie Boy är tillbaka, men om han lirat under annat nick under tiden vet jag inte... Även Jessieland kunde ses under helgen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olyckan_77 Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 . Det har jag på er allihopa Hur går det med förslaget att samordna notesen? Har du notes på mig med? Tell me! Tja, har varken haft tid eller lust att koda ihop något... semester o allt. Men kanske kan en början vara att helt enkelt byta xml-filerna med varandra. Och söka manuellt på de folk som man möter ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Har du notes på mig med? Tell me! Tja, har varken haft tid eller lust att koda ihop något... semester o allt. Men kanske kan en början vara att helt enkelt byta xml-filerna med varandra. Och söka manuellt på de folk som man möter ofta. Ja eller iaf starta en request notes tråd där man droppar nicks som man vill ha mer koll på. Eller kanske smidigare att lägga upp filerna på engång, nån som har någon smidig FTP man kan lägga upp dem på, vill helst inte lägga upp mina notes helt utan att få något tillbaka. Tänkte att man samlar alla notes på en ftp som alla som laddat upp sina xml filer har tillgång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts