Nidson Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Om skulle köpa usla försäkringar varje pott man går in som favorit så skulle man vara uteliggare vid det här laget. Så intelligent är det att köpa försäkringar. Citera
mgps Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Du tror att han pissar bort många tusen dollar bara för att vara Iveys kompis? ja det var det jag skrev. du tror han bara pissar bort tusentals dolla r för att han är dum i huvudet? Citera
eurythmech Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 ja det var det jag skrev. du tror han bara pissar bort tusentals dolla r för att han är dum i huvudet? Eh, ja. Du kan inte vara seriös. Du kan inte finnas. Han tror väl att han tar igen värdet han pissar bort genom att sitta kvar i turren och spela gudomlig poker, vad vet jag. Men SJÄLVKLART handlar det inte om att vara Iveys polare. Herrejävlagud. Citera
ulaf Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Phil Hellmuth är rikare än ni. Citera
ebisumaru Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Phil Hellmuth är rikare än ni. Varför vill han ha försäkring då? Citera
ulaf Postad 20 September , 2007 Rapport Postad 20 September , 2007 Varför vill han ha försäkring då? Han vill nog mest va med på TV till ett så billigt pris som möjligt! Citera
dekutree Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Som nån var inne på tidigare, vafan gör han Harman vid bordet.. hon spelade en(?) pott i hela programmet och det var limp preflop med 99.. herregud.. förra säsongen hon var med var ju samma sak, spelade ytterst få händer. Var ser producenterna värdet i detta, förutom att det sitter en kvinna vid bordet, vilket kanske drar en del tittare..? Citera
mgps Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Eh, ja. Du kan inte vara seriös. Du kan inte finnas. Han tror väl att han tar igen värdet han pissar bort genom att sitta kvar i turren och spela gudomlig poker, vad vet jag. Men SJÄLVKLART handlar det inte om att vara Iveys polare. Herrejävlagud. reggad: 2004, 8K inlägg spelar: 20dollar SNGs du måste vara dum i huvudet! Citera
Bodinarn Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Är man dum i huvet när man spelar $20 sng? Citera
Macroman Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Som nån var inne på tidigare, vafan gör han Harman vid bordet.. hon spelade en(?) pott i hela programmet och det var limp preflop med 99.. herregud.. förra säsongen hon var med var ju samma sak, spelade ytterst få händer. Var ser producenterna värdet i detta, förutom att det sitter en kvinna vid bordet, vilket kanske drar en del tittare..? Troligen är det för att hon är kvinna och en bra "overall" spelare. Verkar inte extremt bra på NLT CG dock. Har dock utnyttjat sin tighta image ett par ggr tidigare säsonger. Citera
Okok Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 reggad: 2004, 8K inläggspelar: 20dollar SNGs du måste vara dum i huvudet! sjuukt bra kontring. snyggt. Citera
Partyjack Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Som nån var inne på tidigare, vafan gör han Harman vid bordet.. hon spelade en(?) pott i hela programmet och det var limp preflop med 99.. herregud.. förra säsongen hon var med var ju samma sak, spelade ytterst få händer. Var ser producenterna värdet i detta, förutom att det sitter en kvinna vid bordet, vilket kanske drar en del tittare..? Håller med, fast förra året var det ett par avsnitt där folk började bli lite halvdruckna på slutet. Harman hade då ett hyfsat fint sludder och involverade sig plötsligt i lite fler skithänder. Tex. drog hon väl en tunnelbluff med 82 mot Hellmuth (som gick hem) om jag inte minns helt fel. Så fram för mer sprit på HSP! Citera
Cleburne Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Är man dum i huvet när man spelar $20 sng? Nej, men man har inte alla hästar i stallet om man har Karl Liebknecht och Rosa Luxemburg som idoler... Citera
Jerico Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Livepoker blir alltid mycket intressantare när sprit kommer in i bilden... Citera
eurythmech Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Nej, men man har inte alla hästar i stallet om man har Karl Liebknecht och Rosa Luxemburg som idoler... Åh nej, en person som inte är ett vidrigt svin. Citera
eyedol Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Nej men vad då, spela $20 Sngs efter tre år väl riktigt bra utveckling för någon som är lite efter? Tycker ni är lite väl hårda här mot stackarn.. EDIT: Killen varnades för detta inlägg. Citera
eurythmech Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Okej, eyedol gick över gränsen imho. Har ni något problem med mig finns jag på pm. Hör jag inget från er förutsätter jag att ni är fega kräk. Nya trådar funkar också. Citera
wheelinho Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Okej, eyedol gick över gränsen imho.Har ni något problem med mig finns jag på pm. Hör jag inget från er förutsätter jag att ni är fega kräk. Nya trådar funkar också. haha du mår fortförande bra? Citera
eurythmech Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Exakt hur är det något som helst fel på det inlägget? Och snälla, inte i den här tråden. Citera
Cleburne Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Okej, back to HSP. Visst verkar det en aning efterblivet av Helvetesmunnen att köpa en försäkring till felaktiga odds. Visst, han kanske vill hålla nere variansen eller whatever, men om killen inte är ordentligt rullad för spel med $100k som inköp efter att ha varit high stakes-lirare sedan kritaperioden hör han inte hemma i programmet. Citera
mgps Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 peace eury. blir förbannad när folkt ar din tn bara. alltså sjukt att de tar bort townsend han gjord eju en del moves iaf. harman kommer jag ihåg en ahnd av som hon dessutom spelade vekt, AKs mot BT och lindgren Txx flop. Citera
kfluffie Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Japp, så chillar vi ner lite! Försöka hålla stämningen god, det är faktiskt fredag då vi snart tillsammans ska avnjuta en kall dryck och en god middag med våra nya eller gamla vänner! Varför inte låta de här inna kanske vara en framtida ny vän? Mvh, KF! Citera
Cleburne Postad 21 September , 2007 Rapport Postad 21 September , 2007 Japp, så chillar vi ner lite! Försöka hålla stämningen god, det är faktiskt fredag då vi snart tillsammans ska avnjuta en kall dryck och en god middag med våra nya eller gamla vänner! Varför inte låta de här inna kanske vara en framtida ny vän? Mvh, KF! För fan, apan! Vad har jag sagt om att hålla på att ragga här? Marsch i väg till köket och baka en brakmiddag åt mig, din otrogne lille *****! Citera
Recommended Posts