Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Du tror att han pissar bort många tusen dollar bara för att vara Iveys kompis?

ja det var det jag skrev.

du tror han bara pissar bort tusentals dolla r för att han är dum i huvudet?

Postad
ja det var det jag skrev.

du tror han bara pissar bort tusentals dolla r för att han är dum i huvudet?

Eh, ja.

Du kan inte vara seriös.

Du kan inte finnas.

Han tror väl att han tar igen värdet han pissar bort genom att sitta kvar i turren och spela gudomlig poker, vad vet jag.

Men SJÄLVKLART handlar det inte om att vara Iveys polare.

Herrejävlagud.

Postad

Som nån var inne på tidigare, vafan gör han Harman vid bordet.. hon spelade en(?) pott i hela programmet och det var limp preflop med 99.. herregud.. förra säsongen hon var med var ju samma sak, spelade ytterst få händer. Var ser producenterna värdet i detta, förutom att det sitter en kvinna vid bordet, vilket kanske drar en del tittare..?

Postad
Eh, ja.

Du kan inte vara seriös.

Du kan inte finnas.

Han tror väl att han tar igen värdet han pissar bort genom att sitta kvar i turren och spela gudomlig poker, vad vet jag.

Men SJÄLVKLART handlar det inte om att vara Iveys polare.

Herrejävlagud.

reggad: 2004, 8K inlägg

spelar: 20dollar SNGs

du måste vara dum i huvudet!

Postad
Som nån var inne på tidigare, vafan gör han Harman vid bordet.. hon spelade en(?) pott i hela programmet och det var limp preflop med 99.. herregud.. förra säsongen hon var med var ju samma sak, spelade ytterst få händer. Var ser producenterna värdet i detta, förutom att det sitter en kvinna vid bordet, vilket kanske drar en del tittare..?

Troligen är det för att hon är kvinna och en bra "overall" spelare. Verkar inte extremt bra på NLT CG dock. Har dock utnyttjat sin tighta image ett par ggr tidigare säsonger.

Postad

Håller med, fast förra året var det ett par avsnitt där folk började bli lite halvdruckna på slutet. Harman hade då ett hyfsat fint sludder och involverade sig plötsligt i lite fler skithänder. Tex. drog hon väl en tunnelbluff med 82 mot Hellmuth (som gick hem) om jag inte minns helt fel.

Så fram för mer sprit på HSP!

Postad

Nej men vad då, spela $20 Sngs efter tre år väl riktigt bra utveckling för någon som är lite efter?

Tycker ni är lite väl hårda här mot stackarn..

EDIT: Killen varnades för detta inlägg.

Postad

Okej, back to HSP.

Visst verkar det en aning efterblivet av Helvetesmunnen att köpa en försäkring till felaktiga odds. Visst, han kanske vill hålla nere variansen eller whatever, men om killen inte är ordentligt rullad för spel med $100k som inköp efter att ha varit high stakes-lirare sedan kritaperioden hör han inte hemma i programmet.

Postad

peace eury. blir förbannad när folkt ar din tn bara.

alltså sjukt att de tar bort townsend han gjord eju en del moves iaf.

harman kommer jag ihåg en ahnd av som hon dessutom spelade vekt, AKs mot BT och lindgren Txx flop.

Postad

Japp, så chillar vi ner lite!

Försöka hålla stämningen god, det är faktiskt fredag då vi snart tillsammans ska avnjuta en kall dryck och en god middag med våra nya eller gamla vänner!

Varför inte låta de här inna kanske vara en framtida ny vän? :heart:

Mvh, KF!

Postad
Japp, så chillar vi ner lite!

Försöka hålla stämningen god, det är faktiskt fredag då vi snart tillsammans ska avnjuta en kall dryck och en god middag med våra nya eller gamla vänner!

Varför inte låta de här inna kanske vara en framtida ny vän? :heart:

Mvh, KF!

För fan, apan! Vad har jag sagt om att hålla på att ragga här? Marsch i väg till köket och baka en brakmiddag åt mig, din otrogne lille *****!